miteto_genov Публикувано 5 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 Здравейте, Проблемът ми е, че колата гасне като загрее и не пали докато не изстине пак. Когато работи не губи мощност, не падат оборотите, не прекъсва, просто изведнъж двигателя спира. Зарежда на над 14 волта, светлините светят, стартера върти но двигателя не пали докато не изстине. Гасне когато работи и на бензин и на газ. Имате ли идеи от какво може да е? За информация, преди 1-2 месеца смених бобина, защото на старата и бяха окислени портовете за кабелите за свещите и не правеха хубав контакт и двигателя прекъсваше. Мислих да я почистя първо но счупих единия пин. Сложих чисто нова Bosh. Преди седмица ми изпадна една ламаринена част от задната страна на двигателя. Намерих я върху колекторите. Не знам за какво служи. Прилича ми като на капак. Прилагам снимки. https://photos.app.goo.gl/XfDEHYyvuAwdjfng6 https://photos.app.goo.gl/5Cpg4UFQt3yMBnNE7 Ауди A3 8L, 1.8, 125hp, 1997, AGN, бензин-газ Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 5 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 Огледай си релета , някъде трабва да имаш реле №30 вадиш презапояваш крачета. Релето захранва компа затова не излиза като грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teletabis Публикувано 5 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 Аз залагам на датчик на колянов вал . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 5 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 И аз, дори не е необходима диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn_93 Публикувано 8 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2021 (Редактирано) Датчик Колянов Вал, тоз филм го гледах преди 3,4 месеца. Но при мен даже заклинваше и бенз.помпа та ме подведе и тя . Смених и двете неща и сега чук.. и го фанах на дълък път като карах на газ и угасна в движение. После чакане 40-60мин да истине, 10 км и пак угасна та се наложи да импровизирам и дадох на късо датчика на радиатора за да въртят перките на 2ра скорост поне и малко да охлаждат датчика на коляновият вал за да се прибера. Редактирано 8 Ноември 2021 от iliqn_93 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване