Jump to content

Загрява до около 120 градуса в трафик


ppanayotov

Recommended Posts

Неработещите вентилатори значително са ускорили прегряването на мотора в задръстването.

За съжаление обаче дори работещи вентилатори не могат да го избегнат при наистина голямо задръстване. Единственото спасение в този случай е още температурата като мине 105-110 градуса да се потърси първата възможна отбивка и да се спре до охлаждането на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен ,че при работещи вентилатори не може да де избегне прегряване,в по горния коментар Пепи - buzzi  много добре подсказва какво е редно да се направи,и има огромен ефект,днес го направих и градско каране 88-91....92гр, без климатик... не е за вярване,а уж нямаше много четина и прах между двата радиатора.Пепи ако си още на Кокос казвай каква бира искаш...и кебапчета ,кюфтенца......:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)


Колега как става това чистене? Без сваляне става ли?

Иначе хепи енд от мен, смениха датчика и сме отново в играта, по табло не вдига над 90 и перките работят, даже и климатика ми взе да духа студено

За живи данни - нямам vcds/obd 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е че си решил проблема с датчика,относно почистването на радиаторите аз махнах предпазната кора над тях и част от корубата на въздушния филтър,така се открива място ,метнах един найлон да не влезе вода във кутията и да не намокря алтернатора че е близо,с една дума покрих половината мотор ,и после с водоструйката няколко пъти, по внимателно и не много близо,разстоянието е тясно между двата радиатора но става,носех си и фенерче   да видя кога положението е приемливо  и така....миене  му е майката докато ти хареса .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 4.07.2023 г. at 10:13, nikrga написа:

Неработещите вентилатори значително са ускорили прегряването на мотора в задръстването.

За съжаление обаче дори работещи вентилатори не могат да го избегнат при наистина голямо задръстване. Единственото спасение в този случай е още температурата като мине 105-110 градуса да се потърси първата възможна отбивка и да се спре до охлаждането на мотора.

Колега стига си писъл глупости от самото начало на темата. Като незнаеш недей трупа мнения само по форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като не знаеш, не пиши - само да се правиш на интересен. Още по-малко в техническа тема, което би могло да заблуди някой така, че да го остави на пътя, стига да повярва на глупостите ти. 

Между другото - има такива случаи, при това немалко.

Добре е да си оправиш и правописа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само си прочети бисерите от началото на темата и 2ма колеги ти казват че не си прав, обаче ти си инат като Магаре. Казваш колата след 90 гр почвала да прегрява, да стигне 120 било нормално, вярвай си дано ти останеш на пътя с тези твои съвети да проумееш някои неща за себе си. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, sers написа:

Казваш колата след 90 гр почвала да прегрява, да стигне 120 било нормално,

Отново плещиш глупости. Никога не съм твърдял това. Това е така само при работа на празен ход и при големи задръствания, както и съм отбелязал по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върни се на първа страница и си прочети мненията. И в най големите задръствания при нормално работеща охладителна система на 108 гр. се пуска 2-ра степен на перката охлажда до 98 и спира, Никога никъде няма да видиш при каквито и да е условия в най-големия пек в Лас Вегас на 45 градуса нормално работеща кола да мине средата на температурата на таблото.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдиш, че при каквито и да е условия да работи мотора, при изправна охладителна система температурата й никога няма да мине посочените 108 (нека дори да ги закръглим на 110) градуса, така ли?

Моля за отговор само с да или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Само да вметна при всичко изправно по охлаждането на мотора как да вдигне 110градуса по точно ,термостата е щампован на 88градуса +- 2или 3 градуса ,няма как да стане 110градуса 

Моя отговор е твърдо НЕ

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредните глупости. Термостата е "щампован" да отваря на тези градуси, но не че тази температура ще остане неизменна при всички работни условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай ,но нещо не те разбирам 

По горе питаш ако всичко е изправно по колата дали ще вдигне 110гр.

Е отговора е не 

Какво значи работни условия ,това е кола за ежедневно каране ,не за писта или състезания 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да го обясня колкото се може по-простичко. Действително колата е конструирана при (нека да ги наречем) нормални условия да работи на около 90 градуса. Само дето не винаги работните условия на двигателя съвпадат с нормалните. Често се срещат задръствания ( в големите градове е ежедневие), по-стръмни наклони и други, при които двигателя е по-натоварен от обикновено, което пък води до повишаване на температурата му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...