Jump to content

време за Комби!!!


Recommended Posts

Привет,

доволен собственик съм на BMW е46 320д...но уви за моя радост вече сме 3ма..и трябва ми комби.от доста време се заглеждам по ауди а6 комби, но нямам личен приател с такова и ми трябва съвет към кой двигател да се насоча. година 2000-2001, не държа на quattro, знам че разходите по подръжката са подобни като на BMWто.

препоръчайте ми най успешната комбинация за комби а6...

!

мерси в аванс ! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т :hilezh:

май това е най изгодно от най-често срещаните в продажба двигатели но сам трабва да направиш соя избор

1.8 20V не стаа ного слаб за купето

1.8Т върви прилично - за справка колегата verter и откъм подръжка и разход не е никак зле

но по добре ще се държи на лимузината отколкот на аванта

ако намериш такъв 180 кс най убу

1.9 ТДИ на авната само евентуално ако намериш помпа дюза 130те коня но и те му идват слабовати

2.5 ТДИ само ако намериш наистина гледан екземпляр който не му е взета душата - малко по скъпо обслужване откъм консумативи

2.4 бензина е акцизен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави го този 2.5 TDI.

Или 1.8 Т (препоръчвам!) или 1.9 TDI. Това са вдигателите, от които можеш да избираш!

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави го този 2.5 TDI.

Или 1.8 Т (препоръчвам!) или 1.9 TDI. Това са вдигателите, от които можеш да избираш!

Успех

На 1.9ТДИ ще му е бая тегаво! Не че нема да върви, но това купе си е за моща на ШЕСТАКА!!! 2.5ТДИ е неговия мотор! :flipoff: 1.8Т е малък бензинов мотор! Въпреки мощноста ми се струва несериозен за А6! Защо мислиш, че 2.5ТДИ се слага и на А8, а 1.8Т не?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш, че 2.5ТДИ се слага и на А8, а 1.8Т не?!

Ето това винаги е било мит за мен :flipoff: Нямам отговор, този пробит мотор на тази голяма кола. Винаги ми става хем смешно, хем малко жал за горкия собственик, като видя такава кола. :flipoff:

А за А6 - не е лош като динамични качества, даже хич, ма точно 2.5 как ще намери читав не ми е ясно.. Айде, ако е тоя новия, дето го слагат на В6, да, но старата лейка не я пожелавам на никой :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми и 1.9тди П.Д. пак не е лош избор,а и с чип отива на към 160 добичета.Струват ми се достатъчни :flipoff:

Като гледам каталога от 2001 г. започва да се вгражда и 2.5тди с 155к.с. които уж е с поотстранени дефекти и е по-здрав мотор като цяло от стария 2.5тди (150к.с.)

Според мен и двете решения не са лоши,предпочитам ги пред 1.8Т поради по-големия въртящ момент и от гледна точка на тежеста на купето на А6-цата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е поправете ме ако греша, но А6 не е ЧАК толкова по-тежко от А4. На Вертер 6-цата върви доста приятно с 1.8Т. Е, не е състезателен автомобил, но върви повече от задоволително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това винаги е било мит за мен :hilezh: Нямам отговор, ...

Аз имам! :hilezh: Нарича се нютон метри, баце! Дизела си е дизел! Кривата на въртящия момент, елиминира фактора товар!

1.8Т и после го чипосай. Решаваш си грижите одмах.

2.5ТДИ и после го чипосай. Решаваш си грижите одмах. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 1.8Т шанса да попаднеш на малко карана кола, т.е. която да не е над 150К км., е по-голям, от друга страна са по-малко разпространени като модел.

При 2.5ТДИ или 1,9ТДИ рискуваш откъм пробега, защото тия коли се карат яко.

Макар , че за мен важно е не колко е изминала колата, а как е карана и поддържана.

Аз бих взел 1,8Т - дава възмижност да се чипоса а и след газифициране се държи перфектно.

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, колкото и да е поддържана, като е милионник няма какво да я върне към живот :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 1.8Т шанса да попаднеш на малко карана кола, т.е. която да не е над 150К км., е по-голям, от друга страна са по-малко разпространени като модел.

При 2.5ТДИ или 1,9ТДИ рискуваш откъм пробега, защото тия коли се карат яко.

.....

Под 150к колата трябва да е не по стара от 2003г!!! Независимо дали е бензин или дизел!

Легенди за коли на 5 години по 150000 от този клас не ми се слушат!

Разликата е че, един бензин на 200к е по-лош вариант от дизел на 300к!

Бате, колкото и да е поддържана, като е милионник няма какво да я върне към живот :hilezh:

Верно ли? Ми аз знам АФН-ни и 2.5ци на по 400-500к, без никакви грижи! Без да пипат масло! Цъкат като часовници! Нещо с което 1.8Т не може да се похвали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

леле леле леле - ебати хвалбите отнесе тоя 2.5тди, тва ако го чуе някой собственик на кола с такъв мотор ще се разбие от мерак да ви я набута...

Аз сигурно съм един от малкото хора в този форум, който е имал и 2.5 и 1.8Т и най-отговорно заявявам че за А6 1.8Т е по-добрия мотор във всяко едно отношение!

2.5ТДИ е мотора, който накара сума газари да слязат от ауди и точно тези хора никога вече няма да се качат на кола с 4 кръгчета, много скоро това ще стане и с тези които карат дизелови Кю7 и Туарег заради недомислените им кардани!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека е карал дизел до сега. Явно си е фен на дизела. Не знам защо всеки се надпреварва да си хвали неговото. Истината е че ако си останал доволен от това 320d, ще останеш даже по-доволен от дизелово ауди, с изключение на точно този 2,5TDI (имал съм). 1.9 TDI гo слагат на 95% от пасатите, да не би А6-тицата да е много по-голяма? Абсолютно приличен мотор за А6. На мен също така ми говореха разбирачи и като се качих на колата (аз си търсех точно 1,9) останах изненадан.Ако някой ти каже, че колата е тромава, по това познаваш че не се е качвал на тая кола. Моя съвет е пробвай как върви(вече почти всички дават тест-драйв) а за здравината му е пословичен(1.9TDI).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 TDI гo слагат на 95% от пасатите, да не би А6-тицата да е много по-голяма?

с таз разлика че пасата (лимузина) тежи колкот една а4 авант

разликата между пасат 1.9 тди и а6 1.9.тди е към 120 кила - аванта още повече

решението е да търси помпа дюза

пс: направи ми впечатление че всички оставени за по сериозни ремонти А6ци при жоро суходолски бяха 2.5 тди

Редактирано от rdk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си фен на дизела си вземи 2.5td ,но НЕ "AFB" или "AKN

"-2,5 TDI -150к.с Щом си карал BMW 320d /със 137к.с или 150к.с/ има опастност да се разочароваш от динамиката на 1.9td.110к.с. -това е най бавната А6-ца.Все пак си прецени,кое е по-важно за теб - динамиката на автомобила или разходите по подръжката и горивото.

Редактирано от moniglow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли? Ми аз знам АФН-ни и 2.5ци на по 400-500к, без никакви грижи! Без да пипат масло! Цъкат като часовници! Нещо с което 1.8Т не може да се похвали!

:flipoff::hilezh::dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като чета по-горе виждам доста добри отзиви за 1.8т мотора на а6!казвате че около 300-те кг повече от а4 не спъва вървенето на а6 с 1.8т?осезаема ли е разликата в цената на частите,обслужването и ремонтите на а6 1.8т в сравнение с а4-B5?Aко е така дайте някой пример за цени части и консумативи в двата класа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...