Jump to content

A8 D4 4.2fsi или 4.2tdi


Recommended Posts

Здравейте 

Пред дилема съм кой от посочените мотори да избера .  

Как ще се използва автомобила . Спокойно каране , клонящо към икономично (мудно :) ) много рядко по агресивно ( обикновенно се документира в КАТ ).  Около 80% градско , при това къси отсечки 1,5км , останалите 20% до вилата събота и неделя 14км. в двете поски , и рядко по дълги извънградски пътувания , общо за година минавам около 6-8 хил. км. 

Разбивката на пътуванията я направих с цел да разбера дизела ще има ли проблем с DPF-а при тези къси отсечки 

Благодаря ви предварително 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи V8 дизел за градско е леко безумно еле пък за "колосалните" 1.5км като цяло V8 мотор с тези критерии и зададени параметри е "топ" избор. Ама както се казва всеки сам си преценЯ.

 

От друга страна за 4.2FSI има отзиви, че се газифицира успешно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам намерение да газифицирам !!!

Като цяло си прав V8 за тези разстояния ( тези 1,5км. са 2 или 4 пъти на ден през 2-3 часа ).... но все пак харесвам V8  звукът , работата му ... просто изпитвам някакво удоволствие да го чувам как мърка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая бензинка е по-добре. Поне мотора ще има някакъв шанс да достигне работна температура когато се кара 4 пъти на ден и до вилата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези разстояния принципно такси ще е далеч по на оферта отделно, че ако А8-цата няма печка зимно време няма да се мръзне в колата 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно за печката си много прав , и между другото се оглеждам за точно такива ( и бензин и дизел има с печки ) но сигурно трудно ще намеря читава пък камо ли с печка ......... с такси излиза много скъпо и много по неприятно :) :) 

Но както и двамата казахте бензина и според мен ще е по добрия вариянт 

 

Има ли нещо което да гледам по автомобила който евентуално ще харесам , преди да го пратя в сервиз за по обстоен преглед от специалисти ?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва електричка. Под 30к км е нерентабилно. Казва ти го човек, който има такава и за 6м вече съм й навил 37к

4.2FSI и твоята кола. Караш на бензин и си свиркаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом това ми препоръчвате , това ще е :)

Освен основната болка с ангренажна верига има ли още нещо на което да обръщам внимание .... всеки съвет и препоръка ще ми бъде полезен 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо няма проблем с веригите (4 бр са.). Това са дертове на дизелджиите. По важно е да не е на 180к км, но преди 5 години тъкмо да е чуквала 350к км 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е да харесам нещо в нета , да го видя на място и ако от огледа от мен ми хареса ... продължаваме към сервиза . Направи ми впечатление че на моята стара A8 D3  почети всеки модул при регистрирана грешка записва дата, километри и т.н. Което ме навежда на мисълта че километри се доказват .... ако не се доказват ..... следващата :)

Предполагам ще трябва да си запазя час в сервиза , и той ще е за след 1-2 седмици :)

Повечето автомобили са в София така че ще посетя столицата минимум 2 пъти 

И все пак мисля че за веригите не греша 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти върши работа сервиз - 95% от сервизите нищо смислено няма да видят.

Другото е, че не си единствения който познавам и търси такава кола. Хубава такава, няма да седи много да те чака.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е в такав случай тук всичко е боклук , гледам обяви стоят от години , от 2 месеца ги следя , само нови се добавят .... кризата тепърва идва 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ще е добре дошъл някои съвет . 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз си взех 4.2 FSI 2008 бензин. Закарах я на оглед в Audi , идиотите не можаха да направят диагностика, защото компютъра на газовото  пречил... та нищо не можаха да видят. Гледай помпите за високо налягане, че са цифра. Аз моите ги смених, 1264 лв от чужбина, в България цените са 1.5 пъти по-скъпи. Гледай за течове, въздушно окачване, палене. И задължително диагностика, ама задължително... Ако трябва в иди в няколко сервиза. ВИН номера е меко казано шитня , особено ако колата е вкарана отдавна в България. Моята излезе с проверка в Ауди последно влизала през 2016 г в сервиз, от 2017 е в България. Естествено километража е превъртян. Ако има сервизна книжка е +. Аз я взех за 17к до тук съм налял около 6-7к именно заради диагностиката. В тази сума естествено е пълно обслужване, Накладки , дискове, масло двигател, масло скоростна кутия ,всички възможни филтри, масло 4х4, спирачна течност, смених всички крушки въпреки , че работеха, свещи , бубини, ремък, следват и веригите, но зимата ,че сега обикалям много. Утре ще сменям ламда сонди, сменях карета , носачи, и още и още. Излязоха доста подводни камъни така, че внимавай. Когато я запалиш обиколи я и виж усеща ли се миризма на бензин около ауспуха, отвори капачката на двигателя и ако мирише на суров бензин или нафта в маслото , лоша работа. Аз, си купих диагностика и вече гледам какво се случва, да съм наясно в какъв филм ще влизам. Но, звука от V8 е мнооого як. А, газ-та за мен е голям плюс, 350км за 39лв, с начина на работата на газ нямам никакви ядове. Успех с покупката и с кеф да си я караш !

Редактирано от Stoycho SVN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Stoycho

По ВИН номер може да видиш доста неща , най вече окомплектация , километри ...стига колата да е посещавала оторизираните сервизи ( пак има начин да се заобиколи ). В сервиза могат да ти кажат много ( но не и когато закарат колата с пътна помощ до там , защото видиш ли нямала номера ) , и все пак този който извършва диагностиката и проверката трябва да е читав и да му се занимава , да не претупва нещата . Защо казвам това , да поясня и за колегата по горе .. примерно : продават ми кола на 200х/км , последно влязла в сервиз 2017 и е била на 180х/км (продавача .. ама тя не се е карала той си е купил друг автомобил ( възможно е ) ) показания на двигател скоростна кутия 200х/км .... но колата е записала грешка ( дали в АБС , възглавници , печка ... или друг модул) 2019г. на 250х/км ... мисля че разговора с тоя търговец е приключил . Друг е въпроса че се изучиха и това оправят :) 

Обикновенно когато купувам кола сменям абсолютно всички масла и филтри , дори и да се кълнът едва ли не че преди месец са ги сменили 

NIKO , бих се радвал да разбера как се доказват километри , човек се учи до като е жив , а аз не се занимавам с това че и да го знам :) , но бих помолил в сервиза да го направят 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, може да видиш какви ядове е имала колата и какво е сменяно въпреки, че това са части, пак ще се наложи да ги сменяш. Единствения + е , че може да разбереш дали колата е катастрофирала и дали не е издирвана.

А, както споменах ходих в Ауди за моята, уж с връзки с дъщерята на собственика, да ми я огледат както трябва. Така, че и това не е гаранция. Общо взето си е на късмет. Преди моята да влезне за обслужване, излезна една S8-ца , купена преди седмица за 22к. Пича се прибира с нея уж всичко е, ок. Ремонта му 12к. Имам и А6 , ей, такъв късмет изкарах с тази кола. За 7 години служба само масла и тук там някой носач. А, и каквато и да се вземе със сигурност има проблеми. Не разбирах нищо от коли, за 2 месеца станах ебати разбирача ( виж акъли давам :D ). От тук насетне без сервизна книжка попълвана като хората , кола не купувам. Направих си нова сервизна книжка, карам сервиза да пише всяко болтче което се сменя по-колата.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...