DLS Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 На Ц5 трябва да си много корав психически за да го направиш това, на б5 няма проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Лошото е че го правя на Астра Ся ша ида да чопля пак пък да видя кво ше става,ако не в кофата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Ако ламелите са от тия където всички са поотделно по-добре не се мъчи по този начин, става, но ще е грозно каквото и да правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Точно от тия са... Ша го докарам докрай да видя кво гоВно ша стане,имам една идея ако не ми хареса,да тапицирам духалката с кожа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Моята е така Снимките са малко левашки, но наживо е доста прилично само където духалката леко ми липсва Версията с изрязана решетка не съм я снимал, но не ми хареса изобщо как стана. За да стане идеално трябва много неща да се направят и просто нямах нерви и време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Точно такова имам предвид като резервен вариант Даже ми се струва по-добър от духалката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 След трагедията с ламелите успях да направя сполучлив модел с оригиналната духалка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Здравейте, днес сложих този китайски уред: Въпросите ми са 3.1. Стрелката не трябва ли да седи точно на 0? Питам защото съм го разглобил да го направя да свети изцяло в червено и имам възможност да я наместя.2. Хванал съм вакуум с тетка от вакуума на бензиновата рейка, но след моята тетка има още една, която е за МАП-а на ГИ, а преди МАП-а има още една която отива в изпарителя. Та проблем ли е че от един щуцер на колектора са захранени 4 неща?3. С какъв точно жигльор да редуцирам отвора на маркуча (4мм) защото ми трепти стрелката и жужи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Никога няма да седи точно на 0,винаги има вакум и е нормално да е малко под нея : )Що не си хванеш вакума от бензиновия регулатор,най-лесно,бързо и безпроблемно става : )По третото ти питане не съм сигурен,но четох доста за тия трептения и жуженета и повечето хора не успяват да се справят с тях.Просто тия китайските уреди са...немам думи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Явно не си ми разбрал въпроса. Знам, че като работи мотора има вакуум и трябва е под нулата, но като изгася няма вакум, няма и налягане, затова мойта логика сочи, че трябва да е точно на 0. На различни снимки в нета е различно, на някой е на 0, на някой под нея. Знам, че на бензиновия регулатор е най-лесно, въпроса е проблем ли е че има още 2 неща закачени по тази линия? Длъжен съм да опитам с намаляне на отвора, ако пак не престане - в кофата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Това че не работи мотора не значи че системата няма вакум,това искам да кажа,че дори на загасен мотор вакум има за това не ти показва 0,а малко под нея Някой ако твърди,че му показва 0 да не мами Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Добре а тогава защо при свален уред и откачен маркуч стрелката пак седи под нула. Аз затова питам когато налягането минаващо през щуцера без маркуч очевидно е равно на атмосферното тогава колко трябва да показва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Е при тва положние не знам,моя преди да го вържа си беше точно на 0 и после си падна леко под 0.Замени го тоя китаец с уред от ProSport тип vdo и си готов,поне знаем,че не създавт никви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Явно не си ми разбрал въпроса. Знам, че като работи мотора има вакуум и трябва е под нулата, но като изгася няма вакум, няма и налягане, затова мойта логика сочи, че трябва да е точно на 0. На различни снимки в нета е различно, на някой е на 0, на някой под нея.... Разбира се че в загасен двигател налягането е 0 спрямо атмосферното. Или поне след няколко минути ще стане толкова. "Бустмерът" е класически манометър за абсолютно налягане. Като му е отворен входът трябва да показва 0. Обаче в зависимост от изработката има хлабини в предавката които водят до хистерезис на показанията. Съответно при - ще остане малко под 0, при налягане ще остане малко над 0. Въпрос на качество на механизма.Лесно може да се провери на налягане чрез компресор с еталонен манометър. За вакуум не се сещам. Все пак ако се надува / смуче със спринцовка трябва да показва нещо и да му се хване нулата. Относно трептенето - може да се дроселира с фин отвор. Примерно 0,5-1мм. Колкото е по-далече дросела от уреда (на входа на маркуча) толкова ще са по "мазни" показанията (интегрирането) но и ще е по-ленив уреда. Т.е. няма да показва бързи пикове. Дросела трябва да е само на маркуча за бустмера. Да не стане грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 При загасен мотор трябва да показва 0. При запален около -0.5-0.6, при принудителен празен ход( спускане по наклон на скорост) трябва да пада до окло 0.8. За дроселче(финно отворче) може да ползвуваш бензинов жигльор от някакъв скутер, мотопед. Нагряваш го и го пъхаш в тетката. Моето бустметърче е китайско такова:http://www.heed-auto.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=129666&category_id=415&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=57&vmcchk=1&Itemid=57 на самата му тетка единият отвор е много малък около 0.8-1.0мм и играе роля жигльор. Не трепти изобщо. П.П. Що се отнася до 2-я ти въпрос - няма никакво значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 За дроселче сложих тръбичка от пълнител на химикал, пооправи се, но пак има жужене. Другото, което е че сега като го сглобявам намествам стрелката, къде ми е кеф и след като сглобя в един момент решава да слезе по-надолу, сега в момента е на -0,3 при загасен мотор и изкаран маркуч: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Няма шанс да е толкова, явно нещо му има на уреда. Аз ползва този механичния от на колегата линка по-горе, няма грам трептене, а стрелката седи на 1мм под нулата без значение дали е закачен за колата или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 И аз го загледах този в ибей, там цената е същата. По-натам ще взема него, защото този моя ми идва в повече Fast and Furius. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Ей го и при мен механичния,безпроблема работа с хубав редуциращ тройник в комплекта.Този твоя уред в комплекта няма ли такова чудо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Моя имаше тройник, но не е редуциращ. Сега сложих 2см. обвивка от кабел. Диаметъра е около 0,5мм. Възможно ли е заради това да показва повече от реалното? Стрелката я наместих малко под нулата, и сега на празен ход прави 0,3 бара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Тройника на механичния уред,редуциращия край към уреда е някво супер мизерен отвор.Не знам дали как можеш да го постигнеш просто толкова малко.Според мен обиколи магазините виж дали ще можеш да намериш такъв или подобен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Постигнах го с кабел. Махнах жиците и стана перфектно Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 (Редактирано) До колкото разбрах и след тази интервенция не работи както трябва ?Или уреда е за кофата или отвора на тройника към уреда е прекалено голям все още : ) За това ти казах колко нищожено е отворчето,толкова,че дори не можеш да видиш през него : )Друго обяснение немам аз На снимката не си личи много но... все пак да хвърлиш едно око : ) И един линк направо да си поръчаш,вместо да се мъчиш с тия нийд фор спийд джаджи http://tuning-parts.bg/52mm-vdo-type/1326/Като допълнение можеш да си подобриш осветлението,че то на тия тва им е кусура с пиклиовото диодче Лично при мен с обикновенна крушка свети отлично. Редактирано 13 Февруари 2014 от Kutrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 .... Стрелката я наместих малко под нулата, и сега на празен ход прави 0,3 бара Май уредчето е за кофата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Чакам един авер с по-марков уред да сравним. Мога и през софта на ГИ да сверя но не ми се занимава. Така или иначе ще поръчам този от линка защото повече ми допада като визия. Иначе жуженето и треперенето изчезнаха след слагането на обвивка от кабел която е под 0.5мм диаметър Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване