Jump to content

Audi A4 1.8T или 2.6


black arrow

Recommended Posts

  • Отговори 129
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

по принцип съм навит да те пробвам да видим какво ще стане :hilezh:

Е аз не си падам чак такъв рацер, само че и не се изказвам толкова. Ако много държиш да ме пробваш може и да стане някога... само да не опровергая силните думи :hilezh: :

"дажи ако искаш да ти карам на 4 цилиндъра да не кажеш после че не е било честно"

"мога и наистина да ти сипа да не ти се задави прахосмукачката накрая само когато си готов може да се пробваме"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куре,това ти е 3-ия човешки пост,

за повече от година,

от както аз сьм тук...

ХОДИ на доктор,

нещо ти става...

;););)

Стига ве, не сам чак толко шашав. :hilezh::bia::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да въ онодя на задна сите спамери ;):hilezh:

1.8Т РУЛЕС, дизел сукс (няма връзка, ама да го кажа) ;)

А на онез с 2.6 мотовилките искам да им пръдна през blow-off-a ;):bia::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да въ онодя на задна сите спамери ;):hilezh:

1.8Т РУЛЕС, дизел сукс (няма връзка, ама да го кажа) :bia:

А на онез с 2.6 мотовилките искам да им пръдна през blow-off-a ;):hilezh::bia:

Мухахахахахаха, евала Химик, не исках да им го казвам, ма ти не се стърпя ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що не дойдеш на магистралата да те пенсионирам барабар с прахосмукачката на която и казваш турбина

Мухахахахах на разход ли да го издухаш ве баце :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги спрете малко с тия дебати, не разбрахте ли че щом 1,8Т се монтира и на ТТ (най-често срещания ДВГ при този модел), а не 2,6 то е съвсем логично че 1,8Т е по-доброто решение по-големият обем показва нищо повече освен по-голям разход на гориво и по-скъпи консумативи, по-важен фактор е мощността

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 2.6 мотора ,наистина е малко муден не е спортен ..вече незнам за кой път се казва едно и също нещо.. но е доста здрав и ме кефи звука на мотора след 5к оборота ,кърти мифки. Но ако имам избор между 2.6 и 1.8т ... незнам ,може би по-спортния ,но разликата е толкова малка че бих потърсил 2.8 и лек ъпдейт - итън компресора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Muscles car Да ви говори нещо това ... V-образни двигатели ... мисля ,че 2.6 е ДВИГАТЕЛЯ който се доближава повече до този стандарт от 1.8т :lupe:

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Muscles car Да ви говори нещо това ... V-образни двигатели ... мисля ,че 2.6 е ДВИГАТЕЛЯ който се доближава повече до този стандарт от 1.8т ;)

Демек твърдиш тук пред всички нас че ти караш МЪСЪЛ (не мъсълс) КАР ??????!?!??! :bia::P;););) С кое точно се доближаваш до ОСЕМ цилиндровите мъсъл карове, които са с обем над 8 литра (по литър на бутало) и са по 800 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 5.0 на 100 разход такива неща не се правят приятелю
Ма говориш глупости сещаш ли се?
Колеги спрете малко с тия дебати, не разбрахте ли че щом 1,8Т се монтира и на ТТ (най-често срещания ДВГ при този модел), а не 2,6 то е съвсем логично че 1,8Т е по-доброто решение по-големият обем показва нищо повече освен по-голям разход на гориво и по-скъпи консумативи, по-важен фактор е мощността
Баш... мноо правилно го е казал колегата.Неможе да сравнявате турбо кола с атмосферка... дори турбо колата да е 1.8Тръц.Тая кубатура с нищо не помага на АБС-то...тоест помага му.... да върви като 1.6 да харчи кат 6.2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек твърдиш тук пред всички нас че ти караш МЪСЪЛ (не мъсълс) КАР ??????!?!??! :P:P:P:P:PС кое точно се доближаваш до ОСЕМ цилиндровите мъсъл карове, които са с обем над 8 литра (по литър на бутало) и са по 800 коня.

доближава ги по години

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неможе да сравнявате турбо кола с атмосферка... дори турбо колата да е 1.8Тръц.Тая кубатура с нищо не помага на АБС-то...тоест помага му.... да върви като 1.6 да харчи кат 6.2

:hilezh::P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек твърдиш тук пред всички нас че ти караш МЪСЪЛ (не мъсълс) КАР ??????!?!??! :););):angry::) С кое точно се доближаваш до ОСЕМ цилиндровите мъсъл карове, които са с обем над 8 литра (по литър на бутало) и са по 800 коня.

ДОБЛИЖАВА СЕ ПОВЕЧЕ ОТ 1.8Т.

И не твъдя ,че карам масъл кар .

Просто ми харесват големите двигатели докарват го на звук и возия това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ми харесват големите двигатели докарват го на звук и возия това е.

Това че повече ти харесват големи мотори и техният звук, няма нищо лошо, но кво общо има с темата. :bia: Още повече че под голям мотор аз примерно разбирам 4,2 или 6,0.

И би ли обяснил по-подробно какво имаш предвид че го докарват повече на возия. Аз си мислех че возията зависи от типа на окачването. Да не би да искаш да кажеш че го докарва повече на стабилност, но просто не си успял да го формулираш като хората?

Абе в такъв тип тема е редно да се пишат конкретни неща - това при 2,6 е по-добро или това при 1,8Т е по-добро, а не аз карам 1,8Т и той е по-добрия двг. Също бих обърнал внимание на т.н. индивидуалисти че тяхното мнение не може да бъде фактор, точно щот са индивидуалисти и затова не трябва да реагират като че ли някой ги обижда ако просто не е съгласен с тях. :)

Редактирано от audi A3 1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) не съм реагирал така както си помислил :bia: ..ама за да стане темата тряя да има разгорещен дебат :)

за големината на обема щом застраховките са за над 2500 с.с. значи моторите над тези са големи :)ако щеш и за бг стандарта

инак да прав си че темата трябваше да протече по друг начин ...може би така... аз карам 2.6 това което харесвам, е че мотора е много тих -не се чува в купето , което за мен е огромен +, начинът му на плавно набиране съчетано с куатро е чисто и просто лимузинест тип возия , която е характерна за висок клас автомобил! еластичноста на мотора също не еза пренебрегване и сравнено с 1.8т мотора не е на по ниско или по лошо ниво -за това свидетелстват и тех. данните в , които почти няма разлика между двата мотора, както и разхода , който е съвсем леко по голям от на 1.8т ! също не е за пренебрегване факта , че 2.6 като мотор е доста издръжлив и максимално упростен като концепция, което способства за сравнително евтиното обслужване на мотора, докато при 1.8т местата от които може да "издиша" благодарение на турбината си, са доста повече и по често дефектират сравнено с простоустроения 2.6 мотор!Излагайки тези факти нямам предвид , че 1.8т е лош мотор , при положение ,че тех.данни са му почти идентични с на 2.6мотора , а напротив, това е един силен динамичен мотор с голям ресурс, но въпреки това всички тези факти допринасят човек да направи по правилния избор , а именно 2.6!! :bia:

така става ли :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...