Traqn`` Публикувано 29 Март 2007 Доклад Share Публикувано 29 Март 2007 Здравейте!Имам следния проблем с моето ауди 80. Значи когато карам по пътя и засиля колата, като изключа от скорот и върви по енерция и като се наложи да спра рязако (или не толкова рязко но продължително спиране поради висока скорост) оборотите на колата както са нормални започват да падат и накрая почват да светят лампите на таблото и колата просто угася. А после като реша да я паля понекога се задавя и става кофти мацало ... Не знам дали е пускана тази тема и друг път, т.к. съм нов във форума но бих се радвал ако си кажете мнението.Благодаря предварително.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 29 Март 2007 Доклад Share Публикувано 29 Март 2007 Да ти е честита! 80тката!И добре дошъл! -----------------------По същество. Да ти кажа че освен ТВОЯТА 80ка има и други.. И те са различни видове. Виждам че нямаш нерви да пишеш. Но ако някой има нерви да ти отговори ще трябва да знае поне модела на двигателя. Иначе ти си пиши. Абе пиши си... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traqn`` Публикувано 29 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2007 Да ти е честита! 80тката!И добре дошъл! -----------------------По същество. Да ти кажа че освен ТВОЯТА 80ка има и други.. И те са различни видове. Виждам че нямаш нерви да пишеш. Но ако някой има нерви да ти отговори ще трябва да знае поне модела на двигателя. Иначе ти си пиши. Абе пиши си... двигателя е 1.8 карборатор ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 29 Март 2007 Доклад Share Публикувано 29 Март 2007 Благодаря!Много си обстоятелствен. Вероятно изкарваш поне по 100лв/час и за това не цениш нашето време. Извинявай!Да почнем отначало:Двигателят ми е .... (букви) пише ги в талона.Имам нормален/завишен разхода на гориво.Колата пали добре/зле/не пали.Сменил съм свещи/кабели/дистрибутор/жигльори/ремъци/чукче/запалване/ВСИЧКО изброено.НИКОГА не съм ходил на сервиз но видях този форум и реших че тук все има някой идиот който да ми оправи колата гратис.Аз всъщност нямам кола ама така обичам да питам. Той тате има и аз му казах че ша му я УПРЯЯ!Надявам се че все някой отговор ще свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 29 Март 2007 Доклад Share Публикувано 29 Март 2007 (Редактирано) нека да позная-колата е на газ,нали? Вариантите са два-скъсан тампон на карбуратора и когато спираш вкарва въздух,можеш лесно да го провериш това като колата работи и поразклатиш напред-назад кутията на въздушния филтър.Вариант номер две-обърнат под лош ъгъл въздуховод-провери и ако трябва-промени! grizzly,недей така засича момчету,да не се разсърди,не виждаш ли че е нов Редактирано 29 Март 2007 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Наистина този проблем е характерен когато колата е на газ. Причините колегата по-горе правилно ги е описал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunay_r Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Здравейте и аз имам подобен проблем колата е на газ двигател NE 1.8S 90г..Сутрин когато паля на бензин трудно пали според мен нормално е да е с ниски обороти без дръпнат смукач,но когато дръпна смукача не работи нормално работи с прекъсвания.Прибирам смукача натискам педала на газта тогава го нямам този проблем .Пък на газ нямам абсолютно никакви проблеми при паленето.Както е казал колегата като спирам и на газ и на бензин доста падат оборотите до угасване.От какво е възможно да е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landolin Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Ако е на газ колата трябва да се види как е сложен изпарителя, ако е със лицето по посока на движението се получава този ефект, трябва да се монтира със тясната част по посоката на движението (ебаси как го обясних ) , а ако е само на бензин може да е от много неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spacepl Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 - Колега пробваи при работещ на тихи обороти двигател да натиснеш силно спирачката, ако паднат оборотите и при натискането се чува съскане значи ти е заминало сервото на спирачките - другия начин е да го изолираш и да пробваш ама не го препорачвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traqn`` Публикувано 30 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 значи колата не е на газ направих това което ме посъветва Lion_Heart да натискам спирачката докато работи на място ама няма никава промяна в оборотите ..преди време отварях въздушния филтър махнах всичко нямаше нищо запушено .. разлащах въздушния филтър ама не променя изобщо оборотитеВариант номер две-обърнат под лош ъгъл въздуховод-провери и ако трябва-промени!това е следващото нещо което ще проверя благодаря много.НИКОГА не съм ходил на сервиз но видях този форум и реших че тук все има някой идиот който да ми оправи колата гратис. ходих на 3 сервиза и нищо смислено не направиха .. съжалявам но нямам навици за общуване във този форум .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Нищо де-ще свикнеш да пишеш и тук.Все ми се струва,че проблема ти е в долния тампон на карбуратора-при мен бе абсолютно същото-все се каних да го сменя и дойде един прекрасен момент-скаса се нацяло-карбуратора падна отдясно на двигателя и го смених Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 значи колата не е на газ направих това което ме посъветва Lion_Heart да натискам спирачката докато работи на място ама няма никава промяна в оборотите ..преди време отварях въздушния филтър махнах всичко нямаше нищо запушено .. разлащах въздушния филтър ама не променя изобщо оборотитетова е следващото нещо което ще проверя благодаря много. ходих на 3 сервиза и нищо смислено не направиха .. съжалявам но нямам навици за общуване във този форум ..Ами то особени навици не трябват. Но за да има техническа помощ трябват масксимално количество данни.До тук гадаеки си мисля:Колата пали добре студена на смукач?Пали добре и топла без смукач?Харчи нормално?Какво излиза - на място оборотите са стабилни, но ако се движиш и натиснеш спирачка оборотите спадат?Или гасне след изключване от скорост?А ако не натискаш спирачка и се движиш по инерция не спадат?Така ли е?Отварял ли си карбуратора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traqn`` Публикувано 30 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 да колата пали лесно когато е студена със смукач а когато е топла безпроблемно без смукач.Разхода спроед мен е нормален на градско разхода е към 8 а на извънградско пада до 6 литра в зависимост от качеството на горивото .. считам че е нормален разходада на място оборотите са нормални разбира се след като заграее във студено време а когато я засиля по енерция и натисна спирачката да спре просто докато спра оборотите падат до нулата почват да свети таблото и загася ако се движа по енерция оборотите са си напълно нормални и също като работи на място няма никакви проблеми оборотите не мърдат.Прблемите идват само като натисна спирачката падат много оборотите ...карборатора не съм го бутал изобщо и не е отварям .. не знам обаче в Италия предния собственик какви ги е вършил ... може той да е правил нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Шах с пешката! Ако не е от пробив в вакуума на сервото, а то явно не е, да ти отворят карбуратора. Може да е ниско нивото в камерата и при продължително спиране да оставя жигльора на сухо. Или има буклуци в поплавковата камера и като ги лашне да запушва жигльора. Друго в момента не се сещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 А проблема изведнъж ли се появи?Taмпона около 40 лв и труд ако не ти се занимава сам 10 лв,успех,дано съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traqn`` Публикувано 30 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 проблема отначало го нямаше после се появи..благодаря на всички за участието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts