Jump to content

A6 Avant (4B,C5) / 2.5 TDI quattro (180 Hp)vs 150Hp ?


Recommended Posts

Здравейте колеги :bia: От известно време проявявам интерес към по-новия модел|от моя| и чета общо взето доста неща относно модела и най-вече 2.5 TDI 150Hp

Много хора от форума го оплюха тотално като лош избор бил ненадежден чуплив и скъп за подръжка :bia: Аз лични впечатления намам много освен че относително не върви повече от стария петак 140Hp и като че ли е по- шумен отвън и изглежда много по-добре. За мен истината е по средата пазара в БГ налага предлагането на евтини коли= много километри --проблеми но пък и чак толкова народ с негативно мнение :hilezh:

Ще ми се ако някой има реални впечатления и от 2.5 TDI 180Hp на хартия разликата в показателите не е голяма е и има идиотски акциз от около 5хил ама нали знаете мерака е.е човека :) Освен това този мотор го слагат до 2003 което говори добре и е над секунда по-бърз което радва

Въпросът ми е оправдана ли е според вас покупката на акцизния мотор? или с разликата в цената може да си избиеш потенциалните ремонти на по-слабия мотор :):hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип според сайта на ауди б5 с 180 коня 2.5 няма, така че по-скоро става дума за двигател с чип. Иначе аз съм карал 2.5 180 коня, наистина е прекрасен двигател. В комбинация с типтроник беше голям кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шиу кво А4 ве Стани човека за А6 обажда :D

2002 -2003 почват по сполучливите 2.5 155к.с и 163к.с...за кво да ги даваш за акциз!?

Верно ама кой да чете :hilezh:. Единствения недостатък на 163 коневия е че се слага само на предно предаване - ръчни скорости или мултитроник, ако си фен на куатрото и искаш а6 - 6к лева кихане. От друга страна 163 с чип става на 190 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чесно казано и на мен ми е странно защо от ауди са решили 155 и 163 конювия мотор да са само с предно а за мултитроника ако е служебна чудно ако ли не :D

Мен основно ме интересува ако някой е наясно по-добър ли вариант е 180 кс или е просто фабрично|заводски| чипнат 150 не горя от желание да плащам акциз но ако се налага ще го направя без да го мисля стига да си струва :hilezh:

Понеже съм оптимист обаче най-вероянто разликата ще е като при с 4 115 и 140 кс и тогава ще чакам да узрее :hilezh: 2.7ТДИ щот за момента май е в необозримото бъдеще за мен

Стани не съм убеден че чипа е много смислен за тези коне и нютони 200 кс на предно и 400+нютончета нема да можеш да тръгнеш нормално с предното :hilezh: нови обувки през месец :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стани не съм убеден че чипа е много смислен за тези коне и нютони 200 кс на предно и 400+нютончета нема да можеш да тръгнеш нормално с предното :D нови обувки през месец :hilezh:

Колата има шпер диференциал и ЕСП, потегля си много добре (освен ако не решиш да го изключиш, тогава вече почват да квичат гумите). Иначе не мисля че 180 е само чипнат, щото той като се чипне и отива на коне дет 163 и 155 не ги стигат. Иначе за предното - а6 е тежка кола, явно за да преодолеят по-високите загуби в куадрото требе силен двигател, па и като е най-скъпия двигател в гамата ще си гъзаааар :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си поставям за цел да съм газар но обичам усещането за ускорение, голямата мощност и почти невероятното сцепление на куатрото при ауди и мисля че при тва поколение това е оптималното решение, бензин няма да купя :D .Само дано си прав за това че е различен от 150 кс ТДИ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал куатро на границата на сцеплението, но за действието на ЕСП-то съм доста доволен, та си мисля че може да компенсира 6к лева акциз. А и за 3к евро разлика може да си вземеш 1-2 години и с бая километри надолу - това за мен е важно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнението на стани76

Спести си акциза и си купи от по-новите - след 2001 г. тогава ще имаш хем по сполучлив мотор 155 или 163 к.с , хем по-нова кола.

Аз моята е чипосах - от 155 на 190 к.с. и съм много доволен. Разбира се забрави за старта на куатрото - ESP убива тягата, за да не се превъртат гумите, но иначе след 2 ра предавка можеш да се насладиш на добра тяга!

И на мен ми липсва куатрото, но ...

Въпрос на избор (разбирай компромис) :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал куатро на границата на сцеплението, но за действието на ЕСП-то съм доста доволен, та си мисля че може да компенсира 6к лева акциз. А и за 3к евро разлика може да си вземеш 1-2 години и с бая километри надолу - това за мен е важно.

Добре де,нали говореха уж да го махнат тоа шиб.н акциз,мамка им мръсна комунистическа :hilezh::):hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,нали говореха уж да го махнат тоа шиб.н акциз,мамка им мръсна комунистическа :hilezh::):hilezh:

Целия форум това чака и почваме да внасяме S-ки и RS-ки :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целия форум това чака и почваме да внасяме S-ки и RS-ки :hilezh:
Да.и аз бих зел една RS-ка :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...