Jump to content

проблем с парното на В4


ROBERT-

Recommended Posts

Притежавам AUDI 80, модел В4 с двигател 2 000 куб.см, производстово 1992 г. От известно време забелязвам, че средните 3 отвора при завартяно копче за топъл въздух вместо топъл подават хладен, а страничните 2 топъл. Въпроса ми е това проблем с радиатора ли е или със самите въздухопроводи. Възможно ли е отстраняването на този проблем без свалянето на цялото табло?. Прочетох доста неща за парното тук, но точно такъв проблем не е засегнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като разгледах описанието във Златния фонд за свалянето на таблото виждам на снимките, че кутията от която тръгват въздухопроводите е само една. Как тогава да си обясня факта, че страничните "духалки" духат топъл въздух, както и когато се обърне да издухва към предното стъкло? Не би ли трябвало, ако тази кутия се е развалила до идва студен въздух навсякаде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж дали не са ти се откачили жилата които регулират клапите на парното те мога да се видят като се свали само барчето на скоростния лост . Ако самите клапи са се пробили тоагава само разглобяване те оправя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сваляш само жабката от там вьздуховода който излиза с вентилатора и от там на място си правиш само главната клапа и после само газ и ляв мигач. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-5232-1197103165_thumb.jpg

Това е моята кутия с въздуховодите преди да я отремонтирам.Всичките тези отвори бяха с накъсан дунапрен.Сега са с естествена кожа и алуминево фолио.Свалях цялото табло.Успех!!!

Редактирано от Svilen 22
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като сменях радиаторчето на парното дунапрена беше се разпаднал от антифриза но дупките които се жидат на снимката бяха запълнени с несщо като найлон (ситно порест). пробвах дали пропуска и се оказа, че пропуска но минимално направо приемливо. така си го сглобих обратно, нямах от къде да търся тогава материали. беше миналата година края на октомври. половин час преди да приключа с всичко и заваля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук не ми стана ясно кое от 3-те неща да направя:

- да сваля барчето при скоростния лост и оттам да регулирам клапите, ако не работят

- да сваля жабката и оттам на извадя въздухопровода заедно със вентилатора или

- да сваля цялото табло и тогава вече да огледам всичко и заменя и поправя това което не работи.

Доста съмнително е да се повредил целия радиатор или пък дунапрена от клапите да е паднал защото ако е така не би трябвало да излиза топъл въздух както от страничните отвори, така и от тоя който е за подгряване на предното стъкло, а оттам духа топло. Според мен се разкачила някоя връзка която е свързана със 3-те средни "духалки", но не знам точно къде и как би могло да се оправи. Ако някой знае ще му бъда много благодарен да ми обясни как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми колега, като начало махаш жабката. Махаш вентилатора и гледаш какво става с клапата като въртиш врътките. Ако затваря нормално значи жилата са наред (и вероятно нищо им няма)

По-вероятното е да ти се е разскапал уплътнителния дунапрен, тогава вече действаш по сменянето му.

При мене обаче има някакъв ДРУГ ПРОБЛЕМ.

Като карах тия дни по студовете забелязах, че при висока скорост парното ми спира да работи, въпреки, че колата държи 90 градуса. Много странно ми се струва това.

Някой има ли си идея за какво иде реч? А като карам градско в колата става АФРИКА

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми колега, като начало махаш жабката. Махаш вентилатора и гледаш какво става с клапата като въртиш врътките. Ако затваря нормално значи жилата са наред (и вероятно нищо им няма)

По-вероятното е да ти се е разскапал уплътнителния дунапрен, тогава вече действаш по сменянето му.

При мене обаче има някакъв ДРУГ ПРОБЛЕМ.

Като карах тия дни по студовете забелязах, че при висока скорост парното ми спира да работи, въпреки, че колата държи 90 градуса. Много странно ми се струва това.

Някой има ли си идея за какво иде реч? А като карам градско в колата става АФРИКА

аз сьм кажи речи сьс сьщия проблеп ако има някой отговор нека сподели :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а сега кажете защо на извьнградско парното изстива а на градско е жега при положение че температурата е една и сьща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно на градско духа само ветилатора а на извън градско има и доста силна струя входящ въздух+ вентилатора и не успява да се затопли. Може и да греша? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-5232-1197103165_thumb.jpg

Това е моята кутия с въздуховодите преди да я отремонтирам.Всичките тези отвори бяха с накъсан дунапрен.Сега са с естествена кожа и алуминево фолио.Свалях цялото табло.Успех!!!

Колега би ли ми обяснил кое за къде отива, че нешо не чаткам :D вход, изход, филтъра от коя страна е?

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитах се да коригирам снимката но трябва да си я поувеличиш.Сори!!! В кутията с клапите нямам филтър.Някои модели имат филтър/поленов/ но той се намира под стъклото в отсега с двигателя/ отдругата страна на моторчето за чистачките/

post-5232-1198434978_thumb.jpg

post-5232-1198435108_thumb.jpg

Редактирано от Svilen 22
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а възможно ли е долните отвори на парното дето са в краката при клапа пусната само на тях да обдухват по-хладен въздух в сравнение с предните или си въобразявам :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...