Jump to content

Ауди б7 1.9 тресе при студено палене с наклон нагоре


val3ntin

Recommended Posts

@audi+ @Kukata_a4 Привет момчета! Свалихме дюзата и се оказва, че о-пръстените, които сменихме с нови на 15хил км са сплескани. Май май оттам ще се окаже проблема с тресенето. Днес ще си поръчам за всички дюзи о-пръстени и крепежни болтове + ще намеря друга дюза. Съмняваме ако ги върнем всички, че ще се оправи първата с това 2.99, защото бях чел коментар със същия проблем и се е оправила дюзата от само себе си. Имайте предвид мое мнение, че частите един път смениш ли ги стават консуматив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мнението ти е изключително мъдро, може да го патентоваш. Задължително нови дифтунги и зачистване на леглата. Долу, където ляга дюзата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо са се износели пръстените за 15 000км  ??????      Снимка на добро легло на инжектора ,  втората снимка е на износено легло.

Вижда се при свален инжектор , отделно по самия инжектор има доста протрит метал , трета снимка.

remont-posad-forsunki-1.jpg

remont-posad-forsunki-4.jpg

211326.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@val3ntin най долу, където ляга дихтунга се вижда нещо, като шупла. Тия легла се почистват с райбер. Страшна гняс е. Прави промивки и сменяй маслото задължително, защото при ваденето на дюзите в цилиндрите влиза нафта, която се стича в картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@skorvod Всичко е поръчано в момента днес пробвах с една друга дюза грам не работи утре ще видя от друг човек и ще пробвам дано намеря здрава. Колко и кофти да е ще слагам новия болт и гумичките на всички дюзи дето сменям за да видя коя е читава първо.

Редактирано от val3ntin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@val3ntinнай-добре иди на стенд, да си подбереш 4 дюзи що годе еднакви параметри. Много внимавайте да не развалите резбите при стягането на дюзите при тия проби.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@skorvod Доста чистичко няма спор! Уж майстора внимава. Иначе всичко: омазване на гумички в масло, почистено е долу леглото. Ама е гадно, че ги махахме от новата дюза, а утре на другата ще ги слагаме пак. Да не се прецакат после пак нови гумички само за една дюза. Съмнява ме да не е нещо по цилиндера ама диагностиката си каза първа 2.99 другите около 1. Един колега беше писал със същия проблем 1.9 tdi AVF със същите стойности и му се е оправила само с о-пръстени. Той майстора като я запалил вика много зле гарм не работи. На 3 цилиндера и пушек яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова гадно махането на пръстените от неработещата дюза, а да не се увредят на някой по остър ръб в леглото при вадене и слагане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@skorvod Да ще ги видя! Ще се внимава! Дано тези дни да разреша проблема и после сменям на бензин, че залудях за 2 месеца🤣.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа все още е зле но по малко поносимо е, останалите три се опитват да я компенсират.Забележи първа е -1.60 останалите три са с общ сбор +1.58 тоест компенсация на това -1.60.Ако не тресе карай така но започне ли отново провери стойностите и ако е на 2 махай я.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Kukata_a4 Имам въпрос. Кога дюзата е минус и плюс? И ако има проблем в дюзата има ли как да се усеща вибрация в педала на газта или скоростния лост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснявам го така както съм го гледал в руски клипове:

Компютъра на базата на получените данни от редица неща като положение на педала на газта дебит на въздух температура на охладителната течност и редица други данни казва(образно) отваря дюзата за определени милисекунди за да впръсне примерно 8.65 милиграма (примерно) обаче дюзата понеже има проблем запушена е или други проблеми в елементите и впръсква 7.25 примерно тази разлика от -1.40мг от това което компютъра и нарежда и това което дюзата в действителност впръсква излиза като отклонение което компа вижда и така коригира останалите за да догоди горивото необходимо за вървенето на колата нормално, съответното и останалите имат отклонения  но по малки и всичко това трябва да се балансира.Когато отклонението стане прекалено голямо вече баланса на работата се губи защото другите не могат да компенсират нормално и колата започва да тресе да работи тежко и така.Така съм го виждал в обясненията на разни руски разбирачи с хиляди гледания и последователи.Ако греша нека някой ме поправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@audi+ @Kukata_a4 колеги днес вече се оправи всичко!!!!!! Проблема е бил в о-пръстените. Нямам идея защо, но след 15хил км вчера пак бяха сменени. Колата работи гладко запалила е нагоре с предницата. Тези о-пръстени се убеждвавам, че играят важна роля за доста неща. Надявам се да си върви колата и да изкара доста километри. Ще я следя пак, но няма засега проблем. Много Ви благодаря, че отделихте от личното си време да следите и пишете във форума! Надявам се и на други със същия проблем тази тема да е полезна и да избегне лутането и притеснението какво може да е🙂. Благодаря Ви отново!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...