bat_Vite

Members
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

About bat_Vite

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    ... и кара

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

568 profile views
  1. Втора година ги търкалям и нямам никакви забележки. Това "АА" виждам за първи път и леко ме напряга. 😉 Цените са близки, но никак не е изключено експериментът с новото да е успешен. P7 Blue вече са заменени от P7 C2, но тук май не ги предлагат още.
  2. Последните 15 години съм в ДЗИ през застрахователен брокер с няколко коли. Никога не е ставало дума за допълнителен имобилайзер. Предимството на брокера за мен е, че си имат служители, които са на разположение на клиента. Попълват необходимите бумаги, дават съвети кое и как и придвижват всичко по време на огледа. Просто седиш и чакаш. Нямам отхвърлена щета досега. До скоро не предполагах, че ще ми признаят за щета ожулените готини джанти.
  3. Колега @MilenY, сметките не са точно така - 34.35 - 32.85 = 1.5 см разлика в радиусите. Добре е в преценката да се отчете и влиянието върху окачването на по-тежкото с около 4 кг колело и малката промяна в сходимостите.
  4. Много по-вероятно е колегата да е на 15" и тогава колата ще клекне със 6 мм. Явно ще се ползват същите джанти и тогава мъничко ще се наруши сходимостта. За чиста съвест може да се направи един реглаж въпреки, че тези минимални разлики едва ли ще се усетят на практика. Дали разликата в цената от порядъка на 10-20% е драстична зависи от личните критерии към гумите.
  5. Точно там пише, че колелетата излизат навън с 1.2 см, а и ще има известна промяна в управлението. На практика нямам идея колко, но аз вероятно не бих рискувал с този офсет. Всеки си решава.
  6. Според мен това е неоправдан голям бюджет за около 5 моточаса на година, освен ако парите наистина не са определящ фактор. Може да се поглезите с някоя щилка или хускварна, но на мен ми беше достатъчно и едно MTD 43 за около 300 лв. Не съм във възторг, но 4-5 години си върши работата без проблем. Теренът е около декар и не е като тепсия. За мен е шумна и тежка, но и сега не бих похарчил повече пари. Все пак с практиката установих, че косачка с тези параметри за мен се оказа минимум като изисквания.
  7. Прези време REPSOL не ми беше в полезрението - възприемах го като екзотика. Един умен и много добър майстор ме светна за него. В моя случай ползвах REPSOL ELITE COSMOS 5W30.
  8. Има и други онлайн магазини, но аз не съм привърженик на покупки оттам. Това крие неизвестни, особено в тълкуването на понятието "нова гума". Малко е рано за летни гуми и обикновено сега се разчистват складовете. Тези са и със защитен борд: https://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/3007010555246340/ https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/barum/bravuris-22545-p-244318.html Ако е толкова належащо, можеш да опиташ с поръчка в Диана или другите големи комплекси с уговорка за приемане при тазгодишен DOT. Разбира се, ако това има значение за теб.
  9. При ограничение до 1000 лв. Firestone RoadHawk e добър избор в средния клас. С малко увеличение на бюджета се стига до Dunlop SportMaxx RT 2, което е по-добро решение. Не знам дали споделяш мнението, че от гуми, спирачки... и течност за чистачки не се пести. 😉 Хубаво е да се прави баланс на гумите при всяка смяна, а реглаж при симптоми или интервенции по ходовата част.
  10. Чак сега го забелязах. Задал си най-важният въпрос, колега! 😉
  11. Преди време, търсейки кола, доста се заглеждах и по този модел. По снимките трудно мога да кажа нещо достатъчно достоверно, но те и описанието говорят на всеки по различен начин. От написаното имам усещане, че леко клониш към сребристата, но ако предположим еднакво техническо състояние аз бих избрал черната.
  12. Съгласен съм, но от какво друго реално мога да се водя? Сега съм с Continental, но предишната кола доста настъпване видя с едни Nokian zLine: