CVT Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 А таблото на това ECU имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 20 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Не помня ко е ! Имам 7 табла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 (Редактирано) Ако другото ECU е с деактивиран имобилайзер ще стане. Ако не е, трябва да намериш неговото табло и да му изкараш пина, или да го изпратиш да му деактивират имобилайзера. Ако започваш да се занимаваш с тази дейност по-сериозно бих те посъветвал да се научиш как се деактивирват имобилайзери и как се вадят пинове от ECU-то. Има доста информация в този форум: цък! Редактирано 20 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 20 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Мога да изкарам пина на таблото и да обича помпата към него на 50-ти канал , но не знам като сменя таблото с друго , как да го “запозная” с ECU-то ? И мога ли да извека пина на някое от другите табла , след като го монтирам на тази кола ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 (Редактирано) Пина е записан на 2 места: в таблото и в ECU-то. На тебе ти трябва пина на ECU-то което ще е закачено за колата за да адаптираш помпата към него. Ако знаеш кое е неговото табло, можеш да му изкараш пина от таблото с VAG-Commander. Обаче всяко друго табло ще ти даде друг пин. Пина също може да се прочете директно от ECU-то, но ти нямаш нужната техника. Редактирано 20 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 20 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Значи , ако сменя ECU-то и пробвам всичките табла , ще нацеля неговото , но после как ще обуча ключа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 (Редактирано) Ще можеш ли да уцелиш таблото след като нямаш ключа и колата не пали? Моята кола ми изписва SAFE на километража ако сложа чуждо табло, но не знам дали е същото при А6 C5. Редактирано 20 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 20 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Ами мисля да сменя компютъра и да започна да пробвам таблата едно по едно , докато прочета пина на правилното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 (Редактирано) Ти ще прочетеш пина на всяко табло което сложиш, но как ще разбереш кое е правилното? Трябва след това на опиташ да адаптираш ECU-то с този пин и да видиш дали ще те пусне. Редактирано 20 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 20 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Като знам пина , мога да го обуча и готово . Не е ли същия принципа , когато сменяш таблото на една кола ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Да, пробвай това. Ако стане, мисля че няма да е проблем да добавиш нов транспондер след като знаеш пина и да го сложиш във ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 20 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Само да се стопи снега и го започвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Можеш да ползваш което си избереш, тия с белите гърбове ги остави.. обаче нещата не са толкова прости както ги мислиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 21 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 В какъв смисъл не са прости , слагам , чета пона и го обучавам ? Или греша ? А какво имаше в предвид за таблата с белите гърбове , не те разбрах ? Оригиналнито табло беше с малък дисплей , мога ли да сложа такова с голям ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Така с VAG Commander 1.4 влизаш в моторното ECU и му натисни бутонна immo off, след това което и табло да сложиш ще запали и не ти траябва да вписваш помпата .Успех 90ee713gg.heic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 23 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Благодаря , но не ми отваря файла който си ми изпратил . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Това е снимка на vag-commander кой бутон да натиснеш да се орентираш . В yuo tube има изключване на immo off с vag commander изгледай го . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 23 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Ок , благодаря ти . Искам да те попитам още нещо , виждам , че ди на ТИ с нещата . Имам още едно Ауди , което нямаше компресия на 5-ти и 6 -ти цилиндри , беше със сменени валове от по новите (кухи) , но със старите повдигачи , а не със ролковите кобилици . Струва ми се , че са несъвместими . Може и да греша . Но смених цялата глава с такава от 150 коня , а моето е 155 , единствената разлика беше в захвата на вакуум помпата , наложи се да взема от 150 коньовото , а тя е малко по малка . Но оставих и дюзите от 150 коньовото , и сега не мога да го запаля . Със старт спрей пали . Обезвъждушено е и нафта идва до дюзите . Въпроса ми е възможно ли е тези дюза да работят на друго налягане или от вакуум помпата да е , защото преди смяната колата палеше , но не можеше да се изфосриа и пушеше повече от кола със счупено турбо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Каквито и дюзи да сложиш ще запали /няма значение от 150/163/180/ Ако преди смяната е палела а сега не , зацепванто на ремъка погледни ако бяга един зъб няма да запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 24 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Зацепвал съм я по “учебник” , а не с разни чертички и маркери 😂🙈 със щифта на коляновия вал и двете плочки на разпределителните валове . Възможно ли е вакуум помпата да се бъзика и затова да не пали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Опита ли със спрей? Едно такова ме побърка ,докато не изчистих сондата в резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 24 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Да , със спрей пали и веднага гасне .Като се постопли , ще върна малко центровката на помпата , но все пак мисля да сменя и дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 Нагледал съм се на всякакви зацепвания по учебник /с плочки , щифтове и други / и на лчвата глава бяга с един зъб и колата не пали .Нищо не пречи да ги провериш пак , 155 коня палят много лесно не им трябва много въртене и обезвъздушаване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 Не разбрах - получи ли се деактивирането на имобилайзера с VAG-Commander? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 25 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 Днес смених дюзите и вакуум помпата , резултат никакъв . 😂😂😂 утре ще погледна пак зацепването . Относно имобилайзера , не съм го пробвал още . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване