metobul Публикувано 30 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 Здравейте колеги,имам проблем с аудито ,което си купих наскоро.Всичко започна от клаксона,гореше бушона .Отидох в ел. сервиз, свалиха бронята ,за да сменят свирките и ми казаха ,че това ми е най -малкият проблем,защото от кулера пръска масло и от двете страни,даже има масло в едната свирка и за това окъсява.Казаха ми ,че трябва да сменя кулера и двата маркуча. Въпросът ми е това ще реши ли проблема? Всичко това не означава ли ,че проблемът е в турбото? Ще съм много благодарен ,ако ми обясните и ме насочите към адекватен сервиз в Бургас за решаване на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 (Редактирано) Малко масло в интеркулера е нормално за кола на тези години. Иначе всеки може да ти го смени, включително и този който ти е махнал бронята. Само ще те посъветвам да не слагаш стар, а да си вземеш нов - изобщо не са скъпи. Старите са с частично изгоряла пита и не охлаждат добре. Преди 3 години се наложи да сменя моя ляв. Поръчах от авто-морга, но като пристигна и видях колко е нагорял реших да го изпратя обратно и да си взема нов от AUTODOC. Излезе ми около 140 лв. с доставката от Германия. Клаксона ти гори бушона не защото маслото го окъсява (маслото не провежда електричество), а защото е много по-тежко от въздуха и затруднява работата на соленоида който движи мембраната и той дърпа много повече ток. Ако се разглоби и се изцеди маслото, клаксона ще си работи като нов. Редактирано 30 Юли 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metobul Публикувано 30 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 Колега, благодаря за отговора! Според мен маслото не е малко щом създава и други проблеми с изтичането си ,когато колата се кара на по- високи обороти.Като спра трябва да забърша горната част на капака ,защото е леко омаслена .Другото нещо ,което ми прави впечатление е ,че при студен старт пуши доста .После няма проблем.Искам да разбера при това положение каква е най -адекватната реакция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 Колега погледни тук https://www.youtube.com/c/АвтоРакурс/videos мисля ,че ще намериш нещо от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 Преди 7 часа, metobul написа: Всичко това не означава ли ,че проблемът е в турбото? Не е сигурно .Картерната вентилация е включена преди турбото , маслените пари кондензират в капчици масло , което се събира в охладителя или изгаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metobul Публикувано 30 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 (Редактирано) Ако е от картерната вентилация и има толкова изпарение ,че чак да пръска масло...на мен ми се струва много зле работата. Редактирано 1 Август 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 Маха се маркуча непосредствено след турбото , откача се и на картената вентилация на зарял мотор в обороти 2/3 хиляди се гледа дали пуска масло турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 30 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 А на щеката как е нивото на маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metobul Публикувано 31 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2022 (Редактирано) Иска малко доливане от време на време. Редактирано 1 Август 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metobul Публикувано 10 Август 2022 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2022 Момчета някой сервиз в Бургас да ми препоръчате за отстраняване на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Pleven-Burgas Публикувано 14 Август 2022 Доклад Share Публикувано 14 Август 2022 (Редактирано) На 10.08.2022 г. at 17:02, metobul написа: Аз съм доволен от Мирони. Каквото са поправяли не се е налагало да пипат втори път. Редактирано 15 Август 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване