Jump to content

Проблем с дибитомер


ivan12586

Recommended Posts

Здравейте,колеги.Искам да попитам за мнение, тъй като от скоро ми свети чека на колата(audi.a3 8p)след което я закачихме на диагностика и ми дава че проблема е с въздуха(дибитомер),не мога да кажа точният код на грешката.Точният въпрос ми е възможно ли е да не е от него тъй като съм го сменял преди 3,4 месеца с чисто нов и нямаше проблем вървеше си нормално даже чека сам си изгасна.При ускорение в по- малки обороти колата все едно губи мощност и се чувства тромава,а след определени обороти примерно 2100 се оправя на моменти,не винаги го прави този проблем.Ще се радвам ако някой може да ми помогне.Благодаря!

Редактирано от ivan12586
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време пръсни с WD40 буксата, в която влиза конектора с кабелите, а след това изтрий грешката. Ако не стане, може би някой от кабелите е прекъснат. И накрая - самия дебитомер, макар че е малко вероятно почти нов такъв да сдаде багажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nikrga написа:

На първо време пръсни с WD40 буксата, в която влиза конектора с кабелите, а след това изтрий грешката. Ако не стане, може би някой от кабелите е прекъснат. И накрая - самия дебитомер, макар че е малко вероятно почти нов такъв да сдаде багажа.

Трил съм грешката няколко пъти тъй като съм я следял на живи данни в движение,но след няколко дни отново се появява но ще пробвам със спрея

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се отстранява причината за грешката, а след това се трие.

преди 27 минути, FEN_NA_TDI написа:

Буксата се пръска с контактен спрей, а не с WD40....

Аз съм си решавал подобен проблем с WD40, който е доста универсален. Разбира се, със специализиран контактен спрей е за предпочитане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да се от ламбда сонда или там вече грешката която дава на диагностика е друга тъй като на мвн освен дибитомер нищо друго не ми излиза като грешка 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.08.2023 г. at 17:38, manoleo написа:

Най-добре като за начало да се види каква точно е грешката и от там да тръгне търсенето на проблема.

Приток на въздухх

 

На 2.08.2023 г. at 22:38, bsdnikolov написа:

А като за начало да напишеш какъв е мотора? 

2тди

Редактирано от ivan12586
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При TDI моторите, дебитомера е контролен. Тоест, с него и без него, мотора върви. Дебитомера се ползва само за да контролира работата на EGR-a. Търси в него причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...