xenious Публикувано 1 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 (Редактирано) Колеги, на едно приятелче Б4ката (ABK мотор, '93) почна да пие много масло (по литър на 1000км). Отзад на ауспуха си е мазничко и при изфорсиране припушва леко. Може ли да е само гумички или от какво може да бъде и колко горе-долу ще струва да се оправи. Иначе колата си има компресия и върви нормално. Редактирано 1 Октомври 2007 от xenious Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 1 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 Мен лично малко ме съмнява САМО едни гумички да озаптят тоя маслен апетит /1л.на 1000/,макар че товасе води пределна норма при много от ВАГ-моторите. При износена бутална група компресията също може да бъде висока точно поради уплътняващите свойствана маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 1 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 Просто... ако при настъпване пуши синичко... сегменти. Ако като намаляваш на скорост и си пуснал педала на газта пропушва... гумички. Естествено първо да смени гумичките и маслото. После да го мисли ако са сегментите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RED-AUDI Публикувано 2 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2007 То няма безброй много варианти за разхода на маслото. Аз също съветвам да започнете с гумичките. Имах сащия проблем с В3, РМ-мотор, сменихме гумичките и разходът на масло падна до ~150 гр/8000 км.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 2 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2007 Нормално е да е само гумички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xenious Публикувано 2 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2007 (Редактирано) Просто... ако при настъпване пуши синичко... сегменти. Ако като намаляваш на скорост и си пуснал педала на газта пропушва... гумички. Естествено първо да смени гумичките и маслото. После да го мисли ако са сегментите.Това ще го пробваме със сигурност... 10x Някаква идея в какъв бюджет ще се вмести... ако се окаже по-лошия вариант - сегменти? Редактирано 2 Октомври 2007 от xenious Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morskiq Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Това ще го пробваме със сигурност... 10x Някаква идея в какъв бюджет ще се вмести... ако се окаже по-лошия вариант - сегменти?Здравей колега, аз минах по същата пътека! смяна на гумички, до около 15-20к добре ама след това започна да гори масло кат за танк!!! 4500к 4литра ги духна през кривата тръба!!! И после познай почват едни коментари сметки колко ще излезе ремонта и т. н. . Събрах парици и я вкарах в бокса за един ден я разфасовах разбирай двигателя и се почна!!!!!!!!!! 1Комплект сегменти 70лв 2 Комплект биелни лагери 30лв 3 гарнитура за главата 32лв Труда от мен щот това съм учил едно време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roberto Публикувано 6 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2007 Това ще го пробваме със сигурност... 10x Някаква идея в какъв бюджет ще се вмести... ако се окаже по-лошия вариант - сегменти?Между 80 и 100 лева без труда, поне моите наблюдения са такива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 6 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2007 Колеги, на едно приятелче Б4ката (ABK мотор, '93) почна да пие много масло (по литър на 1000км).Че това са си каталожни данни, до литър на 1000 км. й дават по книжка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката_ Публикувано 7 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2007 Да смени и семерингите,не са скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 7 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2007 Нормално е да е само гумичкиНапълно подкрепям,точно литър на 1000 гореше на баща ми 80-ката преди да и сменим гумичките на клапаните.На всичкото отгоре като ги сменяха изглеждаха добре,след тази процедура мотора дори не оцветяваше маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 7 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2007 имах купе с абк мотор, пушеше като за световно и лапаше много масло,след смяната на гумички и масло мотора се успа, пробай първо с гумички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts