Jump to content

Покупка на Audi A4 2009-2010


Recommended Posts

Здравейте,

 

Искам да си закупя Ауди А4 2009-2011 с автоматични скорости ( нямам предпозитания за седан или комби) , изчетох доста във форума и стигнах до следните изводи:

 

- при повечето безнзин 1.8 и 2.0 TFSI  го има проблемът с харчене на масло . Въпросът ми е дали това може да се хване по някакъв начин при диагностика в Порше да речем или си е въпрос на късмет главно , ако се вземе от въпросните

-за дизелите не са ок мултитроник кутиите , а те не са такива само при куатрото. Колко често се появява проблемът и може ли да се хване при диагностика в Порше

 

Имате ли мнение за следните обяви и някой ходил ли е да ги гледа , за какво трябва да се внимава при първоначален оглед ?

 

https://www.auto.bg/obiava/69460022/audi-a4-2-0-tfsi-quattrohttps://www.auto.bg/obiava/69460022/audi-a4-2-0-tfsi-quattro

 

https://www.auto.bg/obiava/98251898/audi-a4-1-8-tfsi

 

https://www.auto.bg/obiava/29606626/audi-a4-2-0tdi-s-line-lizing-distronik-bang-olufsen

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11599814812943250&slink=h3bzl8

 

Благодаря предварително за ОВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, жлмастер написа:

... проблемът с харчене на масло . Въпросът ми е дали това може да се хване по някакъв начин...

 

Според мен при оглед - практически не! 🙂

Както каза веднъж един забележителен майстор - "... Ако са забърсали старателно ауспуха търговците, няма как да се хване при оглед висок разход на масло, сигурния начин е с повече каране на високи обороти, ама не вярвам някой продавач да ти даде да я пробваш на 400-500 км колата."

 

Мнение относно обявите - подбрали сте четири почти различни коли.

Явно моторизацията и вида на купето не са от значение, а да е максимално изправна, надеждна... и AUDI.

Харесайте си кола и я закарайте при Цецо от D-Bros или Porshe, другото е късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче даже и да е черен ауспуха, не означава че колата има проблем с горене на масло. Всички TFSI мотори горят по малко масло - около 500 mL на 10 хил. км. даже и да са чисто нови, така че ауспуха винаги е черен. Няма начин да се разбере по време на покупката дали проблема е наличен. Ако пък не е черен, значи нарочно са го забърсали в опит да скрият нещо.

 

Най-добре е изобщо да не се купува Б8-ца с TFSI, ако не е фейс.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви много за отговорите. Така като гледам в мобиле главно са обяви за бензини или мултитроник. Куатро виждам , че има главно на 3.0 TDI, т.е на по-големите мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са "модерни" у нас тфси моторите, не стават на газ, харчат 2-3л/100 над 2тди и имат слава на маслояди. В мобиле.де има доста богат избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти правиш ли разлика между TFSI моторите от моторна серия ЕА113,и TFSI моторите от моторна серия EA888?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е към мен, много ясно, че прявя, при условие, че имам EA113. Тук очевидно се говори за вторият, който е в В8 и се води маслояд. Или грешно разбирам питането?

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...