Jump to content

Вибрации на място


mitakaaa19

Recommended Posts

Здравейте колеги. Колата е А6 3.0л 233k. 2008г. имам я от няколко месеца  и смятам да направя обслужване на скоростната кутия. В началото след малко повече ( да кажем 1 час каране) когато спра и колата е все още на D има силни вибрации в купето.Сега вече се появяват и след 10 мин.каране.Когато премина на N почти изчезват. Проблем с превключването и смята на предавките няма. Ясно ми е че без диагн. няма да стане. Въпросът ми е какво евентуално да очаквам като ремонт и цени и какво е мнението ви за МИД-АУТО  в Варна че само лоши отзиви чета за тях? Колко време обикновено се изисква за обслужването на скоростната кутия?Препоръчайте ми кой сервиз да посетя в който хората си разбират от работа. Благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е от скоростите, а от тампон на двигателя примерно :nixweiss: , закарай я първо в сервиз да на оглед. Виж дали има грешки в контролера на двигателя и на скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колко разбрах хидромотора не работи на място така че изключвам за момента скоростната кутия и ще сменя тъмпоните на двигателя и кутията. Ще пиша за резултата другата седмица @VBI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mitakaaa19 Все пак първо провери за грешки в двигателя и скоростите за да не сменяш залудо здрави части, огледай и меките връзки на генерацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, mitakaaa19 написа:

До колко разбрах хидромотора не работи на място така че изключвам за момента скоростната кутия и ще сменя тъмпоните на двигателя и кутията. Ще пиша за резултата другата седмица @VBI

В грешка си-винаги се върти с оборотите на двигателя,поради факта че е на "твърда връзка" с коляновия вал!

https://www.youtube.com/watch?v=aa0b-P6gdww гледай от 6 мин. на там!

https://www.youtube.com/watch?v=wbabFG1M66U-втора част!

Всичко ще ти стане ясно!

Ето ти видео конкретно за вибрациите на хидротрансформатора-https://www.youtube.com/watch?v=JRjZEmiiVtU.

Всичките видеа са от ZF център в Москва-надявам се поназнайваш руски!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.03.2024 г. at 7:45, VBI написа:

@mitakaaa19 Все пак първо провери за грешки в двигателя и скоростите за да не сменяш залудо здрави части, огледай и меките връзки на генерацията.

Днес бях на диагностика и няма никакви грешки. Ще огледаме финално колата на канал преди да поръчаме тампоните. Дано са те че ще са по малкото лошо иначе остава кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от тампони на двигателя, но и за тях си имайте едно наум, споделям от първо лице - миналата година на Q5 s-tronic ми сложиха тампони Лемфьордер, бях сложих и чипове, ала-бала, появи се едно хрускане/вибриране в педала на спирачката САМО когато съм на D на място, гледахме няколко пъти кутията, всичко изглежда ОК, гледаха това онова, всичко уж е ток, и понеже е на години все пак - викам ще сменям маховика щото няма от какво друго да е, к*р - никаква промяна. Преди седмица сложих оригинални тампони на мотора - всички хрускания и вибрации приключиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,щом няма никакви грешки ясно е че проблема е механичен(явно не си си направил труда да изгледаш видеата)ти сам казваш че вибрациите са само на D,дано да е от тампони,но ме съмнява-все пак говорим за бензинов двигател а и на N изчезват,но въпреки всичко започни от тези на кутията-по са евтини и по лесни за смяна!

Не искам да те плаша,но най-вероятно имаш разбита втулка в хидротрансформатора и докато маслото по гъсто(студено) я уплатнява, предните няколко  месеца времето бе по студено и за това на маслото му е трябвало повече време да достигне работна температура.

Колегата който е писал над мен да не те бърка,защото ZF и DSG нямат нищо общо,при него докато е натиснат педала на спирачката единственото което се върти е маховика,а ти дори нямаш такъв!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да го бъркам :))) - с мнението си искам да кажа да не разчитате много на алтернативните тампони. Може да ти вибрира САМО от смотани тампони, докато с оригиналните ако пак вибрира - значи е нещо друго. Лошото е че тези проблеми не са тривиални за категорична диагностика, и сякаш повечето пъти се установява причината след като си налял една шапка пари 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 6 часа, Berkut74 написа:

Колега,щом няма никакви грешки ясно е че проблема е механичен(явно не си си направил труда да изгледаш видеата)ти сам казваш че вибрациите са само на D,дано да е от тампони,но ме съмнява-все пак говорим за бензинов двигател а и на N изчезват,но въпреки всичко започни от тези на кутията-по са евтини и по лесни за смяна!

Не искам да те плаша,но най-вероятно имаш разбита втулка в хидротрансформатора и докато маслото по гъсто(студено) я уплатнява, предните няколко  месеца времето бе по студено и за това на маслото му е трябвало повече време да достигне работна температура.

Колегата който е писал над мен да не те бърка,защото ZF и DSG нямат нищо общо,при него докато е натиснат педала на спирачката единственото което се върти е маховика,а ти дори нямаш такъв!

Гледах видеото,ама честно да ти кажа и на времето не го знаех руския. Днес бях при майстор и той ми показа как двигателя ми мърда. Когато включва на D се вижда как се накланя. Почти сигурно е че е от тампоните. Ще пиша след смяната другата седмица. Между другото говорим за 3.0л дизел не бензин

Редактирано от mitakaaa19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...