tsvetanov1723 Публикувано 7 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2021 Здравейте, колеги. На кратко - днес се хванах да инсталирам темпомат на аудито (А6 4Ф Комби 2009г 2.0 ТФСИ). Гледах доста клипове онлайн, и като цяло процедурата е една и съща. Свалих плюса от акумулатора, извърших цялата процедура, и отново закачих плюса. При опита за палене, колата не пожела да запали. На дисплея ми изписа грешка в EPS и ръчната спирачка. При опита за палене ми изписа, че трябва да натисна съединителя за да запаля. Съединителя натиснат, колата не върти изобщо да запали. Вързах колата към диагностиката - всичко беше в червено [emoji85]. Къде обърках и какво мога да правя от сега нататък. П.с. Живея в Германия Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetanov1723 Публикувано 7 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2021 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2021 Дай целия лог от VCDS за да видим какви са грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 7 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2021 Да не си прекъснал кабел идващ от машинките на педалите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetanov1723 Публикувано 7 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2021 Да не си прекъснал кабел идващ от машинките на педалите? Само свалихме кората под волана и извадихме една буска, която се намира зад блока за да вържем новия кабел, идващ от темпомата. Ще погледна за кабели около педала. Sent from my iPhone using Tapatalk Дай целия лог от VCDS за да видим какви са грешките.След малко ще кача лог-аSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2021 принципно мисля е добре да се махне минуса на акумулатора първо. Прилича ми и на ниско напрежение, което обаче би било странно, защото е бил реално откачен акумулаторът и не би трябвало да сте го бутнали под 12 волта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2021 някъде сте прекъснали кан кабелите или сте закачили нещо към тях. Само това може да доведе до много грешки. трябва да кажеш какво си правил по тази букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetanov1723 Публикувано 7 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2021 Като цяло това е клипа, по който се водихме. След 9-та минута започва да показва кабелите. https://www.youtube.com/embed/2GkzenTaEuc?feature=oembedОткачихме буксата за диагностика за да можем да махнем кората под волана. Всичко друго е като в клипа. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 7 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2021 Остава да не сте закопчали добре някоя букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 8 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2021 Виж дали сте закопчали добре буксата която сте откопчали да сложите липсващия пин.Наскоро един клиент беше в същата ситуация след монтаж на лоста за темпомат...каза че се е извадила нагоре буксата която е от към двигатела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetanov1723 Публикувано 8 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2021 Проблема беше някъде в буксите. Изкарах ги на ново и ги сложих пак. Не успях да видя точно в коя е проблема, тъй като са на доста неудобно място, но ввжното е, че колата пали. Даже и темпомата работи. [emoji28]Благодаря на всички за навременната намеса. Бъдете живи и здрави!Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване