danni95 Report post Posted October 23, 2020 Здравейте днес се качвам във колата пускам радиото и виждам съобщение radio not installed имам грешка със номер 01304 идеи какво може да е станало и как да се оправи ? До вчера вечерта нямаше никакви проблеми колата е 2006 а6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted October 23, 2020 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01304 кабел, модул, иска си проверка, закачи я и виж стойностите Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted October 25, 2020 здравейте след този проблем с радиото вчера сутринта влезнах във колата и акумулатора беше напълно паднал дори неможеше да отключи с дистанционното заредих го като помислих че съм забравил фарове или радио включено но днес сутринта отново същото идеи тази отечка от къде може да е може би от радио модула ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
CVT Report post Posted October 25, 2020 (edited) Вероятно да. Дърпай бушони един по един и мери тока. Аз обикновено прекарвам една от клемите на акумулатора през мултицета и го слагам в режим амперметър до 10А. След това затварям капака през кабелите на мултицета, така че той да остане отвън. Заключвам с дистанционното и наблюдавам тока. Би трябвало да падне под 100 mA до 5 минути. Edited October 25, 2020 by CVT Quote Share this post Link to post Share on other sites
VBI Report post Posted October 26, 2020 (edited) Виж дали не е текла вода върху усилвателя или тунера - намират се отзад отляво зад кората. Щом изчезва радиото може проблема да е в радио тунера. Извади предпазителя на тунера (радио-то) и виж дали ще пада акумулатора. Най-вероятно проблема е в тунера на радиото - виж ел. куплунга и този на оптиката дали са добре включени. Ако пак пада акумулатора с изваден предпазител, извади и другите предпазители - за MMI, NAVI, TV Tuner и усилвател и виж дали ще пада акумулатора. Намират се в багажника, зад кората отзад вдясно. Ако не пада акумулатора ги връщай един по един след като загасиш двигателя за да пробваш на другия ден дали ще падне акумулатора. Има си тема с обяснения по въпроса - потърси я, там е описано кое как да провериш. Edited October 26, 2020 by VBI Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted October 26, 2020 (edited) Отворих там отзад и е мокро самия тунер и т.н са сухи но изолацията която е там е мокра но незнайно от къде е дошла водата https://ibb.co/FXSS17k ето какво откриа каристата и под всичко модули има supply voltage b+ Edited October 26, 2020 by danni95 Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted October 26, 2020 ако си с авант - през третия стоп или чистачката Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted October 26, 2020 сега като се замисля задната чистачка не ми пуска вода от доста време.Да изкарам всички модули да ги продухам да изсъхнат радиото мми-то ? Дали ще има ефект също да продухам отзад където е влажно Quote Share this post Link to post Share on other sites
CVT Report post Posted October 26, 2020 Ако водата е намокрила платката на някой модул - пиши го съсипан. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted October 26, 2020 ако не ти пуска навън вода по стъклото, след като се опитваш да пуснеш, значи я пуска някъде вътре... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted October 26, 2020 (edited) а как се мери точно на тези 10ампера тъй като нагласих мулти цета на 10ам и закачих към плюсовата клема но никакви стоиности. Edited October 26, 2020 by danni95 Quote Share this post Link to post Share on other sites
CVT Report post Posted October 26, 2020 (edited) Прекъсваш веригата, така че тока да минава през мултицета (лампата представлява колата): Внимавай да не свържеш мултицета в режим амперметър директно към акумулатора, защото ще му изгориш бушона! Трябва да видиш нещо подобно. На моята кола всички модули се изключват до 2 минути след като я заключа, така че тогава гледам колко ток черпи. При тебе това време може да е повече. Това клипче го правих вчера за ColorMFA.ru, тъй като открих утечка от около 100 mA в таблото заради тяхното устройство: Edited October 26, 2020 by CVT Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted October 26, 2020 трябва да мине през крушка задължително ли ? Тъй като го направих на 10а с червения кабел и към +совата клема но никакви индикации https://ibb.co/TgwZdxv това представлява моят мулти цет бях го пуснал на 20v да вида как зарежда акумулатора и беше около 13.40 на загасена кола беше 12.24 и падна до 12.15 за около 10-на минути. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CVT Report post Posted October 26, 2020 (edited) Да, трябва да е през крушката, която символизира колата. Ако си свързал червения кабел на плюса на акумулатора а черния на минуса му, амперметъра е заминал. Също трябва да е на режим 10А, а не на 2000μА както е на снимката. Edited October 26, 2020 by CVT Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted October 26, 2020 Ясно нов трябва да взимам тъй като го нагласих на 10а и директно към колата.Откачих кабелите на радио модула и да видим дали е от него докато взема нот мултицет. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CVT Report post Posted October 26, 2020 (edited) Би трябвало в мултицета да има 10 амперов бушон който се сменя (fused което виждам написано това означава). Ако има и нямаш наличен бушон, сложи му една жичка и внимавай в бъдеще. Edited October 26, 2020 by CVT Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted October 31, 2020 Открих теча отзад на свивката на багажника където се затваря маркуча е скъсан по точно счупен тъй като е като пласмасов възможно ли е радиото да е изгоряло и също забелязах че като включа и изключа парното се чува като балбукане това нормално ли е преди го е нямало. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdrash Report post Posted October 31, 2020 Щом бълбука вероятно има въздух в радиаторчето. Или не е обезвъздушена или радиаторчето тече. Сухо ли е в краката отпред? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted October 31, 2020 Сухо е.Относно другият проблем върнах си старият радио модул които не хващаше станции замерих акумулатора и за 2 часа не мръдна от 12.30 та този проблем е решен. А относно маркуча някои да има решение за него тъй като гледам тои е пласмасов някаква снадка ли се слага да се оправи или ? Quote Share this post Link to post Share on other sites