Jump to content

a3 1.8t 8l VS a3 2.0 TFSI 8p


Recommended Posts

Здравейте колеги.

Пускам една тема в която може би ще се породят доста спорове но това може би ще ми помогне да избера каква кола да си взема. Искам първо да отбележа, че колата няма да се ползва за ежедневна кола а ще се кара 1-2 пъти седмично колкото да и се накефя. Търся нещо което да направя 250-300 коня и да си го карам от време на време. 2.0 тфси мотора само с чип сигурно ще направи 250 коня докато на по-стария мотор ще трябва да се смени турбото и някоя друга доработка. Общо взето искам да разбера кой е по-здрави двигател? За 2.0 тфси знам, че има проблеми със сегментите и понагорява масло. За 1.8т съм чувал, че е доста здрав. Имал съм 2 коли с такъв двигател и съм нямал проблеми с двигателя. Та ако можете да помогнете дали пак да избера добрия стар 1.8т или да пробвам с по-новия 2.0 тфси ще съм балгдоарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@HellBull Ами масово се говори че стария 1.8T е по-здрав, дори тия дни в една друга тема колеги го споменаваха. Така че за стария бих те посъветвал и аз, но въпреки че са здрави карай за преглед в сервиз преди закупуване. Относно турбина, от мен да знаеш е добре е да се прегледа при всички положения, защото дори и да не свири/вие , пак може да е тръгнала.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T да го направиш 250-300коня, ще трябва да дадеш още толкова колкото най-верояно ще струва А3ката -може и повече. Ако сам си човъркаш може и да има някакъв смисъл като хоби.

Ако сега караш 80ка, 1.8Т само с чип ще ти се струва забавна :)

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тя таз 80ка я караме вече 20 години но общо взето майка ми я кара да ходи само до работа. Аз в момента карам пасат б5 комби 1.9 тди 116 к.с. Наскоро си бях купил пасат б5 1.8т с цел да сменя 80-ката и уж щях да го оставям стоков да не го пипам ама после ми влезе мухата да го правя но беше доста захабен вътрешно и външно и реших да взема друга кола и го продадох преди 2 дена. Насочил съм се към голф 4 или а3. Между 2014 и 2016 карах голф 4 1.8т 150к.с. с АГУ двигател чипосана на 180 коня и горе долу вървеше но исках още малко затова съм се насочил към 250-300 коня. Продават се доста направени коли и смятам да взема направо нещо направено, че освен финансите и доста време заминава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Значи колеги ходих и гледах доста коли ауди а3 и голф 4 с 1.8т двигателя направени в диапазона 200-300 коня и все има нещо дето не ми допада. Единствената кола пък която наистина е направена добре е със сменен двигател за който собственика няма документи и ще имам проблеми в КАТ. Като вариант ми остана една а3-ка 8l фейслифт с AUM двигател. Колата е с чип на около 210 коня (с K03s турбо е стандартно) с челен кулер, снижено окачване само с по-ниски пружини и пипната генерация. Също така всички вакуми които са излишни са премахната но ми направи впечетление, че е откачен и N75 клапана (тук не знам дали не е N85 този който пуска въздух към гейта на турбото) и е сложен ръчен бууст контролер. Та чудно ме сега колата както е настроена на 1 бар ако натегна бууста до 1.3 да речем няма ли да има някакви проблеми със смесите или комп-а ще си регулира нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що не загледаш ауди s3. За какво са ти тунинги на 20 годишни коли, ще набиеш една камара пари за части, ще ти забива и всеки мапер ще ти разправя за предния че е идиот...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...