mitakaaa19 Публикувано 11 Март Доклад Share Публикувано 11 Март Здравейте колеги. Колата е А6 3.0л 233k. 2008г. имам я от няколко месеца и смятам да направя обслужване на скоростната кутия. В началото след малко повече ( да кажем 1 час каране) когато спра и колата е все още на D има силни вибрации в купето.Сега вече се появяват и след 10 мин.каране.Когато премина на N почти изчезват. Проблем с превключването и смята на предавките няма. Ясно ми е че без диагн. няма да стане. Въпросът ми е какво евентуално да очаквам като ремонт и цени и какво е мнението ви за МИД-АУТО в Варна че само лоши отзиви чета за тях? Колко време обикновено се изисква за обслужването на скоростната кутия?Препоръчайте ми кой сервиз да посетя в който хората си разбират от работа. Благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Март Доклад Share Публикувано 11 Март Може да не е от скоростите, а от тампон на двигателя примерно , закарай я първо в сервиз да на оглед. Виж дали има грешки в контролера на двигателя и на скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 11 Март Доклад Share Публикувано 11 Март може от "балона" хидротрансформатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitakaaa19 Публикувано 11 Март Автор Доклад Share Публикувано 11 Март До колко разбрах хидромотора не работи на място така че изключвам за момента скоростната кутия и ще сменя тъмпоните на двигателя и кутията. Ще пиша за резултата другата седмица @VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Март Доклад Share Публикувано 12 Март @mitakaaa19 Все пак първо провери за грешки в двигателя и скоростите за да не сменяш залудо здрави части, огледай и меките връзки на генерацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 12 Март Доклад Share Публикувано 12 Март Преди 12 часа, mitakaaa19 написа: До колко разбрах хидромотора не работи на място така че изключвам за момента скоростната кутия и ще сменя тъмпоните на двигателя и кутията. Ще пиша за резултата другата седмица @VBI В грешка си-винаги се върти с оборотите на двигателя,поради факта че е на "твърда връзка" с коляновия вал! https://www.youtube.com/watch?v=aa0b-P6gdww гледай от 6 мин. на там! https://www.youtube.com/watch?v=wbabFG1M66U-втора част! Всичко ще ти стане ясно! Ето ти видео конкретно за вибрациите на хидротрансформатора-https://www.youtube.com/watch?v=JRjZEmiiVtU. Всичките видеа са от ZF център в Москва-надявам се поназнайваш руски! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitakaaa19 Публикувано 13 Март Автор Доклад Share Публикувано 13 Март На 12.03.2024 г. at 7:45, VBI написа: @mitakaaa19 Все пак първо провери за грешки в двигателя и скоростите за да не сменяш залудо здрави части, огледай и меките връзки на генерацията. Днес бях на диагностика и няма никакви грешки. Ще огледаме финално колата на канал преди да поръчаме тампоните. Дано са те че ще са по малкото лошо иначе остава кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 13 Март Доклад Share Публикувано 13 Март Може да е от тампони на двигателя, но и за тях си имайте едно наум, споделям от първо лице - миналата година на Q5 s-tronic ми сложиха тампони Лемфьордер, бях сложих и чипове, ала-бала, появи се едно хрускане/вибриране в педала на спирачката САМО когато съм на D на място, гледахме няколко пъти кутията, всичко изглежда ОК, гледаха това онова, всичко уж е ток, и понеже е на години все пак - викам ще сменям маховика щото няма от какво друго да е, к*р - никаква промяна. Преди седмица сложих оригинални тампони на мотора - всички хрускания и вибрации приключиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 14 Март Доклад Share Публикувано 14 Март Колега,щом няма никакви грешки ясно е че проблема е механичен(явно не си си направил труда да изгледаш видеата)ти сам казваш че вибрациите са само на D,дано да е от тампони,но ме съмнява-все пак говорим за бензинов двигател а и на N изчезват,но въпреки всичко започни от тези на кутията-по са евтини и по лесни за смяна! Не искам да те плаша,но най-вероятно имаш разбита втулка в хидротрансформатора и докато маслото по гъсто(студено) я уплатнява, предните няколко месеца времето бе по студено и за това на маслото му е трябвало повече време да достигне работна температура. Колегата който е писал над мен да не те бърка,защото ZF и DSG нямат нищо общо,при него докато е натиснат педала на спирачката единственото което се върти е маховика,а ти дори нямаш такъв! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 14 Март Доклад Share Публикувано 14 Март Какво да го бъркам :))) - с мнението си искам да кажа да не разчитате много на алтернативните тампони. Може да ти вибрира САМО от смотани тампони, докато с оригиналните ако пак вибрира - значи е нещо друго. Лошото е че тези проблеми не са тривиални за категорична диагностика, и сякаш повечето пъти се установява причината след като си налял една шапка пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitakaaa19 Публикувано 14 Март Автор Доклад Share Публикувано 14 Март (Редактирано) Преди 6 часа, Berkut74 написа: Колега,щом няма никакви грешки ясно е че проблема е механичен(явно не си си направил труда да изгледаш видеата)ти сам казваш че вибрациите са само на D,дано да е от тампони,но ме съмнява-все пак говорим за бензинов двигател а и на N изчезват,но въпреки всичко започни от тези на кутията-по са евтини и по лесни за смяна! Не искам да те плаша,но най-вероятно имаш разбита втулка в хидротрансформатора и докато маслото по гъсто(студено) я уплатнява, предните няколко месеца времето бе по студено и за това на маслото му е трябвало повече време да достигне работна температура. Колегата който е писал над мен да не те бърка,защото ZF и DSG нямат нищо общо,при него докато е натиснат педала на спирачката единственото което се върти е маховика,а ти дори нямаш такъв! Гледах видеото,ама честно да ти кажа и на времето не го знаех руския. Днес бях при майстор и той ми показа как двигателя ми мърда. Когато включва на D се вижда как се накланя. Почти сигурно е че е от тампоните. Ще пиша след смяната другата седмица. Между другото говорим за 3.0л дизел не бензин Редактирано 14 Март от mitakaaa19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 15 Март Доклад Share Публикувано 15 Март Щом е дизел тампоните не са ли с датчици? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitakaaa19 Публикувано 18 Март Автор Доклад Share Публикувано 18 Март Колеги днес смених 2-та тампона на двигателя и 2-та на скоростната кутия и всички вибрации изчезнаха. Проблема е решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 20 Март Доклад Share Публикувано 20 Март Радвам се че си решил проблема с по-малкото зло,и е хубаво че сподели резултата и други колеги да знаят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване