bat_Vite

Members
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

About bat_Vite

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    ... и кара

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

606 profile views
  1. Напълно си прав. Аз също познавам такива хора. Естествено, освен професионалните качества, необходими са и няколко други, за да стане работата.
  2. Малко жокери, дано да се ориентираш поне. 🙂 Това е за 2.8, но нямам представа дали за 2.4 е същият блок: https://www.drive2.ru/l/3466061/ До средата на 1999 г. е синичко, а после зелен.
  3. Според мен при оглед - практически не! 🙂 Както каза веднъж един забележителен майстор - "... Ако са забърсали старателно ауспуха търговците, няма как да се хване при оглед висок разход на масло, сигурния начин е с повече каране на високи обороти, ама не вярвам някой продавач да ти даде да я пробваш на 400-500 км колата." Мнение относно обявите - подбрали сте четири почти различни коли. Явно моторизацията и вида на купето не са от значение, а да е максимално изправна, надеждна... и AUDI. Харесайте си кола и я закарайте при Цецо от D-Bros или Porshe, другото е късмет.
  4. Работи. Трябва от първия път да въведеш правилно VIN-а и да решиш картинката, иначе трябва търпение със следващите опити. 🙂
  5. Този проблем с бързото напукване на гумите ме заинтригува доста и порових в архива за сравнение. Досега не се бях заглеждал отблизо в 2-3 годишни гуми, но явно нещата са се променили с времето. Bridgstone за мен са малко по-твърдички в сравнение с други, не са комфортни и бях мъничко по-напрегнат с тях при спиране. Nokian zLine (два сезона, 19 000 км, made in Finland) бяха много добри и сигурни гуми, но особеното при тях е, че са за високи скорости и с голям товарен индекс. Това предполага малко по-високо налягане в гумите и загряване... и ставаха сигурни и перфектни при по-бързо каране. Веднъж огънах джанта в дупка, а на гумата нищо и нямаше. Continental Premium Contact 6 (два сезона, 18 000 км) засега са перфектни отвсякъде. Да, сега вече видях, че при Nokian наистина има леки напуквания. Continental не мърда засега.
  6. Тези Bridgestone да не би да са турско производство? 😉 Ако само това са пораженията, може да изкарат спокойно поне още един сезон. Карай разумно и им хвърляй по едно око.
  7. Втора година ги търкалям и нямам никакви забележки. Това "АА" виждам за първи път и леко ме напряга. 😉 Цените са близки, но никак не е изключено експериментът с новото да е успешен. P7 Blue вече са заменени от P7 C2, но тук май не ги предлагат още.
  8. Последните 15 години съм в ДЗИ през застрахователен брокер с няколко коли. Никога не е ставало дума за допълнителен имобилайзер. Предимството на брокера за мен е, че си имат служители, които са на разположение на клиента. Попълват необходимите бумаги, дават съвети кое и как и придвижват всичко по време на огледа. Просто седиш и чакаш. Нямам отхвърлена щета досега. До скоро не предполагах, че ще ми признаят за щета ожулените готини джанти.
  9. Колега @MilenY, сметките не са точно така - 34.35 - 32.85 = 1.5 см разлика в радиусите. Добре е в преценката да се отчете и влиянието върху окачването на по-тежкото с около 4 кг колело и малката промяна в сходимостите.
  10. Много по-вероятно е колегата да е на 15" и тогава колата ще клекне със 6 мм. Явно ще се ползват същите джанти и тогава мъничко ще се наруши сходимостта. За чиста съвест може да се направи един реглаж въпреки, че тези минимални разлики едва ли ще се усетят на практика. Дали разликата в цената от порядъка на 10-20% е драстична зависи от личните критерии към гумите.
  11. Точно там пише, че колелетата излизат навън с 1.2 см, а и ще има известна промяна в управлението. На практика нямам идея колко, но аз вероятно не бих рискувал с този офсет. Всеки си решава.
  12. Според мен това е неоправдан голям бюджет за около 5 моточаса на година, освен ако парите наистина не са определящ фактор. Може да се поглезите с някоя щилка или хускварна, но на мен ми беше достатъчно и едно MTD 43 за около 300 лв. Не съм във възторг, но 4-5 години си върши работата без проблем. Теренът е около декар и не е като тепсия. За мен е шумна и тежка, но и сега не бих похарчил повече пари. Все пак с практиката установих, че косачка с тези параметри за мен се оказа минимум като изисквания.
  13. Прези време REPSOL не ми беше в полезрението - възприемах го като екзотика. Един умен и много добър майстор ме светна за него. В моя случай ползвах REPSOL ELITE COSMOS 5W30.