Jump to content

Няколко въпроса за А4


Recommended Posts

Не знаех къде да постна настоящата тема, затова я помествам тук за което моля да ме извините.

Става въпрос че ми предстои покупка на автомобил. След дълги размишления, дебати на висок глас с мои приятели и колеги/ и доста изпити бирички :blackey: / се спрях на няколко автомобила като избор пред мен. Това са Ситроен Ксара, Рено Лагуна, или Ауди А4. Без да ви се четкам ама много позалитам към А4. Поразпитах насам натам и срещнах доста противоречиви мнения по въпроса за А4. Говоря за кола 96-98г. Тъй като държа на бензинов двигател се спрях на версията 1.8 и турбилираният със същата кубатура, като вторият определено ми допада повече със своите 150 к.с. Според доста "майстори" обаче 1.8 Турбо бил много проблемен двигател, а като цяло за А4 се изказват, че имал доста слабо окачване. / Макар че след 4 години каране на Рено Клио това за мен си е някакъв анекдот/. Доста хора също така се изказаха, че А4 като цяло бил тесен автомобил с малък багажник. Не бяха и редки мненията, че А4 има скъпа поддръжка. Вчера ми се удаде възможност да разгледам едно А4 и да ви кажа честно се чувствам добре в автомобила и багажника си е с порядъчен обем. Мислех си и за варианта Авант, но жена ми бе категорична с думите "Аз приживе в катафалка не искам да се возя." Женените от вас ще ме разберат за какво иде реч - с жена на глава не можеш да излезеш. Особено в моя случай. Та конкретно искам да ви запитам действително ли 1.8 турбо е проблемен двигател, с какво мога да се сблъскам при експлоатацията на А4 и на какво трябва да обърна внимание при евентуалната покупка на този автомобил. Естествено няма кой да знае по-добре от хората които управляват такъв автомобил, но ви моля да бъдете обективни колкото е възможно. Все пак инвестицията за мен е доста сериозна и решението трябва да бъде взето с необходимата сериозност и далновидност. Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста е писано по въпроса.

За 1.8Т, последното, което може да се каже, е "проблемен".

По-читав бензинов двигател, от този, едва ли има при АУДИ.

Пробллемен става, ако не се поддържа добре. Заминава турбината.

Но и това не болка за умиране, само някакви 1000лв.

Окачването е скъпо, но не бих казал слабо. За сметка на това, се отблагодарява пределно много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отличен мотор стига да е поддържан добре(както всеки друг мотор разбира се). Окачването е "мит". Който не кара такава кола той може да то говори такива неща. Скачай смело и да се множим с още един колега :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са го казали, въпросното 1.8Т е един от най-успешните двигатели на Ауди, но аз ще добавя и, че като цяло е един най-добрите бензинови в средния клас, защото комбинира доста успешно безшумност/вървеж/разход. Малко други марки могат да се похвалят с такъв мотор. Окачването пък е по-здраво от на доста други автомобили. На голяма част от колегите в този форум окачванията им са все още заводските(моето също). Единствената истина, е че е малко по-скъпо като ти заминат всичките носачи, но за това пък не се налага да го правиш често. Без да съм пристрастен ще ти кажа само, че не може да избираш между А4 и ония другите две неща. Сравнение някакво може да правиш с С-класа, Пасат или евентуално БМВ, но с талянски и френски колици не бива. Ако между тези само трите варианта избираш, мисля, че ти е взето решението. :flipoff::blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на А4 96-98 единственото лошо нещо му е че са малко тесни задните седалки иначе сравнение с другите две френски коли като здравина, возия и дизайн и дума не може да става. Ако ти трябва голям багажник Аванта е добър вариант ама щом жената не го харесва ....

А тя въобще виждала ли го е - щото лично на мен Аванта по ми харесва от Седана а и има разлика междсу Ауди комби и Волво комби примерно :blackey:

Но според мен няма какво да му мислиш - само гледай А4 ката да е към 97-98 мисля че някой детски болести за модела са им излекувани на тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение само ще добавя, че при дърпане на седалките до край назад 2-метров мъж си седи спокойно и на двете предни седалки. Е, в това време зад водача трудно се събира нещо по-голямо от 12 г.дете или джобно гадже :steinigung: , но за това пък зад пасажера няма никакви проблеми. А багажника пък е пределно голям за такава иначе компактна кола и задните облегалки падат в съотношение 2/3 към 1/3 и се събират доста обемисти багажи. На визия, жена ти определено е права, седанът на А4 е доста по-младежки и спортен от аванта, който с тая изцъклена задница малко дразни. Но това си е въпрос на вкус естествено. :hilezh:

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех къде да постна настоящата тема, затова я помествам тук за което моля да ме извините.

Става въпрос че ми предстои покупка на автомобил. След дълги размишления, дебати на висок глас с мои приятели и колеги/ и доста изпити бирички :steinigung: / се спрях на няколко автомобила като избор пред мен. Това са Ситроен Ксара, Рено Лагуна, или Ауди А4. Без да ви се четкам ама много позалитам към А4. Поразпитах насам натам и срещнах доста противоречиви мнения по въпроса за А4. Говоря за кола 96-98г. Тъй като държа на бензинов двигател се спрях на версията 1.8 и турбилираният със същата кубатура, като вторият определено ми допада повече със своите 150 к.с. Според доста "майстори" обаче 1.8 Турбо бил много проблемен двигател, а като цяло за А4 се изказват, че имал доста слабо окачване. / Макар че след 4 години каране на Рено Клио това за мен си е някакъв анекдот/. Доста хора също така се изказаха, че А4 като цяло бил тесен автомобил с малък багажник. Не бяха и редки мненията, че А4 има скъпа поддръжка. Вчера ми се удаде възможност да разгледам едно А4 и да ви кажа честно се чувствам добре в автомобила и багажника си е с порядъчен обем. Мислех си и за варианта Авант, но жена ми бе категорична с думите "Аз приживе в катафалка не искам да се возя." Женените от вас ще ме разберат за какво иде реч - с жена на глава не можеш да излезеш. Особено в моя случай. Та конкретно искам да ви запитам действително ли 1.8 турбо е проблемен двигател, с какво мога да се сблъскам при експлоатацията на А4 и на какво трябва да обърна внимание при евентуалната покупка на този автомобил. Естествено няма кой да знае по-добре от хората които управляват такъв автомобил, но ви моля да бъдете обективни колкото е възможно. Все пак инвестицията за мен е доста сериозна и решението трябва да бъде взето с необходимата сериозност и далновидност. Благодаря ви предварително.

Не мога да не изкоментирам факта 4е АВАНТА на АУДИ бил като катафалка .Ти по хубаво комби виждал ли си .?

ИЛИ ако ви се наложи пове4ко багаж да сложите то на жена ти на шията ли ще ги сложиш 4антите .?

И аз съм женен - Но на жена ми такива коментари никога ни бих и позволил .

А ина4е по темата от Клио до А4 има огромна разлика .Ще останеш доволен от колата .

С здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но жена ми бе категорична с думите "Аз приживе в катафалка не искам да се возя." Женените от вас ще ме разберат за какво иде реч - с жена на глава не можеш да излезеш.

А когато ти се наложи да туриш у колата

Това tricycle_blue.jpg

плюс това Baby_Stroller.jpg

плюс това 6825-h22.jpg

И кажи тактично си вземе една фланелка с къс ръкав и сандалки щото не е останало място за сешоара, ютията и прочее ..... :hilezh::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На визия, жена ти определено е права, седанът на А4 е доста по-младежки и спортен от аванта, който с тая изцъклена задница малко дразни. Но това си е въпрос на вкус естествено. :hilezh:

чшшш момче с младежките възгледи, веднага да почваш да харесваш АВАНТ (аванта ясно че нема откажеш) по въпроса за спорта, да не те засилвам на ония коНбеещите с 420те конЬеве

Колега Брикс, и мойта не харесва коНби ма ич не съм я запитвал. Като тръгне за два дена с куфарите не се оплаква :hilezh:

А4 авант с големи жанти си е красота отсекъде ве :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Земи си Аудито .... окачването му е по здраво в пъти от другите дето ги сравняваш просто ако ти се наложи да го сменяш и маистора ти е марляч ше ти земе поече пари само заради броя щанги дето ше свали......

между другото ся се сещам педишните дет държаха сервиза на Ауди за Бг бяха едни гърци. Новата А4-ка(96 година) я караме да я прегледат.... те викат окачването е зле записаха я и така. Земаха ни 1200 лв и разправят че сменили 2 носача и намсиква щанга.... "окачването" абе изклатиха ни . Сега имам един маистор дето по му вярвам и по не лъже та той ми каза че окачването на сегашната ми А4 струва 700 лв с работата (абсулюто цялото предно) та така може просто повече хора да са се опарили по тоя или подобен начин и да е тръгнала тази градска легенда за слабото/скъпо/трошливо окачване на аудитата.... (тва беше около 2000 година)(гърците вече не представляват Ауди в БГ....)

Иначе А4 има 4-5 щанги отпред на сяко колело плюс стабилизираща (може да не са точно 4 или 5 но са повече отколкото имат французоиките с техните окачвания от ерата на москвича) въобще ... солидна работа...

Иначе като пространство в А4 3 ма човека отзад е мъчение да качиш(към предните места аз не намирам кво да коментирам)..... но пък 2 ма се возят царски

Багажника е просторен наистина

Хммм и по разумният избор се нарича TDI но явно си предубеден.

успех в избора :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...