Jump to content

4ип а4 1.9тди 110кон4ета


Вальо

Recommended Posts

Не разбира се. Увеличава се максималната скорост защото увеличаваш конските сили, а те са един от двата параметъра за максималната скорост. Вторият е скоростната ти кутия, но тя със сигурност ще позволи високи скорости, та нея не я мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Цената е 200лв за твоя двигател от пич, който посещава този форум, какво и всички други, но не знам дали тук е активен.

Явно е много пекан, щото навсякъде го хвалят. Мога да ти изнамеря контакт с него, ако се интересуваш.

Даже, праща ти чипа слагаш си го. ако ти хареса след това чак го плащаш. Той само чипа ти дава ти отиваш в някой гсм сервиз и те ти го слагат, лесна работа.

Колкото до разхода. да падал е .... но с адски малко, когато колата се кара извънградско без да се настъпва, а с подпиране на педала (друг е въпроса, че това "малко" реално нз как се вижда) Да не говоря, че на практика никои няма да си 'оптимизира' двигателя за да кара бавно, напротив! А иначе разхода се ВДИГА с 1/2 ; 1л. при ръчка на автомобила. Следователно харчи + - , твоя разход до момента. Но на някой им е по лесно да си внушат. че разхода просто пада от колкото, че ще се вдигне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е 200лв за твоя двигател от пич, който посещава този форум, какво и всички други, но не знам дали тук е активен.

Явно е много пекан, щото навсякъде го хвалят. Мога да ти изнамеря контакт с него, ако се интересуваш.

Даже, праща ти чипа слагаш си го. ако ти хареса след това чак го плащаш. Той само чипа ти дава ти отиваш в някой гсм сервиз и те ти го слагат, лесна работа.

Колкото до разхода. да падал е .... но с адски малко, когато колата се кара извънградско без да се настъпва, а с подпиране на педала (друг е въпроса, че това "малко" реално нз как се вижда) Да не говоря, че на практика никои няма да си 'оптимизира' двигателя за да кара бавно, напротив! А иначе разхода се ВДИГА с 1/2 ; 1л. при ръчка на автомобила. Следователно харчи + - , твоя разход до момента. Но на някой им е по лесно да си внушат. че разхода просто пада от колкото, че ще се вдигне.

мерси братле :unsure: е тиа от гсм сержис от каде пук разбират ор ажтомобилна електроника да не преебат не6тата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм със чип от 1 год. и ще ви кажа : Теоретично разхода пада, на практика НЕ ПАДА.

Всеки който си слага чип какво иска ? Ами да му е по-бърза и пъргава колата колата. Да обаче това може да случи само , ако дадеш на мотора повечко гориво. Е как тогава ще гори по-малко ? :rolleyes:

Прав си.... повече мощност се печели с повече гориво и по високо налягане на турбото.

Има обаче нещо което изпускате в цялата тая работа. Помпата е електронна а не е като при старите дизели на жило. Старите диели ако ги направиш да пръскат повече нафта си има увеличение в целия диапазаон на обороти. При ТДИ не е така. Както всички знаем компютъра определя кога и как да впръсква повече гориво. Това определяне се прави съз основа да таблици с данни записани в епром чипа на компютъра. Този чип който и сега го имате просто се сменя с друг такъв чип който носи в себе си други таблици (карти) на впръскване.

в зависимост от това как карате мотора работи по различни карти на впръскване. Тоест ако прайте макс ускорение компа пръска доста нафта, ако се ускорява бавно или само се подържа скоростта впръскването е по друга логика. При поновите мотори съм срещал по над 100 карти (от които примерно към 20-30 са за впръскване.

Тези карти се променят при чиптунинг. От начина на промяна се определя как и колко ще ти гори колата след като я чипнеш. Примерно може да се направи само при определен начин на каране да гори яко (и да върви яко) а в други режими на работа да е както оригинално. Може дори да се направи при някой режими на работа да се впръсква по малко и да пуши по малко и да върви помалко от оригиналното.

Тук в германия сега е много на мода ЕКО тунинг, или с другио думи си скопяваш колата в името на екологията.

Значи изброих няколко причини от които след чипосване зависи разхода.

Към всичко това обаче можем да добавим че при промяна на аванса колата ще работи по твърдо но КПДто ще се увеличи (при атмосферните мотори е главното което прави чиптунинга) при което разхода ще падне минимално.

Към всичко това можем да добавим увеличение на налягането на турбината с 0,2 бара което също повишава мощността и спомага за изгарянето на впръсканото гориво.

Тоест караш спокойно и колата ти примерно работи по карта която не е пипана (имам предвид карта на впръскването) обаче аванса е пипнат и урбото прави по голямо налягане и .....ето ти икономията (която едва ще се усеща де)

Както каза колегата ЗОРО взичко си е относително и на теория..... аи много зависи от замия чип.

Забравих само да поясня че някои карти могат да се променя примеро само във визоки обороти тоест при спокойно каране впръскването на гориво да си е като при оригиналните мотори. (често се среща)

Ако бъркам нещо ме поправете :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук в германия сега е много на мода ЕКО тунинг, или с другио думи си скопяваш колата в името на екологията.

Ей колега това звучи супер. Живо се интересувам от тоя ЕКО Тунинг. Разучи дали няма чипове, които да свалят разхода от 6 градско примерно на 5 и от 5 извънградско на 4 за 1.9 ТДИ за сметка на вървежа разбира се. Ако направиш някаква оферта за комплект от един Еко Чип и един Рейсинг Чип мисля, че ще утрепеш рибата :rolleyes::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колега това звучи супер. Живо се интересувам от тоя ЕКО Тунинг. Разучи дали няма чипове, които да свалят разхода от 6 градско примерно на 5 и от 5 извънградско на 4 за 1.9 ТДИ за сметка на вървежа разбира се. Ако направиш някаква оферта за комплект от един Еко Чип и един Рейсинг Чип мисля, че ще утрепеш рибата :rolleyes::wall:

ами ще разуча аз за това не бях мислил ама 4 извънградско ми звучи някък си нереално ....незнам. 1 литър падане на разхода ми се вижда доста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко материал по темата - http://www.skn-tuning.de/product.aspx?prod...4678&TabID=3331 - това е за моя

http://www.skn-tuning.de/product.aspx?prod...4637&TabID=3331 - това е за 90 коневия 1.9

Обещават 20% надолу на разхода с леко увеличение на мощност и въртящ момент:

Mehr Leistung 7 kW (10 PS)

Mehr Drehmoment 28 Nm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко материал по темата - http://www.skn-tuning.de/product.aspx?prod...4678&TabID=3331 - това е за моя

http://www.skn-tuning.de/product.aspx?prod...4637&TabID=3331 - това е за 90 коневия 1.9

Обещават 20% надолу на разхода с леко увеличение на мощност и въртящ момент:

Mehr Leistung 7 kW (10 PS)

Mehr Drehmoment 28 Nm

Много постни тия чипчета! :bia: 10 коня! То на атмосферен бензин повече могат да се дигнат с чип!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много постни тия чипчета! :bia: 10 коня! То на атмосферен бензин повече могат да се дигнат с чип!

Да баце ама ако ти свали разхода с 20% на градско а? На мен коне не ми липсват в момента но тия 10/100 в града не ме радват особено :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ще разуча аз за това не бях мислил ама 4 извънградско ми звучи някък си нереално ....незнам. 1 литър падане на разхода ми се вижда доста

Ами виж конкуренцията какво прави, колега - 20% разход +10% пауър.

Хакни ги тея SKN и сме при теб :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да баце ама ако ти свали разхода с 20% на градско а? На мен коне не ми липсват в момента но тия 10/100 в града не ме радват особено :dance:

Еааабах го! :) При 5/100 извън градско, ако смъкне 20% влизам в рекордите на гинес! :dance::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еааабах го! :) При 5/100 извън градско, ако смъкне 20% влизам в рекордите на гинес! :dance::)

Споко, колега ... преди теб има едно Лупо което заводско гори 3/100, а ако му хакнат и тоя чип ще стане 2,5 / 100. Къде се буташ и ти барабар Петко с малолитражките :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еба , само на полицаите им горят 5/100 .... как се набутахме с тия 6 цилиндрови дизели Стани дето горят 10-12 градско :dance::)

искам да ви кажа че от ПБ разхода ми е леко надоле щото градско е 12.5 ама с яка ръчка , ако не беше с ПБ щеше да е нагоре още.... :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, колега ... преди теб има едно Лупо което заводско гори 3/100, а ако му хакнат и тоя чип ще стане 2,5 / 100. Къде се буташ и ти барабар Петко с малолитражките :dance:

Говоря за класа на А4! :)

еба , само на полицаите им горят 5/100 .... как се набутахме с тия 6 цилиндрови дизели Стани дето горят 10-12 градско :dance::)

Говоря за извън градско 1100-1200км с 62л. резервоар. Колко ще да гори?!

София-Истамбул-Пловдив, 4 човека и багаж!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

E как ги виждате тези работи за 200 лв чип ? хахах

Сега сериозно!

1- с чип съм от около 2 години (950лв ми излезна -1 седмица карах без да патя 1 стотинка - за да видя има ли няма ли разлика на 8ия ден ходих и платих!)

Разхода намалява!Може да е с 5-10% може и с 10-15% номера на обувката е фактора дето поределя!

От 110 кс сега съм грубо на 140 к.с. разликата - осезаема!Старт от място по-добър, съкращение на "лаг-а" също!

П.С. Сега...малко като за полуидиоти (и аз съм в тази категория :bia: )...защо аджеба разхода пада, а колата върви по-добре?

....За достигането на едни и същи километри на чипосана и не чипосана убавица е нужно различно време.Тоест ако преди са ми трябвали 20 сек. сега ми трябват 18 сек. При оборотите -същата работа!По-дълго време-повече гориво.Повече гориво-по голям разход....обяснението ми беше дадено от "спец" от VAG сервиз.До някъде има логика - колата има нужда от по-малко гориво, за да достигне определена величина, защото има повече (вече!) конски сили.

Дали е така- не знам!

Знам, че ми гори по-малко! (аз съм си запазил на 100% стила на каране от преди чипосването!)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E как ги виждате тези работи за 200 лв чип ? хахах

Ми ако имаш фърмуера и малко умения, тя работа излиза за около НУЛА лв. и 60мин. работа.

Това е софтуер, може да струва 2 и 200 а може и да се краде ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако имаш фърмуера и малко умения, тя работа излиза за около НУЛА лв. и 60мин. работа.

Това е софтуер, може да струва 2 и 200 а може и да се краде ...

Не точно...Ти говориш за настройки при закачане на колата за комп със софтуер....аз говоря пак за това + нов чип за комп-а!

Това със настройките си е малко остаряла история, не мислиш ли - то реално погледнато можа да променяш само валидните /за момента с оригиналнич чип/ параметри - при смяната на чипа хоризонтите са доста по-необятни :hilezh: /аз доматите не ги ям с колците - парите не съм си ги дал на вяръра :bia:/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не точно...Ти говориш за настройки при закачане на колата за комп със софтуер....аз говоря пак за това + нов чип за комп-а!

Това със настройките си е малко остаряла история, не мислиш ли - то реално погледнато можа да променяш само валидните /за момента с оригиналнич чип/ параметри - при смяната на чипа хоризонтите са доста по-необятни :hilezh: /аз доматите не ги ям с колците - парите не съм си ги дал на вяръра :bia:/

Чипосването се състои в смяна на софтуера на ECU-то, записан в един епром чип ...

Както вече е казал колегата новият празен епром струва стотинки до няколко левчета ... :bia:

Та може да се сложи чип с двоен обем и да си караш и с щатният и с пипнатият и т.н.т. да не изпадаме в подробности.

А на по-новите (около и след 1998г.) работата става през ODB-то, директно се смяна фърмуера по кабел. Не се сваля ECU-то въобще и това трае да кажем 5-10мин.

T.e. ако имаш правилните шейсетина килобайта работа излиза много евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...