Jump to content

Клубен сервиз за карбуратори-vit_autosofia


Recommended Posts

Ако карбураторът ви създава някакви проблеми моля звънете и не ме жалете.Ще помагам на всеки.Просто няма карбуратор който да не съм го вкарал в правилния път и нормална работа.Хора които са ми гласували доверие след мойта намеса са оставали много доволни от работата ми.За това си позволих да пусна подобна тема.А и карбураторите са ми слабост.

За връзка с мен моб.телефон-0897/845 569 Люси :D

001615827.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът е проверен, във Фолксваген клуба е много тачен, аз лично карах Голф-а при него, след като никой никога така и не успя да му оправи карбуратора. Е, Люси успя, та така до ден днешен колата пали и работи на бензин идеално ! B):D:hilezh:B)

Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега Люси.

Виж първо това

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=21631

Проблема ми е че като включа на бензин ( сега карам само на газ) от карбуратора теква бензин. Казаха ми че е от ускорителната помпа.

Двигателя ми е NE 1991г

Аз съм от Пловдив

Какво ще ме посъветваш и има ли разрешение моя проблем

Благодаря много предварително B):hilezh:B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Привет колега Люси.

Виж първо това

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=21631

Проблема ми е че като включа на бензин ( сега карам само на газ) от карбуратора теква бензин. Казаха ми че е от ускорителната помпа.

Двигателя ми е NE 1991г

Аз съм от Пловдив

Какво ще ме посъветваш и има ли разрешение моя проблем

Благодаря много предварително :P:flehan::unsure:

Здравей :D от снимките не мога да разбера точният модел на карбуратора.

Може да тече от ускорителната помпа,но без да съм го видял не мога да кажа със точност.

Ще те посъветвам да си оправиш карбуратора докато не е станало прекалено късно,защото последствията от разсъхнал се карбуратор са икономически не изгодни за теб.В смисъл,ако сега тече само от ускорителна помпа след известно време ще се наложи да правиш по сложни ремонти по карбуратора.Когато един карбуратор се остави за по-дълго време без бензин в него остават тежките метали от горивото и като се спечат не ми се мисли.Мога да помогна,но за съжаление нямам клонинг в Пловдив.Ако идваш до София обади се.Гарантирам,че няма да си познаеш колата след като го пипна.

Поздрави :unsure::bia::D

Тестван е, а и знае от къде части за карбове да набави.

На мен ми свали разхода с 2 литра на 100 и фиксира тихите обороти.

:flipoff::hilezh::bia::D:bia:

поздрави за голямото ми семейство от VW клуб :)

Редактирано от vit_autosofia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е сменян по някаква причина - този мотор излиза от завода с карб. Кейхин 1 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, Ще търся сервиз тук в Пловдив за да го оправям, но ме интересува дали някъде могат да се намерят рез. части или ремонтен комплект за този вид карбуратори.

Ако някой разполага с инфо. ще съм му МНОГО благодарен.

:bia::bia::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, Ще търся сервиз тук в Пловдив за да го оправям, но ме интересува дали някъде могат да се намерят рез. части или ремонтен комплект за този вид карбуратори.

Ако някой разполага с инфо. ще съм му МНОГО благодарен.

:bia::bia::bia:

Аз мога да ти намеря части :bia::bia:

Много моля колеги,ако някой има въпроси към мен нека това става на Лични съобщения. <_<:hilezh::wall::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДРАВЕЙ ЛЮСИ!!!

Имам проблемчеи ме насочиха кам теб...лошото е че съм от бургас и не мога да дойда при теб поне не веднага.

ПС.За регулирането му става дума.

Проблемите общо взето са:

Много богата смес.Как да намаля съотношението на бенз към въздуха?

Ауспуха е в сажди...свещите много черни итн.

Замисля се като подавам газ първите няколко сек.Като се вдигнат оборотите става ок.Или ако натисна педала рязко до долу се тутка и почти не вдига оборотите!А ако го натисна лекичко и след това додолу е ОК.

На празен ход харчи та се къса.

Някакви идеи от къде да регулирам тъпия карбуратор :roll:

Или какво да сменя по него?

И има ли долу горе нешто като методика да се настрои?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както описваш проблема е недобре центрован карбуратор,но за съжаление така от разтояние не мога да помогна.Имам си уред за измерване на съотношението гориво въздух,а то е 14,7:1

002892586.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте! позачетох форумите тук и на VW и съм съгласен, че се напълни с доста "джебчии". Омръзна ми да слушам, че това не било проблем или онова и да не се вталясвам много - "то от тази кола какво да искаш повече". Ама че не работи както трява кво от това. Много твой колеги са доста некорктни и съм доста отчаян. Е да му таковом таковата - не мога дакарам последен модел БМВ :hilezh: .

Та на въпроса - двигателчето ми прекъсва на ниски обороти /пък и на високи се усеща леко/. Ходих на сам на там диагностики правих, смених свещи, кабели, дистрибуторна капачка, палец - профилактираха ми карба и други подобни но нищо не става.

Леко ми писна дахода по майстори. От това което чета за теб съм леко обнадежден.

Мога ли да разчитам на помощ и съдействие?

Есента установих, че са ми разменени дюзите на камерите на карба и втората камера беше блокирана. Леглото на първата камера естествено вече беше леко разбита. Уж оправиха положението. Помолих човека да го огледа карба и ако има други щети да ги отстрани - попита си........ :hilezh:. Един от вакумите не работеше - изобщо не си беше направил труда да каже.

Ако требе ще сложа и нов карбуратор, но искам да я види чавек, който работи наистани и има желание за работа!!!

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малеее, добре че попаднах на тази тема, вече се чудих какво да правя с моя карбутатор. Веднъж ми правиха ускорителната помпа, но човека който се занимаваше с това, вече е авио механик и не се занимава с коли. А за съжаление вчера забелязах, че пак се улива от там :hilezh: Съвсем скоро ще ти се обадя Люси, сигурен съм, че ще си тръгна доволен, не само по форумите ти се носи име, имам много приятели в Орландо и те те споменават с добро :blackey: :blackey: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че тя В3-ката не се отличава много от стандартен лек самолет (до 5т излетно тегло), колкото вдига максимум с толкова отлепя въпросния самолет от полосата...:blackey:

Люси ще ти свърши работа :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че тя В3-ката не се отличава много от стандартен лек самолет (до 5т излетно тегло), колкото вдига максимум с толкова отлепя въпросния самолет от полосата...:rock:

Люси ще ти свърши работа ;)

:musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Искам да попитам дали има някакви неща, на които трябва да се подлага карбуратора през няк'во време... че моя откато е купен нищо не е правено по него... Адски не-запознат съм по тая тема с тези карбуратори...

Редактирано от Light
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Ако карбураторът ви създава някакви проблеми моля звънете и не ме жалете.Ще помагам на всеки.Просто няма карбуратор който да не съм го вкарал в правилния път и нормална работа.Хора които са ми гласували доверие след мойта намеса са оставали много доволни от работата ми.За това си позволих да пусна подобна тема.А и карбураторите са ми слабост.

За връзка с мен моб.телефон-0897/845 569 Люси :hilezh:

001615827.jpg

Здравей Люси,аз съм от Пловдив и не ми е особенно лесно да дойда да ми погледнеш карбуратора затова реших да ти задам няколко въпроса тук. Понеже карам само на газ и много време не си бях палил колата на бензин и наскоро като застудя реших да е запаля и на бенз но....уви,целия карбуратор се оля в бензин а мотора се задави. Разглобих карбуратора и с помощта на един авер открихме,че игличката на поплавъка липсва. По някаъв начин беше паднала. Както и да е сложих е обратно на мястото си сглобих карбуратора и го качих отново на колата. Обаче и имам и друг проблем въздушния жигльор и него го няма и сега съм запушил отвора с един болт(говоря за карбуратор KEIHIN c26-30). Колата пали доста трудно на бензин,като й подам рязко газ около секунда се "чуди" след което се форсира и като е карам на бензин след 3000 оборота започва да прекъсва да придърпва,абе цялата кола подскача и гори ужасно много бензин. Та въпросите ми са може ли тези проблеми да са от този въздушен жигльор или има и друго и къде мога да си намеря това жигльорче защото по магазините го няма,може ли да се ползва от нещо друго или да се приспособи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравей Люска!!!

Имам проблем с карбуратора/Кейхин ама 1 ли е 2 ли е не знам/-по точно с ускорителната помпа.Тече яко бензин от нея.Свалих карбуратора и установих, че основата на помпичката върху която се поставя капачето се изкривила яко, посукала се е и не уплътнява платното и двата пръстена.Та питам има ли шанс това да се оправи-с лек удар или как......

Ще съм ти благодарен ако помислиш в/у проблема ми.Весели празници и много късмет!!! :flehan:

Ауди 80 1.8s-1990г.

Редактирано от Svilen 22
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да ъпнем малко темата, колкото пъти съм ходил при Люси, винаги съм оставал доволен. Струва си разходката до София.

Ето тук отзивите във ФВ форума http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=29623

Редактирано от vilik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Ако карбураторът ви създава някакви проблеми моля звънете и не ме жалете.Ще помагам на всеки.Просто няма карбуратор който да не съм го вкарал в правилния път и нормална работа.Хора които са ми гласували доверие след мойта намеса са оставали много доволни от работата ми.За това си позволих да пусна подобна тема.А и карбураторите са ми слабост.

За връзка с мен моб.телефон-0897/845 569 Люси :stupid:

001615827.jpg

Имам АУДИ-80 карбуратор с автом. Смукач който в момента не работи , но не ми и пречи защото е топло.

Но трябва да се оправи за зимата и се чудя подлежи ли на ремонт или трабва да се смени ?

Чакам идеи и съвети .

Благодаря.................

От Пазарджик съм и скоро ще имам път към София така ,че може и да намина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре му се обади, че се подвизава главно във фолксваген форума, тук май не влиза често, предполагам, че смукача ти е с термоампула, Люси може да го излекува :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Искам и аз да изкажа задоволството и удоволетвореността си от факта , че намерих и посетих Люси преди два дни. Много точен и ми харесва, че нещата ги прави все едно за собствената си кола. С 2 думи не претупва нещата. Евалата.

Редактирано от fenn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...