audi90 Публикувано 17 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 Ма говориш глупости сещаш ли се?Баш... мноо правилно го е казал колегата.Неможе да сравнявате турбо кола с атмосферка... дори турбо колата да е 1.8Тръц.Тая кубатура с нищо не помага на АБС-то...тоест помага му.... да върви като 1.6 да харчи кат 6.2Bate i ti si ot tia na koito im kazvat "CHUL AMA NE VIDIAL" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 17 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 8.ЕкологияСега ще кажете, ква екология, кви пет лева, е да засега в България все още не е актуално, но е въпрос единствено на време и тогава, този критерий ще се окаже доста важен.2.6 е с два катализатора, а 1.8Т е с един, просто е, две е два пъти повече от едно. Освен това нивото на вредните емисии е изцяло в полза на 1.8Т, който не само покрива EURO 4 нормата, но и е съпоставим с доста по-модерни двигатели.(2.6 3:7 1.8Т)kolega na moito shto ima samo 1 katalizator Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 17 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 не може да е един трябва да са 2!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 17 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 То на 2.6 излизат две тръби назад как е един катализатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 18 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2007 То на 2.6 излизат две тръби назад как е един катализатора? koi ne verva da doide da vidi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване