black arrow Публикувано 3 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2007 кой ще ми помогне в избора на кола. Избрал съм да си взема А4 Quattro. По принцип искам да е 1.8Т но да има допълнителните датчици, големият борд комп., рекаро салон, подлакътник, шибедах и други дребни глезотийки, но колите който съм гледал почти нямат всичко накуп. Забелязал съм обаче че на версиите с двг. 2.6 ги има тези неща. Незнам обаче как се държи този мотор - здрав ли е, еластичен ли е, икономичен ли е - как е в сравнение с 1.8Т. Нека някои които има някакви впечатления на сподели и да ми помогне малкоМерси предварително и се извинявам ако има подобна тема - търсих но не намерих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_A80 Публикувано 3 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2007 Плюсове на 1.8Т:- по-модерна технология- по-лек- по-икономичен- по-ефективен- по-евтин за поддръжка (изключае ако се прецака турбото)Плюсове на 2.6:- вероятно по-здрав- няма турбо за треперенеАз имах подобна дилема, но моралната остарялост на 2.6 ме отказа. ОСвен това фиксирах няколко 'глезотийки', без които няма да мога и така избирах. В крайна сметка направих и компромиси.. за щастие много малки дано съм помогнал.Успех!ПП горните неща са по-скоро мои лични предположения, отколкото базирани на факти заключения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Botsko Публикувано 3 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2007 Плюсове на 1.8Т:- по-модерна технология- по-лек- по-икономичен- по-ефективен- по-евтин за поддръжка (изключае ако се прецака турбото)Плюсове на 2.6:- вероятно по-здрав- няма турбо за треперенеАз имах подобна дилема, но моралната остарялост на 2.6 ме отказа. ОСвен това фиксирах няколко 'глезотийки', без които няма да мога и така избирах. В крайна сметка направих и компромиси.. за щастие много малки дано съм помогнал.Успех!ПП горните неща са по-скоро мои лични предположения, отколкото базирани на факти заключенияНапълно съм съгласен с колегата. Освен това 1.8Т ускорява по добре и в града харчи по-малко.На дълъг път са едни и същи като разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 3 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2007 Още един глас за 1.8ТQ. Напълно съм съгласен с колегите по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro Публикувано 3 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2007 1.8Т по-малък разход градско,висок въртящ момент при по-ниски обороти и по разпространен и нов по технология двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 3 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2007 Нищо лошо към 1.8Т,но за по стара кола на неясени километри и подръжка,бих предпочел 2.6. В6-така на газ и си свиркам,има голям ресурс като мотор и "треперенето за турбото" отпада.То (турбото) като цена си е соленичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvf Публикувано 3 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2007 Карам 3-та година 2.6Q,навъртял съм 120 000км. и за този период съм нямал никакви проблеми с колата,особенно с двигателя.ЖЕЛЕЗЕН Е!!!Двигателят е по-тежък,което допринася за по-голямата стабилност на колата на пътя.За разхода градско-12-13/100,извънгадско-9-10/100.Зависи колко ти тежи десния крак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest bscsystem Публикувано 3 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2007 Луд ли си, само заради бензиновия звук бих взел 1.8 цата.. тва с малко по-скъпа генерация като го натиснеш и ръмжи кат звяр, а онова щи издуха под калниците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 3 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2007 (Редактирано) ХАХАХАХ еййй тва ама голема раота сте еййй 1.8 тръц КОмбИ тъмно синьо куатро със 16' оригиналните на ауди с 5те лъча ииииииииии уя у П*****а- душата в рая само хора които не са карали 6цилиндрова кола могат да приказват подобни щуротиии!!била му по евтина подръжката хахахахаххахаха ей успхте да ме разсмеете в крайна сметка зависи кой кво усещане търси!! Редактирано 3 Септември 2007 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zino Публикувано 3 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2007 Общо взето,която и моторетка да вземеш,няма да сбъркаш,според мен най-голямото предимство на турбинката е,че после може да му помогнеш с още цяло стадо кобили,а нали знаеш,че в един момент ,тиа 150 понита,ще ти се виждат малко,така че зимай турбуленцията,и аз май на там съм се насочил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 3 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2007 1.8Т на кола над 4-5 години си е малко рискова работа. Бъди готов да смениш турбина за близо 1500лв.Звукът на 2.6 е звук-мечта, 1.8Т ако ще турбина от камион да му сложат, няма да го докара на звук. Не знам кой и защо направи такова неподготвено изказване.Неподготвено е и изказването за разходите по поддръжка - 2.6 е вечен двигател и е много по-надежден и по-балансиран от 1.8Т.2.6 е по-тих вътре в купето, докато 1.8Т ръмжи много. Отвън е точно обратното - 2.6 боботи много по-спортно от 1.8Т.Друг плюс на 2.6 е, че по default към купето му се слагат повече екстри и глезотийки. Повечето хора сигурно не знаят това, но базовият модел на 2.6 е много по-оборудван от базовия на 1.8Т.Недостатъците на 2.6 са много високият разход и липсата на възможност за осезаем тунинг. 1.8Т само с чип качва 30 коня. Тези два минуса може да са малко на брой, но за мен са много решаващи и аз бих си взел 1.8Т. Един много малък плюс още за 1.8Т - по-масов двигател е, защото се монтира от над 10 години на VW, Skoda и Audi и е много по-познат в сервизите в сравнение с 2.6. Все пак 1.8Т е считан за най-добрият на Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Novkov Публикувано 4 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2007 Недостатъците на 2.6 са много високият разход и липсата на възможност за осезаем тунинг. 1.8Т само с чип качва 30 коня. Тези два минуса може да са малко на брой, но за мен са много решаващи и аз бих си взел 1.8Т. Един много малък плюс още за 1.8Т - по-масов двигател е, защото се монтира от над 10 години на VW, Skoda и Audi и е много по-познат в сервизите в сравнение с 2.6. Все пак 1.8Т е считан за най-добрият на Ауди.+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 4 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2007 кой ще ми помогне в избора на кола. Избрал съм да си взема А4 Quattro. По принцип искам да е 1.8Т но да има допълнителните датчици, големият борд комп., рекаро салон, подлакътник, шибедах и други дребни глезотийки, но колите който съм гледал почти нямат всичко накуп. Забелязал съм обаче че на версиите с двг. 2.6 ги има тези неща. Незнам обаче как се държи този мотор - здрав ли е, еластичен ли е, икономичен ли е - как е в сравнение с 1.8Т. Нека някои които има някакви впечатления на сподели и да ми помогне малкоМерси предварително и се извинявам ако има подобна тема - търсих но не намерих1.8Т!!!По-бързПо-икономиченГолям въртящ момент на ниски оборотиПо-масов (оттам и по-добър support откъм части и сервизи)По-нова технология -> По-голямо КПДПо-лек -> По-бавно износване на ходовата част отпредЛесно се чипосва и наближава 200 коня с под 1000 леваРискуваш единствено турбина - около 1000 лева. А дали ще се счупи кои знае.Ако 1000 лева са проблем за теб, А4 не е колата за тебе - та само смяна на всичките консумативи както си му е реда гони толкова, носачите и те са толкова, а на тях също някои ден неизбежно ще им дойде реда по родните ни пътища Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 4 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2007 Моето мнение се покрива на 100% с това на HIMIKA . Карам 2,6 но на А6 и си мисля че сложен на А4 този двигател ще доставя още по-голямо удоволствие!! Въпреки това гласувам за 1,8Т но с чип-тунинг!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 4 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2007 1.8Т!!!По-бързПо-икономиченГолям въртящ момент на ниски оборотиПо-масов (оттам и по-добър support откъм части и сервизи)По-нова технология -> По-голямо КПДПо-лек -> По-бавно износване на ходовата част отпредЛесно се чипосва и наближава 200 коня с под 1000 леваРискуваш единствено турбина - около 1000 лева. А дали ще се счупи кои знае.Ако 1000 лева са проблем за теб, А4 не е колата за тебе - та само смяна на всичките консумативи както си му е реда гони толкова, носачите и те са толкова, а на тях също някои ден неизбежно ще им дойде реда по родните ни пътищабих искал да ми кажеш кое е по бързото на 1.8т от 2.6??? и за големия въртящ момент също, само че с технически данни моля!и за теорията ти за по бавното износване на ходовата част и да се разровиш колко е нова технологията на 1.8т а тва за голямото КПД ме разсмя искренно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 (Редактирано) бих искал да ми кажеш кое е по бързото на 1.8т от 2.6??? и за големия въртящ момент също, само че с технически данни моля!и за теорията ти за по бавното износване на ходовата част и да се разровиш колко е нова технологията на 1.8т а тва за голямото КПД ме разсмя искренно Отговарям с данни от книжката на А4:1.8Т 0-100: 8.3 секунди, макс. скорост 222 км/ч., смесен разход на гориво 7.7, мах въртящ момент 210 НМ в дизапазона 1750-4600 оборота2.6 0-100: 9.1 секунди, макс. скорост 220 км/ч, смесен разход на гориво 8.8, мах въртящ момент 225 НМ при 3500 оборота ЧАКИ какво излиза? 1.8Т гори по-малко, ВЪРВИ ПОВЕЧЕ (!!!), ами съвкупността от последните 2 означава по-голямо КПД.Добавяме и почти същият въртящ момент при много, много по-ниски обороти и го имаш в голям диапазон.Ааа и за технологията - ами 2.6 се монтира и в 1992 година 1.8 почва от 1995 примерно Леко по-нова технологийка идва!Хората са казали - пред фактите и боговете мълчат, искаше ТТ - ето ти ги, ако държиш ще ти снимам и извадка от книжката и ще я постна тук!Идеята не е да даваме пристрастни, а обективни мнения, и аз съм бил пред такава дилема като съм купувал моята.Поздрави!П.С - за износването: двигателят е 30 килца по-тежък или малко или много допринася за по-голям товар на предницата.....между другото това за износването го четох в статия на мобиле.бг Редактирано 5 Септември 2007 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bangieff Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 Аз все си мислех, че 2.6 има максимален въртящ момент в доста по-широк диапазон от 1.8Т ама щом книжката така казва...Иначе и двата двигателя са си добри, но 1.8Т почва да дърпа като му вдигнеш оборотите, докато 2.6V6 си дърпа и при ниските Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 Малко истинки:2.6 150h.pОбъем топливного бака 62 л Время разгона (0-100 км/ч) 9.1 c Максимальная скорость 220 км/ч Расход топлива Смешанный цикл 8.8 л/100км Снаряженная масса автомобиля 1285 кг Допустимая полная масса 1835 кг Размер шин 195/65 R 15 Размер дисков 6J 1.8T 150h.p62 л Время разгона (0-100 км/ч) 8.3 (9.6) c Максимальная скорость 222 (214) км/ч Расход топлива на шоссе 6.5 (6.9) л/100км Расход топлива в городе 11.1 (13.3) л/100км Расход топлива Смешанный цикл 7.7 (7.6) л/100км Снаряженная масса автомобиля 1255 кг Допустимая полная масса 1775 кг Размер шин 195/65 R15V Размер дисков 6J Колеги истината,е че мотора 2.6 гори повече и върви по малко.По обективно от това,зраве му кажете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bangieff Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 защо за 1.8Т има двойка данни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 (Редактирано) защо за 1.8Т има двойка данни?Данните в скобите са за автоматикА 1.8Т дърпа и в ниските и то доста, точно заради въртящият момент в ниските обороти и голям диапазонВервай ми че е така!Много хора им е трудно да повярват, че мотор с доста макъл обем може да е по-бърз и ефективен - е, може, заради принудителното пълнене.Няма да ти показвам в турбоерата във Ф1 от 1.5 колко коня вадеха - 1000++++ Редактирано 5 Септември 2007 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bangieff Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 Е аз не казвам, че 1.8Т трябва да го буташ при ниските обороти, но кефа почва от 2500+, когато се включи турбото...поне при мен е така де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 (Редактирано) neka spodelia moia opit. izviniavam se che pisha na latinica no mi se precaka kirilizatora. az imah tazi dilema sashto i se kachih na 2.6. motora e malko deforsiran i opredeleno ne e za hora koiti tarsiat begachka. na start i na uskorenie do 100 turboto moje i da go bie. ne sporia zashtoto kato cheta tehnicheski danni davat predimstvo na 1.8T . ne sam imal shansa da se reja s 1.8T za da znam kakvo shte stane. tova za moralno stara tehnologia sa prostotii. az lichno izbrah tozi motor zaradi po prostoto ustroistvo. niama da se vpuskam sega v podrobnosti che shte se draznite da chetete vsichko na latinica.za 2.6 moga da kaja che e mnogo balansiran motor i nastina mnogo tih v kupeto karal sam 1.8 shuma vatre e dosta poveche.viarno e che 1.8T e naslednik na 2.6. razhoda mu po tehnicheski danni e chuvstvitelno po-malak. tova koeto me spria ot 1.8T e sluhovete za problem s tova proslovuto turbo.vse pak vsichko e do sastoianie na kolata. az po princip ne predpochitam izcedeni dvigateli a 1.8T e tochno takav spored men. zalojih na tova che kato kupuvam stara kola po goliamata kubatura ima po-goliam resurs koito se nadiavam da ne e izcherpan kogato kolata veche e v moite race. tova nakloni veznite kam 2.6 v moia sluchai. ima si nedostataci bezsporno ama i dishata v raia i kura do kraia ne stava taka che uspeh v izbora Редактирано 5 Септември 2007 от audi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 (Редактирано) Малко истинки:2.6 150h.pОбъем топливного бака 62 л Время разгона (0-100 км/ч) 9.1 c Максимальная скорость 220 км/ч Расход топлива Смешанный цикл 8.8 л/100км Снаряженная масса автомобиля 1285 кг Допустимая полная масса 1835 кг Размер шин 195/65 R 15 Размер дисков 6J 1.8T 150h.p62 л Время разгона (0-100 км/ч) 8.3 (9.6) c Максимальная скорость 222 (214) км/ч Расход топлива на шоссе 6.5 (6.9) л/100км Расход топлива в городе 11.1 (13.3) л/100км Расход топлива Смешанный цикл 7.7 (7.6) л/100км Снаряженная масса автомобиля 1255 кг Допустимая полная масса 1775 кг Размер шин 195/65 R15V Размер дисков 6J Колеги истината,е че мотора 2.6 гори повече и върви по малко.По обективно от това,зраве му кажете. шо не си дал данни за ТОПЛИВАНАТА БАКА на 1.8Т Редактирано 5 Септември 2007 от audi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 моя приятел имаше 1.8т/октавия на 3години лека като перце/ ...и съм го карал почти всеки ден и сме се дърпали и..... и познай кво?? колите вървят заедно хем моята е куатро!! тва за новата технология имаш поздрави от мен....да си чувал за двигателя G60 ..??айде сега да по-провериш и да почетеш малко за него , да видим от коя година е технологията/на счупеното турбо/ след тва отвори раздел А3/А4 и прегледай заглавията на темите за ремонти в колко от тях се споменава 1.8т../аз ще ти кажа -в 90% от тях/и то не защото е по разпространен мотора, ами окачването за 3+ години съм сменил 5 носача хем съм със 17" джанти -ти колко носача си сменил ??и това ли е новоста на технологията няма и литър по нисък разход няма и секунда каталожни данни по пъргава?????????????????????? ако така се развиваха технологиите V10 TFSI щеше да излезе 2985 година!!!ей готови сте от 10 кладенеца вода да ми донесете..ама от истината няма къде да се скрием!!а на колегата горо ще му кажа че някой ден може и да има късмета да покара мотор като 2.6, тогава ще видим кво ще каже/ама обективно/аз лично единственото за което съжелявам е , че не е 2.8!!поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 Вертер може да се изкаже много вещо.Като знам а4-та ни старата 2.6 с Куаттро и сегашната ни 1.8 макар и без турбо мисля,че няма сравнение просто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване