Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 161
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Струва ми се че питаш за вакуума който се получава ? Но да кажат корифеите повечко. На мен също ще ми е интересно да науча :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Реших да се похваля как направих моя буст метър. Реплика от ВДО е.

Първо се разглобява за да се смени подсветката. Оригиналната крушка първо е бяла второ прави лека сянка в долната част:

Удебелих и плексигласа под циферблата за да свети по-добре и леко моднах стрелкичката, но това не съм го снимал.

76059284.th.jpg

Сега взимаме стойката, но тя според мен е за Жигула, и не пасва никак на колонката.

34346350.th.jpg

Искам пръстенче...

82875103.th.jpg

Седи малко като подарено...

51400407.th.jpg

49295262.th.jpg

Но пък един приятел ми даде малко кит назаем

39055191.th.jpg

Ще ходим на тапицер, отвън тапицирано като колонката, отвътре черно (е оказа се невъзможно следва план Б)

18690853.th.jpg

Следва одължаване на стойката:

41072166.th.jpg

16031652.th.jpg

Тук намерихме достатъчно добър и любезен тапицер който да ни ойдиса по акъла

12475209.th.jpg

Тук сме монтирани, но собственика още не му е останало време да върже осветлението

25125315.th.jpg

Някой да каже какво мисли ? :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е станало много добре, но няма ли някакъв вариант да не се слага на колонката, а някъде, където би изглеждало по - фабрично..... незнам и аз къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре е станало колега!

Другото възможно място е на волана.

Но не знам дали в БГ някъде продават такава стойка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За такава става въпрос:

http://www.ppcgb.com/Gauge-Holder-Column-Pod-NewSouth-Performance---Audi-A4-B5-S4-B5/prod14674/

В БГ не съм виждал да се продава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой би ли обяснил защо има стойности под нулата и какво показват.

Когато двигателят работи в атмосферен режим (на място например) стойностите ще са от порядъка на -0.6

За атмосгерния мотор максимума ,който може да достигне би трябвало да е 0 ,защото той работи на вакуум ,демек смуче въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@GLS Мерси :steinigung:

Аз си мисля че ако се поразтърсиш ще намериш и стойка за над волана. Обаче тази не е много удачна за хората с бордови компютър. Седи ТОЧНО срещу него. Има вариант да е леко в ляво или леко в дясно. Според мен това е по-добрия вариант. Ако на километража не виждаш от 0 до 50 хубаво, не е голяма мъка, и без това в този диапазон се кара само на 1-ва, като свърши бодеш 2-ра и стрелката се вижда вече :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, имам буустметър на VDO обаче много често ми изгаря крушчицата(свързал съм го точно както колегите от първия пост "75х") и много дрънчи стрелката. Нещо да помогнете? :bia:/>

Редактирано от J_O_R_O
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко е диод свързан директно ще гори през ден докато не се сложи ценер или резистор. С тройника в комплекта на същия уред стрелката ми не потррепва изобщо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин - да, ама на дизел ще бръмчи. Редуциращо вентилче само намалява ефекта.

Четох по разни места за други методи - бензинов филтър, или U-образно коляно пълно с масло по пътя на тръбичката. Тия дни и аз очаквам да ми пристигне поръчания бууст-метър. Колебаех се много между електронен и механичен, но като се запознах с разликата, реших да е механичен, ето едно клипче защо:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех светодиоден бустметър и го монтирах, но не показва нищо - стои на "0" :hilezh:. Предполагам, че не съм свързал маркуча където трябва :nixweiss:. Като надуя маркуча с уста се качват показанията с около 0.5атм, а като засмуквам се връщат надолу - т.е би трябвало бустметъра да е изправен. Към момента съм го свързал към всмукателните колектори веднага след дросела на един дебел маркуч отстрани към който преди беше свързана картерната вентилация и в последствие го бях затапил защото я махнах. Към комплекта има един тройник, който предполага рязане и свързване към по-тънък маркуч. Може ли някой да метне една снимка къде точно трябва да се закачи маркуча на бустметъра, двигателя ми е BFB? В тази тема на една снимка видях, че трябва да се закачи към маркучето на бензиновия регулатор (трябва да видя при мен къде е монтиран), който също е свързан към всмукателните колектори? Трябва ли на място над определени обороти като се форсира двигателя да се променят показанията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на място с промяна на оборотите се променят и показанията му (все пак има промяна във вакуума) :zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз така си помислих, но моя стои само на "0". Утре ще пробвам да го свържа към маркучето на бензиновия регулатор - дано проблема да е в това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, днес рано сутринта проверих отново всичко и се оказа, че съм прищипал маркуча с капака на кутията на ЕКУ-то. В момента като запаля индикацията се връща на -0.8-0.6 атм. на вакум и като подам газ се качва нагоре. Тъй като почваше Формула 1 не можах да си поиграя да видя до колко отива, просто запалих и форсирах няколко пъти на студен двигател да видя дали ще почне да работи бустметъра. Все пак остава въпроса дали мястото на което съм го свързал е коректно? Не можах да си намеря бензиновия регулатор за да го свържа към неговото маркуче - нямах много време да го търся заради Формулата. Забелязах, че от другата страна ми е дупчен всмукателния колектор и там е свързан МАФ-а на ГИ-то. Ще бъде ли проблем да резна неговото маркуч и там да сложа тройника в случай, че сега не е свързано както трябва? Утре като покарам ще видя какво отчита бустметъра, но все пак какво трябва да очаквам като показания? Трябва ли да има разлика на топъл и студен двигател? Двигателя ми е BFB, стоков. Горе-долу на какви обороти какво налягане трябва да прави турбината, какво трябва да показва на ниски обороти? Всяка информация ще е добре дошла :).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бууста трябва да ти е 0.5-0.6 бара. На празен ход трябва да си на вакуум, когато караш само на вакуум харчи малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото :gut:, а иначе там където съм го свързал на всмукателните колектори удачно ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучето трябва да го изведеш отнякъде след дросела и преди главата.

На МАП-а на ГИ-то е ок, бензиновия ти регулатор е в бензиновата помпа отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това исках да чуя, че става и на маркуча на МАП-а на ГИ-то :gut:! Относно бензиновия регулатор - явно затова не съм го намерил около рейката :).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си купих друга стойка за бустметъра защото предишната, която бях купил за колонката не е за Б7. След монтирането на бустметъра в новата стойка му закачих маркуча към маркуча на компресора за гуми и проверих дали показва вярно. Пробвах при 0.5, 1, 1.5, 2 атм - абсолютно точно показва налягането :). Сравнявах показанията на манометъра с тези на бустметъра като изпусках бавно налягането. Ето как се получи, на живо изглежда още по-добре:

boostmeterwhite.jpg

Това е старата стойка (хром), която е за страничната колонка, много е хубава, но не става за Б7, не пасва точно на кората на колонката, ако някой я иска да свирка:

boostmeterstojka.jpg

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колеги а от къде прекарвате маркуча за вакуума от колонката на там. Разбрах че минава през мястото за ЕКУ, но как от колонката слиза до тая дупка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча влиза през отсека на ЕКУ-то, като се ползва някой от маншоните за кабелите към него, после влиза в кутията за ЕКУ-то, пак с някой от наличните непрорязани маншони и от там отива в купето, заедно с останалият сноп кабели и излиза нейде зад волана отзад и може да се изведе при бушоните отляво на волана, или под кората на волана, в зависимост къде ще е крайното положение на манометъра. От личен опит да кажа - за дизелов автомобил няма смисъл от механичен бууст-метър, защото първо бръмчи /при някои модели/, второ  няма такива резки разлики, та да се търсят толкова бързи пикове, както при бензинките, където се мени от подналягне към над и обратно, много рязко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Мартинич как резна тая глупава духалка бре :D

Ей ся хванах да правя моята и ми се струва,че не става нищо :D

С едни клещи резачки кълцам малко по-малко ама съм депресиран :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...