Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 161
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако ламелите са от тия където всички са поотделно по-добре не се мъчи по този начин, става, но ще е грозно каквото и да правиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от тия са... :wall:

Ша го докарам докрай да видя кво гоВно ша стане,имам една идея ако не ми хареса,да тапицирам духалката с кожа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е така
 camera405.jpgDSC06471.jpgDSC06469.jpg
Снимките са малко левашки, но наживо е доста прилично само където духалката леко ми липсва :) Версията с изрязана решетка не съм я снимал, но не ми хареса изобщо как стана. За да стане идеално трябва много неща да се направят и просто нямах нерви и време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, днес сложих този китайски уред:

 

IMAG0958.jpg

 

Въпросите ми са 3.

1. Стрелката не трябва ли да седи точно на 0? Питам защото съм го разглобил да го направя да свети изцяло в червено и имам възможност да я наместя.
2. Хванал съм вакуум с тетка от вакуума на бензиновата рейка, но след моята тетка има още една, която е за МАП-а на ГИ, а преди МАП-а има още една която отива в изпарителя. Та проблем ли е че от един щуцер на колектора са захранени 4 неща?

3. С какъв точно жигльор да редуцирам отвора на маркуча (4мм) защото ми трепти стрелката и жужи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога няма да седи точно на 0,винаги има вакум и е нормално да е малко под нея : )

Що не си хванеш вакума от бензиновия регулатор,най-лесно,бързо и безпроблемно става : )

По третото ти питане не съм сигурен,но четох доста за тия трептения и жуженета и повечето хора не успяват да се справят с тях.Просто тия китайските уреди са...немам думи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си ми разбрал въпроса. Знам, че като работи мотора има вакуум и трябва е под нулата, но като изгася няма вакум, няма и налягане, затова мойта логика сочи, че трябва да е точно на 0.  На различни снимки в нета е различно, на някой е на 0, на някой под нея.

 

Знам, че на бензиновия регулатор е най-лесно, въпроса е проблем ли е че има още 2 неща закачени по тази линия?

 

Длъжен съм да опитам с намаляне на отвора, ако пак не престане - в кофата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че не работи мотора не значи че системата няма вакум,това искам да кажа,че дори на загасен мотор вакум има за това не ти показва 0,а малко под нея ;)

Някой ако твърди,че му показва 0 да не мами :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а тогава защо при свален уред и откачен маркуч стрелката пак седи под нула. Аз затова питам когато налягането минаващо през щуцера без маркуч очевидно е равно на атмосферното тогава колко трябва да показва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е при тва положние не знам,моя преди да го вържа си беше точно на 0 и после си падна леко под 0.

Замени го тоя китаец с уред от ProSport тип vdo и си готов,поне знаем,че не създавт никви проблеми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си ми разбрал въпроса. Знам, че като работи мотора има вакуум и трябва е под нулата, но като изгася няма вакум, няма и налягане, затова мойта логика сочи, че трябва да е точно на 0.  На различни снимки в нета е различно, на някой е на 0, на някой под нея.

...

 

Разбира се че в загасен двигател налягането е 0 спрямо атмосферното. Или поне след няколко минути ще стане толкова. "Бустмерът" е класически манометър за абсолютно налягане. Като му е отворен входът трябва да показва 0. Обаче в зависимост от изработката има хлабини в предавката които водят до хистерезис на показанията. Съответно при - ще остане малко под 0, при налягане ще остане малко над 0. Въпрос на качество на механизма.

Лесно може да се провери на налягане чрез компресор с еталонен манометър. За вакуум не се сещам. Все пак ако се надува / смуче със спринцовка трябва да показва нещо и да му се хване нулата.

 

Относно трептенето - може да се дроселира с фин отвор. Примерно 0,5-1мм. Колкото е по-далече дросела от уреда (на входа на маркуча) толкова ще са по "мазни" показанията (интегрирането) но и ще е по-ленив уреда. Т.е. няма да показва бързи пикове. Дросела трябва да е само на маркуча за бустмера. Да не стане грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  При загасен мотор трябва да показва 0. При запален около -0.5-0.6, при принудителен празен ход( спускане по наклон на скорост) трябва да пада до окло 0.8.

  За дроселче(финно отворче) може да ползвуваш бензинов жигльор от някакъв скутер, мотопед. Нагряваш го и го пъхаш в тетката.

  Моето бустметърче е китайско такова:

http://www.heed-auto.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=129666&category_id=415&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=57&vmcchk=1&Itemid=57

 на самата му тетка единият отвор е много малък около 0.8-1.0мм и играе роля жигльор. Не трепти изобщо.

  

 

  П.П. Що се отнася до 2-я ти въпрос - няма никакво значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дроселче сложих тръбичка от пълнител на химикал, пооправи се, но пак има жужене. Другото, което е че сега като го сглобявам намествам стрелката, къде ми е кеф и след като сглобя в един момент решава да слезе по-надолу, сега в момента е на -0,3 при загасен мотор и изкаран маркуч:

 

IMAG0961.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма шанс да е толкова, явно нещо му има на уреда. Аз ползва този механичния от на колегата линка по-горе, няма грам трептене, а стрелката седи на 1мм под нулата без значение дали е закачен за колата или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го загледах този в ибей, там цената е същата. По-натам ще взема него, защото този моя ми идва в повече Fast and Furius.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей го и при мен механичния,безпроблема работа с хубав редуциращ тройник в комплекта.Този твоя уред в комплекта няма ли такова чудо ?
1521712_714049601946126_1981284353_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя имаше тройник, но не е редуциращ. Сега сложих 2см. обвивка от кабел. Диаметъра е около 0,5мм. Възможно ли е заради това да показва повече от реалното? Стрелката я наместих малко под нулата, и сега на празен ход прави 0,3 бара :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тройника на механичния уред,редуциращия край към уреда е някво супер мизерен отвор.Не знам дали как можеш да го постигнеш просто толкова малко.

Според мен обиколи магазините виж дали ще можеш да намериш такъв или подобен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах и след тази интервенция не работи както трябва ?

Или уреда е за кофата или отвора на тройника към уреда е прекалено голям все още : ) За това ти казах колко нищожено е отворчето,толкова,че дори не можеш да видиш през него : )

Друго обяснение немам аз :nixweiss:

На снимката не си личи много но... все пак да хвърлиш едно око : )

3701.jpg
 

И един линк направо да си поръчаш,вместо да се мъчиш с тия нийд фор спийд джаджи :D
http://tuning-parts.bg/52mm-vdo-type/1326/

Като допълнение можеш да си подобриш осветлението,че то на тия тва им е кусура с пиклиовото диодче  :D
Лично при мен с обикновенна крушка свети отлично.

Редактирано от Kutrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам един авер с по-марков уред да сравним. Мога и през софта на ГИ да сверя но не ми се занимава. Така или иначе ще поръчам този от линка защото повече ми допада като визия. Иначе жуженето и треперенето изчезнаха след слагането на обвивка от кабел която е под 0.5мм диаметър

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...