Jump to content

Де избягаха уа?


Wizi

Recommended Posts

Седя си цял ден, чопля семки и нещо започва да ме гложди в малката ми кратуна... А анджък: Какво му беше лошото на S4 с 2.7л би-турбо двигателя? Ами на Мерцедес С32 Компрессор? В следващия момент ми идва С600 с 5.5л би-турбо, W12 6.0л пак би-турбо.... Нещо не ми се връзват нещата.... Хем им се кефят, хем отпадат като гнили круши като опция за спорните модели.... А да кажеш, че един 2.7Т отстъпва на един 4.2л без принудително пълнене - не мисля че можем. Окей, при тези големите бубу-та ми е що-годе ясно: достаъчно обем и цилиндри за колкото си пожелаеш въртящ момент + напълно "спокоен" и почти вечен двигател, един С600 постига 500те си коня на 4700 оборота (ами останалите за чий са му...).

Само БМВ остават верни на традицията си и единствено увеличават цилиндрите си с още 2 + уееко работния обем при М3-та. Абе пак съм се объркал.... та нали сега излиза 330ti с турбо двигател и 255 коня за да запълни ушким рова (по-големия брат на дупката) м/у 330i и М3.

Ходи ги разбери, братче...

Вие разбирате ли ги? :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а те дали разбират? :wink: .. със сигурност си знаят работата .. явно няма вариянт да се ограничат в една политика относно двигателите:cry: ..хубаво е да предлагат по-голям избор мисля аз:wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седя си цял ден' date=' чопля семки и нещо започва да ме гложди в малката ми кратуна... А анджък: Какво му беше лошото на S4 с 2.7л би-турбо двигателя? Ами на Мерцедес С32 Компрессор? В следващия момент ми идва С600 с 5.5л би-турбо, W12 6.0л пак би-турбо.... Нещо не ми се връзват нещата.... Хем им се кефят, хем отпадат като гнили круши като опция за спорните модели.... А да кажеш, че един 2.7Т отстъпва на един 4.2л без принудително пълнене - не мисля че можем. Окей, при тези големите бубу-та ми е що-годе ясно: достаъчно обем и цилиндри за колкото си пожелаеш въртящ момент + напълно "спокоен" и почти вечен двигател, един С600 постига 500те си коня на 4700 оборота (ами останалите за чий са му...).

Само БМВ остават верни на традицията си и единствено увеличават цилиндрите си с още 2 + уееко работния обем при М3-та. Абе пак съм се объркал.... та нали сега излиза 330ti с турбо двигател и 255 коня за да запълни ушким рова (по-големия брат на дупката) м/у 330i и М3.

Ходи ги разбери, братче...

Вие разбирате ли ги? :wink:[/quote']

Маркетинг бе братче, предугаждане на ходове на конкуренцията и пр.

Разбира се, всяка фирма си има предпочитана концепция.

БМВ са най-консервативни, но и те ще се огънат рано или късно.

При Ауди: 2.7Т го отсвириха като старичка концепция - голям и тежък. Същото се случи преди години с 2.2Т и 2.3Т...

Сега иде ред на 1.8Т (може би) -> напъват с 2.0Т FSI.

3.2-ката VR6 ще й изкарат bi-turbo версия официално - тя тежи съвсем малко повече от 1.8Т !!! Да не говорим, че от 2 (две) години няколко тунинг фирми си я правят би-турбо. Като почнем с първите HMS, които вадят 550 коня и 750Н/м и стигнем до EIP Tuning, които вадят 600+ коня на колелата и Господ-знае-колко-Нютон/метра.

Мерцедес: не ми се коментира, за мен това са коли за улегнали господа, включително и машини като SL AMG, SLR, CL65...

Porsche: ами и те работят на два стана: Новото Тубо 997 и Carrera GT са два коренно различни подхода, ама всяко си има пазар - усещането е съвсем различно при турбо и при атмосферна кола.

Никой вече не се свени да сменя концепции, само и само да изкара конкурентен продукт и да набара свободна пазарна ниша.

Само не забравяйте, че едно е да изкараш резачка, а друго е тая резачка да е надеждна, да не гори много, да е екологична и пр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ са най-консервативни' date=' но и те ще се огънат рано или късно.[/quote']

Предполагам, но едва ли ще е скоро... Сетих се и за 535тд, да не му е зле и на него? :o

При Ауди: 2.7Т го отсвириха като старичка концепция - голям и тежък. Същото се случи преди години с 2.2Т и 2.3Т...

Сега иде ред на 1.8Т (може би) -> напъват с 2.0Т FSI.

:wink:

2.3Т? Тук ме изнЕнадА, признавам! Твърдо и упорито цял живот корегирам невежи "фенове", които знаят за Ауди 100 2.3Е (примерно) и от там директно игнорират 2.2Т и твърдят, че е 2.3Т но ти ако се окажеш прав.... :wink::cry:

V8 на новото S4 е претърпял радикални промени в размера и теглото си и е (отново ако не се лъжа) само 20кг по-тежък от V6 2.7T. Cool I say, cool.

За 1.8Т съм напълно сигурен, че ще бъде 2.0Т-FSI, indeed.

Мерцедес: не ми се коментира, за мен това са коли за улегнали господа

Абе хубаво улегнали, но една С32 или С55 АМГ би прилегнала чудесно на младиа син на улегналия баща. За това си мисля, че Мерцедес просто показват на публиката, че могат да направят каквото си поискат и пак ще има кой да го купува.

Porsche: ами и те работят на два стана....

Новото 911 Турбо ще е 500 коня с DSG скоростна кутия според АутоБилд Германия. Не заслужава според мен някаква специялна похвала за този си ъпдейт...

Карера ГТ е за мен повече state of art, доста пред SLR дори, но това е просто мое виждане. Карера ГТ е точно толкова въпрос на престиж за фирмата, колкото и Мерцедес SLR - след като и двете фирми са имали предшественици на моделите в ранните си години.

... и да набара свободна пазарна ниша.

Нова пазарна ниша за коли като Опел Мерива, Мерцедес CLS - да, но за един сегмент където конкурентноспособните играчи са точно 3ма, а именно S4, C-Klass AMG, BMW M3 мисля че е само въпрос да останеш на повърхността, не да отпаднеш защото нямаш сили.

Идеята ми беше друга... С какво примерно С32 с V6 Kopressor отстъпваше на сегашното С55 V8 AMG освен с коренно различното си поведение на двигателя? Според мен с нишо друго, дори по ускорение е по-бавен! Е защо го сменят тогава???

Ауди S4, същата история в моите очи. Защо не направиха някои промени по 2.7Т вместо да правят почти чисто нов V8? Това не разбирам и питах дали вие го разбирате.... Ако кажем, че идеята е била само някакъв вид разнообразие или нова политика и няма нищо по-тясно свъръано с performencе-a - окей, така да бъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Ауди: 2.7Т го отсвириха като старичка концепция - голям и тежък. Същото се случи преди години с 2.2Т и 2.3Т...

Сега иде ред на 1.8Т (може би) -> напъват с 2.0Т FSI.

:wink:

2.3Т? Тук ме изнЕнадА' date=' признавам! Твърдо и упорито цял живот корегирам невежи "фенове", които знаят за Ауди 100 2.3Е (примерно) и от там директно игнорират 2.2Т и твърдят, че е 2.3Т но ти ако се окажеш прав.... :wink::cry:

[/quote']

leleee Vasko s tova i men iznenada :o

az det sam ebati varlia fan na 5-tacite i neznam da ima 2.3T

s turbini pettaci ima samo 2.1 (2144cc) i 2.2 (2226cc) ednite sas 79.5mm butalo, drugite s 81mm.

za 2.3T samo aftermarket izrodii sam vijdal

primerno 2.2T razprobit do 2.3

ili 2.3 10v NA s 20v glava i edna KKK26 da ima tam :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи ги разбери' date=' братче...

Вие разбирате ли ги? :wink:[/quote']

Ами пазар колега.Друго си е да кажеш новата кола с новия мотор...въпреки, че той може да не е кой знае колко по-добър от стария.

ПС малко извън темата, ама що извън?Доказано е,че продуктите, на които гордо се мъдри надпис NEW(козметики разни и т.н.) се продават 2 пъти повече от останалите :wink:

Сигурно подобна е схемата и при колите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Ауди: 2.7Т го отсвириха като старичка концепция - голям и тежък. Същото се случи преди години с 2.2Т и 2.3Т...

Сега иде ред на 1.8Т (може би) -> напъват с 2.0Т FSI.

:wink:

2.3Т? Тук ме изнЕнадА' date=' признавам! Твърдо и упорито цял живот корегирам невежи "фенове", които знаят за Ауди 100 2.3Е (примерно) и от там директно игнорират 2.2Т и твърдят, че е 2.3Т но ти ако се окажеш прав.... :wink::cry:

[/quote']

leleee Vasko s tova i men iznenada :o

az det sam ebati varlia fan na 5-tacite i neznam da ima 2.3T

s turbini pettaci ima samo 2.1 (2144cc) i 2.2 (2226cc) ednite sas 79.5mm butalo, drugite s 81mm.

za 2.3T samo aftermarket izrodii sam vijdal

primerno 2.2T razprobit do 2.3

ili 2.3 10v NA s 20v glava i edna KKK26 da ima tam :o

Ами не твърдя със сигурност, но съм го срещал много пъти по Американски сайтове - Audi 200 2.3 Turbo Quattro - това е модел за Щатите, а там дори не знаят какво е това ETKA...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...