Jump to content

Проблем с предно бомбе


pachylq

Recommended Posts

Здравейте септември месец закупих от Австрия  ауди а4 б8 2.0 caga и по принцип съм много доволен всичко работи, но установих че предно дясно бомбе от към двигателя е изгнило и стой във въздуха! Моля за съвет да го ремонтирам ли или да горя с парите !!!

IMG-2a42aaa39cd81f9c1cb2387b8e8c1577-V.jpg

IMG-ddb1d2f373517b968f9a3087e6d145b4-V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега мисля не е имало подобно оплакване за модела... Най-добре коментирай с автотенекеджия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрено съчувствам на колегата.  Употребявана кола от Австрия никога не бих си купил.  Който е бил в Австрия през зимата знае какви брутални количества сол и други материали за разтопяване се изсипват там по пътищата.  Аз лично си мих колата вечерта сам на автомивка на около -10 градуса, тъй като цялата беше в сол и направо ме болеше.  Успех с ремонта!

Редактирано от A8Fahrer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето купих ПЕЖО 306 (1998г.) от Австрия,но то е направено от поцинкована ламарина и ръждата бяга от него. Жена ми още си го кара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това при покупката не го ли видя...оглед  нещо..дори няма вид да е маскирано,то е брутално,не че неможе да се направи ,но си е разправия,дано случиш на читав тенекеджия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм и мислил че може да има такова нещо, имам и пасат 1997г австрийски и немси w211 е270 нямам никакви проблеми с ръждата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моите съболезнования! 

Не се вкарвай в такива филми. Позамаскирай го и гледай да се отървеш  ако можеш.

Отдавна не купувам коли внос от Австрия и Швейцария. От германия са малко по добре, но и тях ги избягвам.

Само Италианка или от южна Франция. Всичко свети по тях.

Гледам да няма ръжда и да има перфектен салон. Двигател се прави, но купе и салон как се възстановяват?

Навремето като започнахме да си купуваме ''нови'' коли от запада се избивахме за Германски Голф щото Германеца си сменял маслото редовно.

То всичко изгнило ама ние двигателя гледаме. Тогава поне имаше майстори които да извършват кърпежи. Кърпихме предни, задни мостове, прагове бомбета..... Луда работа.

Вече такава грешка НЕ. То и няма кой да  го ремонтира това.

Пък и, където е гнило пак ще гние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...