big_bear Публикувано 16 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2007 (Редактирано) значи проблема е следния не ми обдухва прозорците...струва ми се че като цяло е намаляла силата с която духа през всички духалки.спирам големите духалки на купето да останат само тея на прозорците но пак трябва мн време за да ми изчисти предния прозорец примерно.Ако тръгна някаде по на дълго и сме повече от 2-ма човека им забранявам на др да дишат,си евало мамата ви казвам и става все по изнервящо,ако се постои малко в колата да се запотят хубаво прозорците трябва после половин час да стои и да обдухва(не че я чакам де бърша яко,после пък нерви замазаното по прозореца) абе от как са почнали тея студове все нямам време и да се занимавам,та сега ми се е отворило малко фрее временце,ако може някои да сподели от каде е тоя проблем и как да се отстрани бих бил мн благодарен п.п. ааа да търсих в търсачката ама или аз съм ялов или нз и аз ... не можах да намеря нищо конкретно за моя проблем Редактирано 16 Ноември 2007 от big_bear Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ernst Публикувано 16 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2007 (Редактирано) За съжаление проблемът ти се решава с един ден работа - разглобяване на цялото табло и като стигнеш до кутията, където е поставено радиаторчето за парното, я изваждаш, препоръчително демонтираш радиаторчето, изхвърляш го, монтираш ново от магазина, изчистваш останалия дунапрен по клапите, залепваш нещо с което да постигнеш оригиналната функционалност, продухваш въздуховодите за да излязат парчетата дунапрен, които са ги запушили и след това сглобяваш всичко отново, като се стремиш да не ти останат незавинтени винтчета. Внимаваш и със щипките на жилатата, които управляват клапите - аз строших две и след това ги прихванах с тънки свински опашки, за да работят. Може да си почистиш и контактите на ключа за вентилатора. Подробно описание на тази операция - в Златния фонд от Vaskoto1. Ако имаш въздуховоди за да духа в краката на седящите на задната седалка - има малко допълнение при разглобяването, но ще се оправиш и без обяснения. Разглобяването е за 1:30-2 часа, но после е драма как ще запушиш дупките на клапите и съответно уплътняването им. Не натискай много и блока с ключовете (фарове, мигачи и т.н) към таблото - ефектът е, че престава да изключва мигачите при завъртане на кормилото. Ако имаш електрическа отверка с камъче 8 - ще ти е доста по-лесно ;-) Успех! (Радиаторчетата са от 27 до 100+ лв. Аз сложих т.н. "датско" за 28. Тояга, малко трудно влезе на мястото си, но работи нормално. Като се скапе - половин ден работа и съм с ново. Клапите поне съм ги направил да не се скапят бързо...)значи проблема е следния не ми обдухва прозорците...струва ми се че като цяло е намаляла силата с която духа през всички духалки.спирам големите духалки на купето да останат само тея на прозорците но пак трябва мн време за да ми изчисти предния прозорец примерно.Ако тръгна някаде по на дълго и сме повече от 2-ма човека им забранявам на др да дишат,си евало мамата ви казвам и става все по изнервящо,ако се постои малко в колата да се запотят хубаво прозорците трябва после половин час да стои и да обдухва(не че я чакам де бърша яко,после пък нерви замазаното по прозореца) абе от как са почнали тея студове все нямам време и да се занимавам,та сега ми се е отворило малко фрее временце,ако може някои да сподели от каде е тоя проблем и как да се отстрани бих бил мн благодарен п.п. ааа да търсих в търсачката ама или аз съм ялов или нз и аз ... не можах да намеря нищо конкретно за моя проблем Редактирано 16 Ноември 2007 от Ernst Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_man Публикувано 16 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2007 Хаиде първо преди да почнеш да разглобяваш да си провериш салонния филтър защото ако не си го сменял сигорно станал на Филъра се намира под кората на прозореца в лявата част като застанеш срещу колатаУспех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hill72 Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 (Редактирано) Съгласен съм с Ледения Човек! Не бързай с таблото, първо провери филтъра на купето. И при мен бе така едва обдухваше едно петно на предния прозорец. След смяната на филтъра всичко е ОК. Да знаеш има два модела филтри за нашите каляски на цена 20 и 36 лв. Редактирано 17 Ноември 2007 от hill72 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_bear Публикувано 17 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 (Редактирано) това така ли трябва да е ? Редактирано 17 Ноември 2007 от big_bear Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 сменяй го тоя е зел дал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_bear Публикувано 17 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 то тва ясно ама той и другия така ще се смачка заради тая джаджа под него ... та ме вълнува тва на мястото си ли е или не е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 По принцип си е на мястото,но не всички Б4-ки имат такъв филтър.Може да ти е слаган допълнително.Примерно мойта няма,няма и стойка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_man Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 И при мен е така тва ти е за климатика защото ти е слаган допълнително Сменяи филтъра и си ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAN67 Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 (Редактирано) Пускай си климатика да работи, ще изсуши въздуха в купето много бързо и .... често се налага зимата. Редактирано 17 Ноември 2007 от DAN67 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ernst Публикувано 17 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 Напиши, моля те, реши ли се проблема със смяната на филтъра! Моята кола няма вграден такъв и затова ми е интересно дали той влияе толкова много... значи проблема е следния не ми обдухва прозорците...струва ми се че като цяло е намаляла силата с която духа през всички духалки.спирам големите духалки на купето да останат само тея на прозорците но пак трябва мн време за да ми изчисти предния прозорец примерно.Ако тръгна някаде по на дълго и сме повече от 2-ма човека им забранявам на др да дишат,си евало мамата ви казвам и става все по изнервящо,ако се постои малко в колата да се запотят хубаво прозорците трябва после половин час да стои и да обдухва(не че я чакам де бърша яко,после пък нерви замазаното по прозореца) абе от как са почнали тея студове все нямам време и да се занимавам,та сега ми се е отворило малко фрее временце,ако може някои да сподели от каде е тоя проблем и как да се отстрани бих бил мн благодарен п.п. ааа да търсих в търсачката ама или аз съм ялов или нз и аз ... не можах да намеря нищо конкретно за моя проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_bear Публикувано 17 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2007 (Редактирано) колега започна да обдухва горе доло но не е същото ... явно си го има и проблема с това въпросното радяторче,тея дни ще го почвам но още като си помисля и ме побиват трупки ... та като събера смелост и го емвам Но определено има усезаем ефект Редактирано 17 Ноември 2007 от big_bear Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAN67 Публикувано 18 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 ако колата ти е с антифриз и се е сдухало радиаторчето за парното стъклата ще са мазни на пипане. Силно ли духа от отворите или е слабо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_bear Публикувано 18 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 духа слабо,а прозореца не е мазен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monte Публикувано 18 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 Колега преди 2 дни сменях въпросното радиаторче . Да знаеш дунапрена на клапите се беше скапалзамених го с фолио за монтаж зад радиатори с алуминия на вън. Друга особеност за коли с климатици е че не се сваля винтелатора а се цепи кутията зад питата на климатика - 6 щипки от които после монтираш4 тези задните 2 не можах. Ако е мокро под лявата предна стелка 100% радиаторчето е дало фира. Голяма гадост изтича от кутията като я вадиш -антифриз като каша внимавай да не го исипеш в купетоУспех с начинанието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 18 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 За съъжаление този проблем се появи днес и при мене, след потопа който не спира! радиаторчето съм го мсенял миналата година, заедно с клапите - изобщо цялата система си работеше перфектно до преди 2 дни! Така че не съм сигурен сигурен че на колегата точно радиаторчто и клапите му са проблема - този филтър ако е слаган допълнително трябва да се махне! Аз например нямам такъв, слагам филтърен плат върху въздухозаборника! Върши работра, но трябва да се сменя по-често! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 19 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 Може да влиза вода от кората която е над филтъра за купето. Като се намокри хартията почва да пропуска по слабо. Пробвай без филтър да видиш колко силно духа парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 19 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 (Редактирано) Ако е мокро под лявата предна стелка 100% радиаторчето е дало фира.Това сигурен симптом ли е? Защото и аз имам съмнения за радиаторчето, а имам и въпросния проблем с вода и то точно под стелката на шофьорското място. Редактирано 19 Ноември 2007 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 19 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 Днес установих защо обдухването вътре в купето е по-слабо! Тъй като колата няма оригинален филтър и адаптор за купето, ползвам филтърен плат, който слагам върху въздузаборника! Въпрсния плат се енамокрил от неспирния дъжд и се е свил. След като го смених всичко си дойде на мястото! така че не винаги клапите са виновни!:0) А при мен цялата система е ремонтирана преди година! Затова се и усъмних!:0) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monte Публикувано 21 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2007 Това сигурен симптом ли е? Защото и аз имам съмнения за радиаторчето, а имам и въпросния проблем с вода и то точно под стелката на шофьорското място.И мокро и мазно 100% радиаторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Liudmil Peshev Публикувано 21 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2007 А ето какво ми преложи моя майстор:1.Обезвъздушаване - ефект малък (щото не е това при мен поне...)2.Анализ за запушен радиатор. След като съм карал доста (над 15-20 минутки на по-високи от празни обороти) и е загряла (90 градуса) вдигаме капака. В центъра под предната стъкло има два маркуча. Като си срещу колата левия е входящия на радиатора, а десния е изходящия. При загряла кола и включено парно десния трябва да е забележимо по хладен. Ако това е така най-вероятна радиатора е добре - т.е. входящата топлина се отдава на радиатора. При мен е така, т.е. радиатора отдава топлината навътре...3.Остава сега най-сериозната възможност топлината да не влиза навътре... При мен май е така, защото радиатора явно взима топлината, а къде отива тя... Дявол знай... Иначе духа топло ама не е като 80-ката... Имам подозрения за позапушени въздуховоди... ама май и това не е, щото си духа силно, но не топло... Чудя се дали не е някъде разкачен въздуховод и топлината да отива някъде... Абе егати загадката е това парното на нашите коли...! И ми остава само идеята от преди да е сменяно радиаторчето и да не е оригиналното и това, което е в момента да е х-м-м-м-м силно мента с по-малка топлоотдавателна площ (егати думата измислих!) Ще пробвам с още едно обезвъздушаване на дълъг път, след това ми предложиха шунтиране на радиатора и возоструйка на радиатор и чак тогава разглобяване за подробен анализ на радиатора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване