Jump to content

Загасяне на мотора при спирачен път


Recommended Posts

Здравейте!

Имам следния проблем с моето ауди 80. Значи когато карам по пътя и засиля колата, като изключа от скорот и върви по енерция и като се наложи да спра рязако (или не толкова рязко но продължително спиране поради висока скорост) оборотите на колата както са нормални започват да падат и накрая почват да светят лампите на таблото и колата просто угася. А после като реша да я паля понекога се задавя и става кофти мацало ...

Не знам дали е пускана тази тема и друг път, т.к. съм нов във форума но бих се радвал ако си кажете мнението.

Благодаря предварително.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита! 80тката!

И добре дошъл! :bia:

-----------------------

По същество. Да ти кажа че освен ТВОЯТА 80ка има и други.. И те са различни видове. Виждам че нямаш нерви да пишеш. Но ако някой има нерви да ти отговори ще трябва да знае поне модела на двигателя. Иначе ти си пиши. Абе пиши си... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита! 80тката!

И добре дошъл! :bia:

-----------------------

По същество. Да ти кажа че освен ТВОЯТА 80ка има и други.. И те са различни видове. Виждам че нямаш нерви да пишеш. Но ако някой има нерви да ти отговори ще трябва да знае поне модела на двигателя. Иначе ти си пиши. Абе пиши си... :hilezh:

двигателя е 1.8 карборатор ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Много си обстоятелствен. Вероятно изкарваш поне по 100лв/час и за това не цениш нашето време. Извинявай!

Да почнем отначало:

Двигателят ми е .... (букви) пише ги в талона.

Имам нормален/завишен разхода на гориво.

Колата пали добре/зле/не пали.

Сменил съм свещи/кабели/дистрибутор/жигльори/ремъци/чукче/запалване/ВСИЧКО изброено.

НИКОГА не съм ходил на сервиз но видях този форум и реших че тук все има някой идиот който да ми оправи колата гратис.

Аз всъщност нямам кола ама така обичам да питам. Той тате има и аз му казах че ша му я УПРЯЯ!

Надявам се че все някой отговор ще свърши работа. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека да позная-колата е на газ,нали? Вариантите са два-скъсан тампон на карбуратора и когато спираш вкарва въздух,можеш лесно да го провериш това като колата работи и поразклатиш напред-назад кутията на въздушния филтър.Вариант номер две-обърнат под лош ъгъл въздуховод-провери и ако трябва-промени! :hilezh: grizzly,недей така засича момчету,да не се разсърди,не виждаш ли че е нов :bia::hilezh:

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина този проблем е характерен когато колата е на газ. Причините колегата по-горе правилно ги е описал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз имам подобен проблем

колата е на газ двигател NE 1.8S 90г..Сутрин когато паля на бензин трудно пали според мен нормално е да е с ниски обороти без дръпнат смукач,но когато дръпна смукача не работи нормално работи с прекъсвания.Прибирам смукача натискам педала на газта тогава го нямам този проблем .Пък на газ нямам абсолютно никакви проблеми при паленето.Както е казал колегата като спирам и на газ и на бензин доста падат оборотите до угасване.От какво е възможно да е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е на газ колата трябва да се види как е сложен изпарителя, ако е със лицето по посока на движението се получава този ефект, трябва да се монтира със тясната част по посоката на движението (ебаси как го обясних :hilezh: ) , а ако е само на бензин може да е от много неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Колега пробваи при работещ на тихи обороти двигател да натиснеш силно спирачката, ако паднат оборотите и при натискането се чува съскане значи ти е заминало сервото на спирачките - другия начин е да го изолираш и да пробваш ама не го препорачвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колата не е на газ

направих това което ме посъветва Lion_Heart да натискам спирачката докато работи на място ама няма никава промяна в оборотите ..

преди време отварях въздушния филтър махнах всичко нямаше нищо запушено ..

разлащах въздушния филтър ама не променя изобщо оборотите

Вариант номер две-обърнат под лош ъгъл въздуховод-провери и ако трябва-промени!

това е следващото нещо което ще проверя

благодаря много.

НИКОГА не съм ходил на сервиз но видях този форум и реших че тук все има някой идиот който да ми оправи колата гратис.

ходих на 3 сервиза и нищо смислено не направиха ..

съжалявам но нямам навици за общуване във този форум ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо де-ще свикнеш да пишеш и тук.Все ми се струва,че проблема ти е в долния тампон на карбуратора-при мен бе абсолютно същото-все се каних да го сменя и дойде един прекрасен момент-скаса се нацяло-карбуратора падна отдясно на двигателя и го смених :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колата не е на газ

направих това което ме посъветва Lion_Heart да натискам спирачката докато работи на място ама няма никава промяна в оборотите ..

преди време отварях въздушния филтър махнах всичко нямаше нищо запушено ..

разлащах въздушния филтър ама не променя изобщо оборотите

това е следващото нещо което ще проверя

благодаря много.

ходих на 3 сервиза и нищо смислено не направиха ..

съжалявам но нямам навици за общуване във този форум ..

Ами то особени навици не трябват. Но за да има техническа помощ трябват масксимално количество данни.

До тук гадаеки си мисля:

Колата пали добре студена на смукач?

Пали добре и топла без смукач?

Харчи нормално?

Какво излиза - на място оборотите са стабилни, но ако се движиш и натиснеш спирачка оборотите спадат?

Или гасне след изключване от скорост?

А ако не натискаш спирачка и се движиш по инерция не спадат?

Така ли е?

Отварял ли си карбуратора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колата пали лесно когато е студена със смукач а когато е топла безпроблемно без смукач.

Разхода спроед мен е нормален на градско разхода е към 8 а на извънградско пада до 6 литра в зависимост от качеството на горивото .. считам че е нормален разхода

да на място оборотите са нормални разбира се след като заграее във студено време

а когато я засиля по енерция и натисна спирачката да спре просто докато спра оборотите падат до нулата почват да свети таблото и загася

ако се движа по енерция оборотите са си напълно нормални и също като работи на място няма никакви проблеми оборотите не мърдат.

Прблемите идват само като натисна спирачката падат много оборотите ...

карборатора не съм го бутал изобщо и не е отварям .. не знам обаче в Италия предния собственик какви ги е вършил ... може той да е правил нещо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шах с пешката! Ако не е от пробив в вакуума на сервото, а то явно не е, да ти отворят карбуратора. Може да е ниско нивото в камерата и при продължително спиране да оставя жигльора на сухо. Или има буклуци в поплавковата камера и като ги лашне да запушва жигльора. Друго в момента не се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...