centrino Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 А как изглежда през деня ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Някой би ли обяснил защо има стойности под нулата и какво показват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
centrino Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Струва ми се че питаш за вакуума който се получава ? Но да кажат корифеите повечко. На мен също ще ми е интересно да науча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Реших да се похваля как направих моя буст метър. Реплика от ВДО е. Първо се разглобява за да се смени подсветката. Оригиналната крушка първо е бяла второ прави лека сянка в долната част:Удебелих и плексигласа под циферблата за да свети по-добре и леко моднах стрелкичката, но това не съм го снимал.Сега взимаме стойката, но тя според мен е за Жигула, и не пасва никак на колонката.Искам пръстенче...Седи малко като подарено...Но пък един приятел ми даде малко кит назаемЩе ходим на тапицер, отвън тапицирано като колонката, отвътре черно (е оказа се невъзможно следва план Б)Следва одължаване на стойката:Тук намерихме достатъчно добър и любезен тапицер който да ни ойдиса по акълаТук сме монтирани, но собственика още не му е останало време да върже осветлениетоНякой да каже какво мисли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHKATA Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Всичко е станало много добре, но няма ли някакъв вариант да не се слага на колонката, а някъде, където би изглеждало по - фабрично..... незнам и аз къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Много добре е станало колега!Другото възможно място е на волана.Но не знам дали в БГ някъде продават такава стойка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 За такава става въпрос:http://www.ppcgb.com/Gauge-Holder-Column-Pod-NewSouth-Performance---Audi-A4-B5-S4-B5/prod14674/ В БГ не съм виждал да се продава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Някой би ли обяснил защо има стойности под нулата и какво показват.Когато двигателят работи в атмосферен режим (на място например) стойностите ще са от порядъка на -0.6За атмосгерния мотор максимума ,който може да достигне би трябвало да е 0 ,защото той работи на вакуум ,демек смуче въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 @GLS Мерси Аз си мисля че ако се поразтърсиш ще намериш и стойка за над волана. Обаче тази не е много удачна за хората с бордови компютър. Седи ТОЧНО срещу него. Има вариант да е леко в ляво или леко в дясно. Според мен това е по-добрия вариант. Ако на километража не виждаш от 0 до 50 хубаво, не е голяма мъка, и без това в този диапазон се кара само на 1-ва, като свърши бодеш 2-ра и стрелката се вижда вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 22 Март 2013 Доклад Share Публикувано 22 Март 2013 (Редактирано) Здравейте, имам буустметър на VDO обаче много често ми изгаря крушчицата(свързал съм го точно както колегите от първия пост "75х") и много дрънчи стрелката. Нещо да помогнете? :bia:/> Редактирано 22 Март 2013 от J_O_R_O Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Март 2013 Доклад Share Публикувано 22 Март 2013 За да не дрънчи, тройника на въздуховода трябва да е редуциращ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Aко е диод свързан директно ще гори през ден докато не се сложи ценер или резистор. С тройника в комплекта на същия уред стрелката ми не потррепва изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 На бензин - да, ама на дизел ще бръмчи. Редуциращо вентилче само намалява ефекта.Четох по разни места за други методи - бензинов филтър, или U-образно коляно пълно с масло по пътя на тръбичката. Тия дни и аз очаквам да ми пристигне поръчания бууст-метър. Колебаех се много между електронен и механичен, но като се запознах с разликата, реших да е механичен, ето едно клипче защо: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Днес си взех светодиоден бустметър и го монтирах, но не показва нищо - стои на "0" . Предполагам, че не съм свързал маркуча където трябва . Като надуя маркуча с уста се качват показанията с около 0.5атм, а като засмуквам се връщат надолу - т.е би трябвало бустметъра да е изправен. Към момента съм го свързал към всмукателните колектори веднага след дросела на един дебел маркуч отстрани към който преди беше свързана картерната вентилация и в последствие го бях затапил защото я махнах. Към комплекта има един тройник, който предполага рязане и свързване към по-тънък маркуч. Може ли някой да метне една снимка къде точно трябва да се закачи маркуча на бустметъра, двигателя ми е BFB? В тази тема на една снимка видях, че трябва да се закачи към маркучето на бензиновия регулатор (трябва да видя при мен къде е монтиран), който също е свързан към всмукателните колектори? Трябва ли на място над определени обороти като се форсира двигателя да се променят показанията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Да, на място с промяна на оборотите се променят и показанията му (все пак има промяна във вакуума) :zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Да и аз така си помислих, но моя стои само на "0". Утре ще пробвам да го свържа към маркучето на бензиновия регулатор - дано проблема да е в това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 (Редактирано) Така, днес рано сутринта проверих отново всичко и се оказа, че съм прищипал маркуча с капака на кутията на ЕКУ-то. В момента като запаля индикацията се връща на -0.8-0.6 атм. на вакум и като подам газ се качва нагоре. Тъй като почваше Формула 1 не можах да си поиграя да видя до колко отива, просто запалих и форсирах няколко пъти на студен двигател да видя дали ще почне да работи бустметъра. Все пак остава въпроса дали мястото на което съм го свързал е коректно? Не можах да си намеря бензиновия регулатор за да го свържа към неговото маркуче - нямах много време да го търся заради Формулата. Забелязах, че от другата страна ми е дупчен всмукателния колектор и там е свързан МАФ-а на ГИ-то. Ще бъде ли проблем да резна неговото маркуч и там да сложа тройника в случай, че сега не е свързано както трябва? Утре като покарам ще видя какво отчита бустметъра, но все пак какво трябва да очаквам като показания? Трябва ли да има разлика на топъл и студен двигател? Двигателя ми е BFB, стоков. Горе-долу на какви обороти какво налягане трябва да прави турбината, какво трябва да показва на ниски обороти? Всяка информация ще е добре дошла . Редактирано 24 Март 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 Бууста трябва да ти е 0.5-0.6 бара. На празен ход трябва да си на вакуум, когато караш само на вакуум харчи малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 Благодаря за инфото , а иначе там където съм го свързал на всмукателните колектори удачно ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 Маркучето трябва да го изведеш отнякъде след дросела и преди главата.На МАП-а на ГИ-то е ок, бензиновия ти регулатор е в бензиновата помпа отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 (Редактирано) Това исках да чуя, че става и на маркуча на МАП-а на ГИ-то ! Относно бензиновия регулатор - явно затова не съм го намерил около рейката . Редактирано 24 Март 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 (Редактирано) Днес си купих друга стойка за бустметъра защото предишната, която бях купил за колонката не е за Б7. След монтирането на бустметъра в новата стойка му закачих маркуча към маркуча на компресора за гуми и проверих дали показва вярно. Пробвах при 0.5, 1, 1.5, 2 атм - абсолютно точно показва налягането . Сравнявах показанията на манометъра с тези на бустметъра като изпусках бавно налягането. Ето как се получи, на живо изглежда още по-добре:Това е старата стойка (хром), която е за страничната колонка, много е хубава, но не става за Б7, не пасва точно на кората на колонката, ако някой я иска да свирка: Редактирано 1 Април 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Колеги а от къде прекарвате маркуча за вакуума от колонката на там. Разбрах че минава през мястото за ЕКУ, но как от колонката слиза до тая дупка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Маркуча влиза през отсека на ЕКУ-то, като се ползва някой от маншоните за кабелите към него, после влиза в кутията за ЕКУ-то, пак с някой от наличните непрорязани маншони и от там отива в купето, заедно с останалият сноп кабели и излиза нейде зад волана отзад и може да се изведе при бушоните отляво на волана, или под кората на волана, в зависимост къде ще е крайното положение на манометъра. От личен опит да кажа - за дизелов автомобил няма смисъл от механичен бууст-метър, защото първо бръмчи /при някои модели/, второ няма такива резки разлики, та да се търсят толкова бързи пикове, както при бензинките, където се мени от подналягне към над и обратно, много рязко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Мартинич как резна тая глупава духалка бре Ей ся хванах да правя моята и ми се струва,че не става нищо С едни клещи резачки кълцам малко по-малко ама съм депресиран Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване