tarikata_cs Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 Здравейте колеги.Бих искал да видя вашето мнение относно посочените мотори кой да избера(или на А4 или А6) кой да бъде 3,0 30V 220к.с. 2,0 Т FSI 200к.с. 3,2 FSI 255к.с. или S4 4,2 344 к.с. Интересува ме да си купя мощна кола и очевидно всеки би избрал S4 ,но не мислите ли ,че при подходящ тунинг някой от другите мотори не би бил по удачния избор и с подобни характеристики. Другия вариант е Мерцедес CLK 2003-05 5000 куб. V8 306 к.с. или Е500 след 2003 със същия мотор Всички посочени със автоматични скорости Благодаря на всеки предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 Е500 :icon_eek: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 Ако е А6 3.2FSIЗа А4 2.0TFSIW209 E500 e чудесен вариянт също така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 Първо кажи какво смяташ да правиш с тази мощна кола. Конете сами по себе си нищо не значат. Искаш комфортна лимузина, която просто да е мощна или искаш кола, която във всяко отношение да е спортна? Изобщо, дай повече инфо, какво очкаваш от една кола.Така не може да се даде съвет... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 13 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 (Редактирано) Първо кажи какво смяташ да правиш с тази мощна кола. Конете сами по себе си нищо не значат. Искаш комфортна лимузина, която просто да е мощна или искаш кола, която във всяко отношение да е спортна? Изобщо, дай повече инфо, какво очкаваш от една кола.Така не може да се даде съвет... Искам комфортна лимузина с темперамент на спортен автомобил,която да карам ежедневно като Е 500 или S4 ,ако се спра на варианта 1,8Т или 2,0 Т;3,0 незнам какви възможности има за тунинговане(можеби суперчарджър).С цел да постигна динамичните характеристики на горните 2 бих инвестирал в тях за ново турбо,кулер,дюзи,генерация и т.н. Искам колата да има следните характеристика 0 - 100 6 , 6.5 сек. V max min 250км.ч. 0-400м. - 14 , 14.5 сек. Та се чудя кой от тези варианти да предпочета напомпан сток автомобил или друг който да тунинговам Редактирано 13 Ноември 2007 от tarikata_cs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 B6 S4, МТМ предлагат суперчарджер кит (500 коня за него), а иначе и стандартно си е 0-100 5.8 сек и е ограничен на 250. Не е като Е-класа ама си е достатъчно голям а и ти нема да караш чаветата с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 13 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 B6 S4, МТМ предлагат суперчарджер кит (500 коня за него), а иначе и стандартно си е 0-100 5.8 сек и е ограничен на 250. Не е като Е-класа ама си е достатъчно голям а и ти нема да караш чаветата с него мерси за инфото ,а би ли проверил за Б6 3,0 има ли чарджър и какви са показателите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 http://www.pes-tuning.com/ тия юнаци имат чарджер кит за 3.0, дават 320 HP & 267 TQ, и струва САМО $5295 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 M3. Според мен няма смисъл от другите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 Препоръчвам ти А6 3.2 FSI в такъв случай. Това е един от най-новите мотори на Ауди и през последните години стана като емблема на марката. Тази година пипват още малко по него и пускат нова версия, чиято цел е да стане най-екологичния мотор в света в класа си. Еластичен, мощен, икономичен, високотехнологичен и сравнително опростен.От Мерцедес с голям кеф бих ти препоръчал Е500. Е-класата на Мерцедес откъм комфорт е нещо невероятно... няма марка, която да го вдига.С тунинги изобщо не се занимавай. Това не ти е Голф 2 за 2000лв, че да си играеш с него. Качествен тунинг единствено MTM, ABT и другите там официални типове, които ще ти одерат кожата.А S4 и класът му изобщо не са най-комфортните според мен S4 е кола за цедене, а не за комфорт и дълъг път M3. Според мен няма смисъл от другите.M3 не е комфортна и не е лимузина! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 Ама не е и пръчка като другите. Тогава М5...или С6...като ще се дават пари. С4 няма много общо с комфорта също. Е500, 3.2ФСИ са по пенсионерски мотори. Трябва нещо с много обороти...или с турбо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endorama Публикувано 13 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 Интересува ме да си купя мощна кола и очевидно всеки би избрал S4 ,но не мислите ли ,че при подходящ тунинг някой от другите мотори не би бил по удачния избор и с подобни характеристики.Другия вариант е Мерцедес CLK 2003-05 5000 куб. V8 306 к.с. или Е500 след 2003 със същия мотор.............. Здравеи преди 2месеца и аз много мислех точно за подобен избор и на края взех S6 LINE 4,2 motor quatro.вземаи голям двигател ако си фен на многото коне а за тунинг забрави както по горе ти писаха тва не е голф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 14 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 Интересува ме да си купя мощна кола и очевидно всеки би избрал S4 ,но не мислите ли ,че при подходящ тунинг някой от другите мотори не би бил по удачния избор и с подобни характеристики.Другия вариант е Мерцедес CLK 2003-05 5000 куб. V8 306 к.с. или Е500 след 2003 със същия мотор.............. Здравеи преди 2месеца и аз много мислех точно за подобен избор и на края взех S6 LINE 4,2 motor quatro.вземаи голям двигател ако си фен на многото коне а за тунинг забрави както по горе ти писаха тва не е голф Съгласен съм с теб.Напоследък мн.често ходя на Божурище и съм силно впечатлен как тунинговани коли меко казано наказват мощни сток автомобили за които говориш и ти. Пред мен има и следния вариант: 1 колега си продава колата А4 Б6 1,8 Т 150к.с. за 18 000 лв. Ако я тунинговам вътрешно и външно мисля че ще постигна по добър резултат не мислиш ли .Говоря реално за мощност 250 - 300 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 Колега, ако искаш да я тунинговаш _наистина_ както трябва, не ти мърдат 10,000лв начална цена - това е само за здравей-здрасти. Аз по-скоро прогнозирам към 20,000лв, може и нагоре. Разни работи по двигателя, нова турбина, мапване, нови тръби + интеркулер, нова генерация може би, нови съединител + спирачни апарати, дискове и накладки. Тая скоростна кутия също не знам дали ще издържи на толкова коне. После имай предвид, че всичко над 200 коня си иска quattro _задължително_. Аз моите смешни 150hp едвам-едвам ги предавам на гумите при идеално сух и чист асфалт с гуми 215...Моят съвет е да не се занимаваш с глупости. Още повече пък ако тая кола я ползваш за ежедневно каране и ще въртиш повечко километри.Но тва предно, на stock B6 и 250-300hp си е жива чекия. Тия коне нито на права, нито в завои ще ги оползотвориш. Тва предно ебава мамата на цялата концепция на автомобила... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bartokomus Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 Да, колегата е напълно прав, аз за пълен тунинг на пасат с мотор 9А, дори без турбо инвестирах около 18000лв - бутала, валове, генерация, обработка на глава, маркучи и т.н. и т.н. Не е едно и две и никога сметката не излиза толкова колкото си я смятал. До тук добре, всичко беше ОК. От 136 колата стана на 190 коня. Но впоследствие се запали и изгоря. Тунинга беше професионален, доколкото това може да се каже в БГ.Моя съвет, от опит - дай по-добре пове4е пари за по мощна кола и после забрави за тунинги - инженерите, на които се плащат милиони не са глупави или малоумни за да направят колите такива каквито са! Сам съм се убедил в това.Последното разбира се отпада ако колата си я взимая да си играеш и да си експериментираш с нея. Ако ли не ....... Успех при избора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 А6 3.2 ФСИ според мен е най-балансирания вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 (Редактирано) А6 3.2 ФСИ според мен е най-балансирания вариант.A6 3.0 TDI quattro D-PF Ускорение 0-100 км/ч в сек - 6,9секРазход на гориво градско в л 11,3Разход на гориво извънградско в л 6,1Разход на гориво средно в л 8,0Емисии на CO2 в гр/км 215A6 3.2 FSI quattro Ускорение 0-100 км/ч в сек 6,8Разход на гориво градско в л 16,5-16,9Разход на гориво извънградско в л 7,7-7,9Разход на гориво средно в л 10,9-11,1Емисии на CO2 в гр/км 262-266П.С. ЕБАСИ "балансирания" вариант!П.П.С. Данните са взети от www.audi.bg Редактирано 14 Ноември 2007 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 (Редактирано) FSI е стара технология - новото порше турбо е уникално екологично чисто.. бях чел коментари, че въздухът който влиза в двигателя бил по-мръсен от този дето излиза.Така че в близко време очаквам ново FSI, зависи кога порше ще решат да внедрят тази технология в двигателите на ауди... това ще стане след като сегашното FSI спре да се купува толкова... Редактирано 14 Ноември 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 ...това ще стане след като сегашното FSI спре да се купува толкова...Според мен трябва да си МАЛОУМЕН за да дадеш пари за 3.2ФСИ при наличието на 3.0ТДИ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 Еми на пръв поглед е така! Не се знае с поддръжката как е положението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 Еми на пръв поглед е така! Не се знае с поддръжката как е положениетоМи като на нова кола и в двата случая! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 Еми на пръв поглед е така! Не се знае с поддръжката как е положениетоНа втори , на трети и на четвърти поглед паи е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 Ейййй, тия дизелисти акат и по чистите бензинови теми вече. Човекът ви пита конкретно нещо, вие пак почнахте да пробутвате тия димящи кюнци навсякъде FSI-то е много по-некапризно и по-евтино за поддръжка от TDI-то. Пък и носи multitronic, за разлика от TDI-то, което може само да троши кутиите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 Колега и аз като теб си мисля точно същите неща/ но за други коли и мотори/ , но в мен наделява мнението , че е по добре стокова кола с голям мотор от колкото да помпиш малолитражка пък била тя и с турбо!! Честно казано ЕС4 не бих си купил ..голям мотор огромен разход и не толкова голямо вървене /едни субару и ЕВО я наказват лошо/ по скоро ако искаш лимузина със спортен дух тва е ЕС6 !Също Е55 АМГ е добър избор ... приятел си купи наскоро , върви като невменяема, но не бих си я купил, въпреки че е над 300 коня за мен МБ си е чичовска кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endorama Публикувано 14 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2007 Пред мен има и следния вариант: 1 колега си продава колата А4 Б6 1,8 Т 150к.с. за 18 000 лв. Ако я тунинговам вътрешно и външно мисля че ще постигна по добър резултат не мислиш ли .Говоря реално за мощност 250 - 300 к.с. [...............................................................................................................ще дадеш сьщите пари като за заводска мощна кола а разлика пак ще има между двете няма смисьл да вземаш по малкия клас модел и да почваш да имитираш горния клас. а че някакви изпилени голфчета са гонят на божурище хич да не ти пука, те цяла седмица правят ремонти за да изминат няколко километра и после пак ремонт... гледаи да сьчетаеш удобството и лукса с мощноста .....особенно на дьльг пьт ако трьгнеш ти кое би избрал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване