ABC Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 Ами ти сега доколкото разбирам си с 2.6 така ли е?да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 по принцип съм навит да те пробвам да видим какво ще стане Е аз не си падам чак такъв рацер, само че и не се изказвам толкова. Ако много държиш да ме пробваш може и да стане някога... само да не опровергая силните думи :"дажи ако искаш да ти карам на 4 цилиндъра да не кажеш после че не е било честно""мога и наистина да ти сипа да не ти се задави прахосмукачката накрая само когато си готов може да се пробваме" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 Куре,това ти е 3-ия човешки пост,за повече от година,от както аз сьм тук...ХОДИ на доктор,нещо ти става... Стига ве, не сам чак толко шашав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 Да въ онодя на задна сите спамери 1.8Т РУЛЕС, дизел сукс (няма връзка, ама да го кажа) А на онез с 2.6 мотовилките искам да им пръдна през blow-off-a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 13 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2007 Да въ онодя на задна сите спамери 1.8Т РУЛЕС, дизел сукс (няма връзка, ама да го кажа) А на онез с 2.6 мотовилките искам да им пръдна през blow-off-a Мухахахахахаха, евала Химик, не исках да им го казвам, ма ти не се стърпя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 13 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2007 що не дойдеш на магистралата да те пенсионирам барабар с прахосмукачката на която и казваш турбинаМухахахахах на разход ли да го издухаш ве баце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 13 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2007 Мухахахахах на разход ли да го издухаш ве баце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 13 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2007 Мухахахахах на разход ли да го издухаш ве баце Със 5.0 на 100 разход такива неща не се правят приятелю Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 13 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2007 Колеги спрете малко с тия дебати, не разбрахте ли че щом 1,8Т се монтира и на ТТ (най-често срещания ДВГ при този модел), а не 2,6 то е съвсем логично че 1,8Т е по-доброто решение по-големият обем показва нищо повече освен по-голям разход на гориво и по-скъпи консумативи, по-важен фактор е мощността Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho Petrov Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 Аз карам 2.6 мотора ,наистина е малко муден не е спортен ..вече незнам за кой път се казва едно и също нещо.. но е доста здрав и ме кефи звука на мотора след 5к оборота ,кърти мифки. Но ако имам избор между 2.6 и 1.8т ... незнам ,може би по-спортния ,но разликата е толкова малка че бих потърсил 2.8 и лек ъпдейт - итън компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 (Редактирано) Muscles car Да ви говори нещо това ... V-образни двигатели ... мисля ,че 2.6 е ДВИГАТЕЛЯ който се доближава повече до този стандарт от 1.8т Редактирано 14 Септември 2007 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 Muscles car Да ви говори нещо това ... V-образни двигатели ... мисля ,че 2.6 е ДВИГАТЕЛЯ който се доближава повече до този стандарт от 1.8т Демек твърдиш тук пред всички нас че ти караш МЪСЪЛ (не мъсълс) КАР ??????!?!??! С кое точно се доближаваш до ОСЕМ цилиндровите мъсъл карове, които са с обем над 8 литра (по литър на бутало) и са по 800 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 Е той си го каза.. по V образния Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 Със 5.0 на 100 разход такива неща не се правят приятелюМа говориш глупости сещаш ли се?Колеги спрете малко с тия дебати, не разбрахте ли че щом 1,8Т се монтира и на ТТ (най-често срещания ДВГ при този модел), а не 2,6 то е съвсем логично че 1,8Т е по-доброто решение по-големият обем показва нищо повече освен по-голям разход на гориво и по-скъпи консумативи, по-важен фактор е мощносттаБаш... мноо правилно го е казал колегата.Неможе да сравнявате турбо кола с атмосферка... дори турбо колата да е 1.8Тръц.Тая кубатура с нищо не помага на АБС-то...тоест помага му.... да върви като 1.6 да харчи кат 6.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 Демек твърдиш тук пред всички нас че ти караш МЪСЪЛ (не мъсълс) КАР ??????!?!??! С кое точно се доближаваш до ОСЕМ цилиндровите мъсъл карове, които са с обем над 8 литра (по литър на бутало) и са по 800 коня.доближава ги по години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 Неможе да сравнявате турбо кола с атмосферка... дори турбо колата да е 1.8Тръц.Тая кубатура с нищо не помага на АБС-то...тоест помага му.... да върви като 1.6 да харчи кат 6.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 Демек твърдиш тук пред всички нас че ти караш МЪСЪЛ (не мъсълс) КАР ??????!?!??! С кое точно се доближаваш до ОСЕМ цилиндровите мъсъл карове, които са с обем над 8 литра (по литър на бутало) и са по 800 коня.ДОБЛИЖАВА СЕ ПОВЕЧЕ ОТ 1.8Т.И не твъдя ,че карам масъл кар .Просто ми харесват големите двигатели докарват го на звук и возия това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 (Редактирано) Просто ми харесват големите двигатели докарват го на звук и возия това е.Това че повече ти харесват големи мотори и техният звук, няма нищо лошо, но кво общо има с темата. Още повече че под голям мотор аз примерно разбирам 4,2 или 6,0.И би ли обяснил по-подробно какво имаш предвид че го докарват повече на возия. Аз си мислех че возията зависи от типа на окачването. Да не би да искаш да кажеш че го докарва повече на стабилност, но просто не си успял да го формулираш като хората? Абе в такъв тип тема е редно да се пишат конкретни неща - това при 2,6 е по-добро или това при 1,8Т е по-добро, а не аз карам 1,8Т и той е по-добрия двг. Също бих обърнал внимание на т.н. индивидуалисти че тяхното мнение не може да бъде фактор, точно щот са индивидуалисти и затова не трябва да реагират като че ли някой ги обижда ако просто не е съгласен с тях. Редактирано 14 Септември 2007 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 не съм реагирал така както си помислил ..ама за да стане темата тряя да има разгорещен дебат за големината на обема щом застраховките са за над 2500 с.с. значи моторите над тези са големи ако щеш и за бг стандарта инак да прав си че темата трябваше да протече по друг начин ...може би така... аз карам 2.6 това което харесвам, е че мотора е много тих -не се чува в купето , което за мен е огромен +, начинът му на плавно набиране съчетано с куатро е чисто и просто лимузинест тип возия , която е характерна за висок клас автомобил! еластичноста на мотора също не еза пренебрегване и сравнено с 1.8т мотора не е на по ниско или по лошо ниво -за това свидетелстват и тех. данните в , които почти няма разлика между двата мотора, както и разхода , който е съвсем леко по голям от на 1.8т ! също не е за пренебрегване факта , че 2.6 като мотор е доста издръжлив и максимално упростен като концепция, което способства за сравнително евтиното обслужване на мотора, докато при 1.8т местата от които може да "издиша" благодарение на турбината си, са доста повече и по често дефектират сравнено с простоустроения 2.6 мотор!Излагайки тези факти нямам предвид , че 1.8т е лош мотор , при положение ,че тех.данни са му почти идентични с на 2.6мотора , а напротив, това е един силен динамичен мотор с голям ресурс, но въпреки това всички тези факти допринасят човек да направи по правилния избор , а именно 2.6!! така става ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 (Редактирано) Редактирано 14 Септември 2007 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 (Редактирано) мамка му и прасе Редактирано 14 Септември 2007 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 (Редактирано) деба и шибания нет Редактирано 14 Септември 2007 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 Коле... пусни го още веднъж деба и шибания нетКоле... форума се ебава не е нета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 Коле... пусни го още веднъж Коле... форума се ебава не е нетаПоне още веднъж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 4ри пъти малко ли ви е ве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване