CaptainNemo Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Здравейте, колеги. От близо 2 седмици имам не приятен теч, който се увеличава и миризма на изгоряло. Също и започна да пуши като я настъпя малко а преди не пушеше изобщо. Забелязах петна под колата. И имаше малко омасляване от лявата страна на капака до ЕГР-а по гарнитурата на капака. Смених я с Victor Reinz. Предната беше Elring. Сега вече няма омаслено там. Бях долял 0.500мл след появата на теча, и сега 5 дни след смяната гледам пак толкова… Двигателя отзад целият е в масло, а достъпът до там е много труден. Преди 9 хиляди километра съм сменил: Гарнитура на глава + шлайфане, гарнитура всмукателен колектор, гарнитура изспускателни тръби, гарнитура Гнп тандем помпа и О пръстен. Турбото е рециклирано. ЕГР е почистен и вакумчето е запушено да не затваря. Някакви идей ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Ти само гарнитурата под капака на главата ли смени или и капака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Няколко идеЙ - не, но една идея - да. Задължително трябва да се разбере откъде тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 2 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 (Редактирано) Само гарнитурата. Майсторът, който я е правил беше намазал много силикон и от страни. Та почистихме хубаво силикона и маслото. Сложихме съвсем тънък слой силикон и сега няма теч от там. @nikrga Това го знам, лошото е, че колата всеки ден се кара. Просто няма как без кола в момента. Редактирано 2 Септември 2021 от CaptainNemo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 А откъде става отзад целия двигател в масло? Питах за капака, защото се деформира с времето и не може да уплътни, дори и със силикон. От опит го казвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 2 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Явно ще се наложи да се разглобява. Отзад нищо не може да се види… Виждам само един сноп кабели с букса и всичко там е в масло. Ще се опитам да снимам да видя дали не е от задната част на капака. А има ли нещо друго от, което може да тече от там ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Хората са измислили различни приспособления за целта - канал, фенерче, огледало, измервателни уреди и т.н. Няма такъв филм - да има теч на моторно масло, а да не може да се разбере откъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AngelOfDeath Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Отзад 3 варианта - капак на клапаните, конектора за дюзите, тандем помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 6 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2021 Здравейте, колеги. Преди 2 дни разглобих малко около двигатела и изчистих хубаво. Между другото ЕГР-а за 9000 км имаше вътре буквално въглища… Затапил съм го преди 2 седмици така, че се надявам повече да не се трупа. Колата спря да пуши. Даже грам пушек няма вече. Вчера обърнах внимание че е омаслило отново и до колкото мога да видя е от капака на цилиндровата глава. Слава богу не е главата. Течът е от страната на ЕГР-а от ъгъла на капака. За да съм сигурен утре мисля да купя хубав силикон и да намажа малко повечко, както беше преди. Ако спре вероятно капака има кривини. Някакви препоръки за марка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Какъв силикон! Нова гарнитура купи за капака. Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 7 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Гарнитурата е на няма и 2 седмици… Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Значи е крив капакът. Там не би трябвало да се слага силикон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Слага се, ама "херметик". Ако се напляска ПРАВИЛНО, няма капак/глава, които да протекат повече, прави, криви, се тая. Е, и нова гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 7 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 (Редактирано) Правилно ? Малка линия под-над цялата гарнитура? Само по ъглите ? Сега ще купя на victor reinz reinzosil ми препоръчаха и ще видя какво ще става. Предният силикон уж беше херметик, но с не известен произход. Редактирано 7 Септември 2021 от CaptainNemo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Няма особено значение, какъв е "херметика", просто трябва да се ползва правилно, което включва ПЕРФЕКТНО ОБЕЗМАСЛЯВАНЕ на глава/капак (предхождано от изстъргване на всякакви остатъци от гарнитури/силикони/други и ако има, изчистване на "лъскавината" на метала с метална вата/финна шкурка, до матиране), премахване на технологичния парафинов слой от гарнитурата (също махане на "блясъка" с шкурка) и също ПЕРФЕКТНО ОБЕЗМАСЛЯВАНЕ. ЧАК тогава, "херметика" ще проработи както се полага. На мазно/мръсно/лъскаво сложиш ли гарнитура/мазило, 'се едно пикаеш срещу вятъра. И капак НИКОГА НЕ СЕ ПРЕНАТЯГА, желателно е да се ползва схема и динамометрика. Или монтьорски усет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 7 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Благодаря много за точният отговор. Ще пиша след процедурата какъв е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 6 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2021 Здравейте колеги, проблемът е решен. При мене освен нова гарнитура се наложи и пренастройка на 1-ва дюза, смяна на дебитомер, N239. Вдигало е много голямо налягане в двигатела и от там маслото трябва да избие все някъде... Добре, че не е било от някъде другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 7 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2021 Това от дихтунга на дюзата ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 9 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2021 Не по дюзата нищо не е сменяно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване