Jump to content

Високо ниво на маслото!


Recommended Posts

Здравейте колеги, имам въпрос колата е AUDI A8 d4 2010 4.2 tdi. Показва ми на монитора високо ниво на маслото възможно ли е да е от чести регенерации да вкара нафта и да се е разредило маслото! И как трябва да процедирам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в сервиза и ти го сменяш. Това масло е добре разредено с нафта от честата рекуперация на DPF. Което означава, че караш основно на кратки разстояния и не успява да изчисти DPF-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно през седмицата всеки ден се кара на къси разстояния в града и чак уикенда се изкарва извънградцко, но в случая необходимо ли е освен масло и филтрите да сменя или мога само маслото понеже наскоро съм го сменял, но ще трябва да го сменя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре го смени. Филтъра не е чак толкова пари, особено на фона на цената на маслото, че да си заслужава спестяването. Не е фатално и да не го смениш де, ама ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високо ниво на маслото може да се дължи и на други фактори, например навлизане на охладителна течност в маслото.

Да се хвърля ези/тура в случая не е добре, препоръчително е проблема да се види от специалист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак толкова охладителна течност, че да вдигне нивото, трябва да си сляп, че да не разбереш. Цветът се променя така, че не е нужно да си специалист, за да го познаеш.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, venko74 написа:

Чак толкова охладителна течност, че да вдигне нивото, трябва да си сляп, че да не разбереш.

Ако не си проверяваш редовно нивото на охладителната течност в казанчето (какъвто е случая с повечето шофьори), как ще разбереш?

Преди 8 часа, venko74 написа:

Цветът се променя така, че не е нужно да си специалист, за да го познаеш.

А един специалист как го познава, тъй като моторното масло променя цвета си по много причини, някои от които са свързани с нормалната му работа - окисляване, замърсяване и други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, nikrga написа:

 

А един специалист как го познава, тъй като моторното масло променя цвета си по много причини

Повярвай ми, ако веднъж в живота си си виждал масло пресечено с охладителна течност, няма да задаваш такива въпроси. post-13730-0-77295500-1365791097.jpg

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде точно да погледна, за да видя състоянието на маслото вътре в двигателя? Или според теб на щеката може да се види. Маслото на щеката обаче е в миниатюрно количество и от него не могат да се правят изводи дали то е с нежелани примеси или не. Отделно, повечето автомобили вече са без щека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е вярно, но важи само при навлизане на масло в охладителната течност и обикновено резултата е смяна на гарнитурата между главата и блока. Само че не е задължително този процес да е двупосочен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...