Evgeni K. Публикувано 7 Април 2021 Доклад Share Публикувано 7 Април 2021 4.2 ВАТ мотор. По табло никога не е минавала 90 градуса. Обаче заради странно поведение на газта, реших да проверя актуалните стойности на температурата. В градско каране в това време си отиде на 102 градуса без проблем, все едно термостат. Но като включа климатика и перката запали, температурата пада нормално. И след други проби, определено термостата отпада. Просто перката не се включва. Обаче, датчика за температурата отива в компютъра, той си дава актуална темп, а защо не пуска тая перка. Пробвам през всдс тест на перките, работят си и двете. Не намерих в схемата да има термо-ключ на радиатора. Дайте идеи. В това време 102 не нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 7 Април 2021 Доклад Share Публикувано 7 Април 2021 Напълно си в норми, не търси проблеми където ги няма. Така са всички модерни двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Април 2021 Доклад Share Публикувано 7 Април 2021 (Редактирано) Ако стоя много време на едно място със запален мотор и при мен е така, може да достигне 103 градуса и перката не се включва. Тръгна ли обаче тръгва и перката и за минута-две си пада на 93 - 94 градуса. Мисля че е нормално. Редактирано 7 Април 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 7 Април 2021 Доклад Share Публикувано 7 Април 2021 ТОва не знам до колко има връзка, но моя механик ми беше разказал преди, че ВАГ преди години били засичали някак си точни температури на двигателя и имало някви модели коли дето много често дигали уш температура, но не е било проблем и постоянно давали грешки. В последствие били увеличили се едно диапазона, в който температурата се променяла. Един вид въпреки, че стрелката седи на 90 градуса, температурата варирала и може да отиде 100тина. Надявам се да има логика, защото не помня мн добре детайлите, беше отдавна когато ми го каза това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Април 2021 Доклад Share Публикувано 8 Април 2021 Стрелката си стои точно на 90 градуса когато реалната температура е между 80 и 100 градуса. Но аз не гледам нея, а гледам реалната температура която идва по CAN шината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 9 Април 2021 Доклад Share Публикувано 9 Април 2021 On 4/7/2021 at 9:39 AM, Evgeni K. said: 4.2 ВАТ мотор. По табло никога не е минавала 90 градуса. Обаче заради странно поведение на газта, реших да проверя актуалните стойности на температурата. В градско каране в това време си отиде на 102 градуса без проблем, все едно термостат. Но като включа климатика и перката запали, температурата пада нормално. И след други проби, определено термостата отпада. Просто перката не се включва. Обаче, датчика за температурата отива в компютъра, той си дава актуална темп, а защо не пуска тая перка. Пробвам през всдс тест на перките, работят си и двете. Не намерих в схемата да има термо-ключ на радиатора. Дайте идеи. В това време 102 не нормално. Сите V8-ци на Ауди са така като тъпчат в задръстване. Прегледай си мястото между радиаторите на климатика и охладителния. Понякога се затъпкват с листа и всякакви други боклуци и не влиза добре въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 9 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2021 (Редактирано) Не, проблема е, че много късно според мен тръгват. На 102 започват в ниска степен. Не мисля, че е нормално. Ми лятото кво ше правим? По скоро си мисля, дали тея вентилатори не трябва да тръгват по-рано, на някоя по-ниска скорост, която в случая не работи. В процес на проучване съм. Редактирано 9 Април 2021 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 9 Април 2021 Доклад Share Публикувано 9 Април 2021 Миналия Август моята загря малко след като изкачвах продължително време една планина в Гърция. Преди това никога не го е правила и след това не го направи, но на връщане изкачвах без пуснат климатик. До колкото разбрах е мнгоо вероятно това да се получава от май същия радиатор дето @ma3xa спомена. Това им било слабо място, защото много се намачква/деформира радиатора дето е точно зад брояната. Около 50% от него е открит и всички камъчета и други боклуци го удрят. Визуално го видях, че е намлян, докато горната му част е като нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 12 Април 2021 Доклад Share Публикувано 12 Април 2021 Понеже ми се разтропа лявата перка, пусках оутпут тестове и видях че всъщност няма степени. Развърта от 8% до 92% управлението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 13 Април 2021 Доклад Share Публикувано 13 Април 2021 On 4/9/2021 at 5:00 PM, Evgeni K. said: Не, проблема е, че много късно според мен тръгват. На 102 започват в ниска степен. Не мисля, че е нормално. Ми лятото кво ше правим? По скоро си мисля, дали тея вентилатори не трябва да тръгват по-рано, на някоя по-ниска скорост, която в случая не работи. В процес на проучване съм. Евентуално, ако има управление, е някъде около радиатора. Поне при по-старите е там. Реостат някакъв мисля е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 13 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2021 Да, с плавно управление на оборотите е. Чакам 2 коли да ми пристигнат, и двете са ВАТ. Едната може и да отиде за части и ще разгадая тогава мистерията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване