Jump to content

Стикер 1 ва група


aiko

Recommended Posts

Здравейте! Аз съм в 1 ва група ,на еко стикерите. Приятел ,който работи в прегледите ми кажа,че другия преглед ,може и да не мога да го мина,ако приемат някакви нови закони. Гори масло. Иначе имам катализатор ,но и на бензин и на газ , вредните емисии са зле. Та се чудех ,дали ако направя основен ремонт ,ще покрия някакви критерии за вредни емисии или въобще да не се занимавам. И колко би струвал , един основен ремонт към днешна дата ? Двигателя е 115 коня, Ауди B4, 2000 кубика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи след смяна на "гумички" се оправя разхода, както бе и при мен.+гарнитура за капака на клапаните, която ще е 20-30 лв. +10лв.гумички +работа.Говорим без обезглавяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да се прави каквото и да е преди да има реален проблем с преминаването на преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля ,че докато не се приеме нещо черно на бяло си я карай и не се притеснявай . 

Тия "една жена ми каза ,че чула от една баба..." 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз разбрах от човека на прегледите, че бензина трудно щял да покрива нормите от догодина, защото се мерели 4 показателя. На дизела се мери само един - димност. При мене на Полото 1,9 сди даде 4 пъти по-ниски стойности, но понеже е дизел 2003 година и влиза в първа група. За мене ако е в лошо състояние мотора няма смисъл да се наливат пари за ремонти в толкова стара кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове




Двигателя е 115 коня, Ауди B4, 2000 кубика.


Имах същата преди години. Харчеше около 1.5л на 10хил. км. След смяна на гумички на клапаните не доливах и капка. Около стотина лева беше всичко. Проблема е, че може да не е само от разхода на масло тези лоши показатели.

Sent from my M2007J17G using Tapatalk


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За да му направиш основен ремонт, трябва да свалиш двигателя от купето- ти или този който ще го прави. Нещата които ще смениш по двигателя ще ти дойдат на около 5-600 лв само за части. Проблема е че като се стигне до там може да забележиш че има за смяна и неща по окачването, и по спирачките- там пак е едни пари. Може и съединителя и притискателя да не ти харесат накъде са... Абе ако имаш едни 1000 ЗА ЧАСТИ САМО- действай смело. Ако ли не продай твоята, добави 1000 и си вземи някоя която влиза в желаната категория. Успех [emoji846]

Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...