Jump to content

Автомобила не пали - проблем със съединителя


tsvetanov1723

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

На кратко - днес се хванах да инсталирам темпомат на аудито (А6 4Ф Комби 2009г 2.0 ТФСИ). Гледах доста клипове онлайн, и като цяло процедурата е една и съща. Свалих плюса от акумулатора, извърших цялата процедура, и отново закачих плюса. При опита за палене, колата не пожела да запали. На дисплея ми изписа грешка в EPS и ръчната спирачка. При опита за палене ми изписа, че трябва да натисна съединителя за да запаля. Съединителя натиснат, колата не върти изобщо да запали.

Вързах колата към диагностиката - всичко беше в червено [emoji85]. Къде обърках и какво мога да правя от сега нататък.

 

П.с. Живея в Германия

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си прекъснал кабел идващ от машинките на педалите?

Само свалихме кората под волана и извадихме една буска, която се намира зад блока за да вържем новия кабел, идващ от темпомата. Ще погледна за кабели около педала.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Дай целия лог от VCDS за да видим какви са грешките.

След малко ще кача лог-а


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно мисля е добре да се махне минуса на акумулатора първо. 

Прилича ми и на ниско напрежение, което обаче би било странно, защото е бил реално откачен акумулаторът и не би трябвало да сте го бутнали под 12 волта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някъде сте прекъснали кан кабелите или сте закачили нещо към тях. Само това може да доведе до много грешки.

 

трябва да кажеш какво си правил по тази букса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло това е клипа, по който се водихме. След 9-та минута започва да показва кабелите.


https://www.youtube.com/embed/2GkzenTaEuc?feature=oembed


Откачихме буксата за диагностика за да можем да махнем кората под волана. Всичко друго е като в клипа.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали сте закопчали добре буксата която сте откопчали да сложите липсващия пин.Наскоро един клиент беше в същата ситуация след монтаж на лоста за темпомат...каза че се е извадила нагоре буксата която е от към двигатела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема беше някъде в буксите. Изкарах ги на ново и ги сложих пак. Не успях да видя точно в коя е проблема, тъй като са на доста неудобно място, но ввжното е, че колата пали. Даже и темпомата работи. [emoji28]

Благодаря на всички за навременната намеса.
Бъдете живи и здрави!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...