Brix Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 Не знаех къде да постна настоящата тема, затова я помествам тук за което моля да ме извините. Става въпрос че ми предстои покупка на автомобил. След дълги размишления, дебати на висок глас с мои приятели и колеги/ и доста изпити бирички / се спрях на няколко автомобила като избор пред мен. Това са Ситроен Ксара, Рено Лагуна, или Ауди А4. Без да ви се четкам ама много позалитам към А4. Поразпитах насам натам и срещнах доста противоречиви мнения по въпроса за А4. Говоря за кола 96-98г. Тъй като държа на бензинов двигател се спрях на версията 1.8 и турбилираният със същата кубатура, като вторият определено ми допада повече със своите 150 к.с. Според доста "майстори" обаче 1.8 Турбо бил много проблемен двигател, а като цяло за А4 се изказват, че имал доста слабо окачване. / Макар че след 4 години каране на Рено Клио това за мен си е някакъв анекдот/. Доста хора също така се изказаха, че А4 като цяло бил тесен автомобил с малък багажник. Не бяха и редки мненията, че А4 има скъпа поддръжка. Вчера ми се удаде възможност да разгледам едно А4 и да ви кажа честно се чувствам добре в автомобила и багажника си е с порядъчен обем. Мислех си и за варианта Авант, но жена ми бе категорична с думите "Аз приживе в катафалка не искам да се возя." Женените от вас ще ме разберат за какво иде реч - с жена на глава не можеш да излезеш. Особено в моя случай. Та конкретно искам да ви запитам действително ли 1.8 турбо е проблемен двигател, с какво мога да се сблъскам при експлоатацията на А4 и на какво трябва да обърна внимание при евентуалната покупка на този автомобил. Естествено няма кой да знае по-добре от хората които управляват такъв автомобил, но ви моля да бъдете обективни колкото е възможно. Все пак инвестицията за мен е доста сериозна и решението трябва да бъде взето с необходимата сериозност и далновидност. Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 Доста е писано по въпроса.За 1.8Т, последното, което може да се каже, е "проблемен".По-читав бензинов двигател, от този, едва ли има при АУДИ.Пробллемен става, ако не се поддържа добре. Заминава турбината.Но и това не болка за умиране, само някакви 1000лв.Окачването е скъпо, но не бих казал слабо. За сметка на това, се отблагодарява пределно много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 Отличен мотор стига да е поддържан добре(както всеки друг мотор разбира се). Окачването е "мит". Който не кара такава кола той може да то говори такива неща. Скачай смело и да се множим с още един колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 Колегите са го казали, въпросното 1.8Т е един от най-успешните двигатели на Ауди, но аз ще добавя и, че като цяло е един най-добрите бензинови в средния клас, защото комбинира доста успешно безшумност/вървеж/разход. Малко други марки могат да се похвалят с такъв мотор. Окачването пък е по-здраво от на доста други автомобили. На голяма част от колегите в този форум окачванията им са все още заводските(моето също). Единствената истина, е че е малко по-скъпо като ти заминат всичките носачи, но за това пък не се налага да го правиш често. Без да съм пристрастен ще ти кажа само, че не може да избираш между А4 и ония другите две неща. Сравнение някакво може да правиш с С-класа, Пасат или евентуално БМВ, но с талянски и френски колици не бива. Ако между тези само трите варианта избираш, мисля, че ти е взето решението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 Колега на А4 96-98 единственото лошо нещо му е че са малко тесни задните седалки иначе сравнение с другите две френски коли като здравина, возия и дизайн и дума не може да става. Ако ти трябва голям багажник Аванта е добър вариант ама щом жената не го харесва ....А тя въобще виждала ли го е - щото лично на мен Аванта по ми харесва от Седана а и има разлика междсу Ауди комби и Волво комби примерно Но според мен няма какво да му мислиш - само гледай А4 ката да е към 97-98 мисля че някой детски болести за модела са им излекувани на тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 като видиш цените на френските от тия години и става ясно къде е а4 -ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 (Редактирано) В допълнение само ще добавя, че при дърпане на седалките до край назад 2-метров мъж си седи спокойно и на двете предни седалки. Е, в това време зад водача трудно се събира нещо по-голямо от 12 г.дете или джобно гадже , но за това пък зад пасажера няма никакви проблеми. А багажника пък е пределно голям за такава иначе компактна кола и задните облегалки падат в съотношение 2/3 към 1/3 и се събират доста обемисти багажи. На визия, жена ти определено е права, седанът на А4 е доста по-младежки и спортен от аванта, който с тая изцъклена задница малко дразни. Но това си е въпрос на вкус естествено. Редактирано 27 Октомври 2007 от daks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 Не знаех къде да постна настоящата тема, затова я помествам тук за което моля да ме извините. Става въпрос че ми предстои покупка на автомобил. След дълги размишления, дебати на висок глас с мои приятели и колеги/ и доста изпити бирички / се спрях на няколко автомобила като избор пред мен. Това са Ситроен Ксара, Рено Лагуна, или Ауди А4. Без да ви се четкам ама много позалитам към А4. Поразпитах насам натам и срещнах доста противоречиви мнения по въпроса за А4. Говоря за кола 96-98г. Тъй като държа на бензинов двигател се спрях на версията 1.8 и турбилираният със същата кубатура, като вторият определено ми допада повече със своите 150 к.с. Според доста "майстори" обаче 1.8 Турбо бил много проблемен двигател, а като цяло за А4 се изказват, че имал доста слабо окачване. / Макар че след 4 години каране на Рено Клио това за мен си е някакъв анекдот/. Доста хора също така се изказаха, че А4 като цяло бил тесен автомобил с малък багажник. Не бяха и редки мненията, че А4 има скъпа поддръжка. Вчера ми се удаде възможност да разгледам едно А4 и да ви кажа честно се чувствам добре в автомобила и багажника си е с порядъчен обем. Мислех си и за варианта Авант, но жена ми бе категорична с думите "Аз приживе в катафалка не искам да се возя." Женените от вас ще ме разберат за какво иде реч - с жена на глава не можеш да излезеш. Особено в моя случай. Та конкретно искам да ви запитам действително ли 1.8 турбо е проблемен двигател, с какво мога да се сблъскам при експлоатацията на А4 и на какво трябва да обърна внимание при евентуалната покупка на този автомобил. Естествено няма кой да знае по-добре от хората които управляват такъв автомобил, но ви моля да бъдете обективни колкото е възможно. Все пак инвестицията за мен е доста сериозна и решението трябва да бъде взето с необходимата сериозност и далновидност. Благодаря ви предварително.Не мога да не изкоментирам факта 4е АВАНТА на АУДИ бил като катафалка .Ти по хубаво комби виждал ли си .?ИЛИ ако ви се наложи пове4ко багаж да сложите то на жена ти на шията ли ще ги сложиш 4антите .?И аз съм женен - Но на жена ми такива коментари никога ни бих и позволил .А ина4е по темата от Клио до А4 има огромна разлика .Ще останеш доволен от колата .С здраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cherepaha Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 но жена ми бе категорична с думите "Аз приживе в катафалка не искам да се возя." Женените от вас ще ме разберат за какво иде реч - с жена на глава не можеш да излезеш.А когато ти се наложи да туриш у колата Това плюс това плюс това И кажи тактично си вземе една фланелка с къс ръкав и сандалки щото не е останало място за сешоара, ютията и прочее ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 На визия, жена ти определено е права, седанът на А4 е доста по-младежки и спортен от аванта, който с тая изцъклена задница малко дразни. Но това си е въпрос на вкус естествено. чшшш момче с младежките възгледи, веднага да почваш да харесваш АВАНТ (аванта ясно че нема откажеш) по въпроса за спорта, да не те засилвам на ония коНбеещите с 420те конЬеве Колега Брикс, и мойта не харесва коНби ма ич не съм я запитвал. Като тръгне за два дена с куфарите не се оплаква А4 авант с големи жанти си е красота отсекъде ве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LaForce Публикувано 29 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2007 Земи си Аудито .... окачването му е по здраво в пъти от другите дето ги сравняваш просто ако ти се наложи да го сменяш и маистора ти е марляч ше ти земе поече пари само заради броя щанги дето ше свали......между другото ся се сещам педишните дет държаха сервиза на Ауди за Бг бяха едни гърци. Новата А4-ка(96 година) я караме да я прегледат.... те викат окачването е зле записаха я и така. Земаха ни 1200 лв и разправят че сменили 2 носача и намсиква щанга.... "окачването" абе изклатиха ни . Сега имам един маистор дето по му вярвам и по не лъже та той ми каза че окачването на сегашната ми А4 струва 700 лв с работата (абсулюто цялото предно) та така може просто повече хора да са се опарили по тоя или подобен начин и да е тръгнала тази градска легенда за слабото/скъпо/трошливо окачване на аудитата.... (тва беше около 2000 година)(гърците вече не представляват Ауди в БГ....)Иначе А4 има 4-5 щанги отпред на сяко колело плюс стабилизираща (може да не са точно 4 или 5 но са повече отколкото имат французоиките с техните окачвания от ерата на москвича) въобще ... солидна работа...Иначе като пространство в А4 3 ма човека отзад е мъчение да качиш(към предните места аз не намирам кво да коментирам)..... но пък 2 ма се возят царскиБагажника е просторен наистина Хммм и по разумният избор се нарича TDI но явно си предубеден.успех в избора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване