ROBERT- Публикувано 2 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2007 Притежавам AUDI 80, модел В4 с двигател 2 000 куб.см, производстово 1992 г. От известно време забелязвам, че средните 3 отвора при завартяно копче за топъл въздух вместо топъл подават хладен, а страничните 2 топъл. Въпроса ми е това проблем с радиатора ли е или със самите въздухопроводи. Възможно ли е отстраняването на този проблем без свалянето на цялото табло?. Прочетох доста неща за парното тук, но точно такъв проблем не е засегнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinko_pg Публикувано 2 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2007 колега това е клапата на парното требва да се сваля цялото табло за да стигнеш до нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ROBERT- Публикувано 3 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2007 След като разгледах описанието във Златния фонд за свалянето на таблото виждам на снимките, че кутията от която тръгват въздухопроводите е само една. Как тогава да си обясня факта, че страничните "духалки" духат топъл въздух, както и когато се обърне да издухва към предното стъкло? Не би ли трябвало, ако тази кутия се е развалила до идва студен въздух навсякаде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monte Публикувано 3 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2007 Колега виж дали не са ти се откачили жилата които регулират клапите на парното те мога да се видят като се свали само барчето на скоростния лост . Ако самите клапи са се пробили тоагава само разглобяване те оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamen martinov Публикувано 6 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2007 сваляш само жабката от там вьздуховода който излиза с вентилатора и от там на място си правиш само главната клапа и после само газ и ляв мигач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen 22 Публикувано 8 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2007 (Редактирано) Това е моята кутия с въздуховодите преди да я отремонтирам.Всичките тези отвори бяха с накъсан дунапрен.Сега са с естествена кожа и алуминево фолио.Свалях цялото табло.Успех!!! Редактирано 8 Декември 2007 от Svilen 22 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoil_ch Публикувано 8 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2007 Аз като сменях радиаторчето на парното дунапрена беше се разпаднал от антифриза но дупките които се жидат на снимката бяха запълнени с несщо като найлон (ситно порест). пробвах дали пропуска и се оказа, че пропуска но минимално направо приемливо. така си го сглобих обратно, нямах от къде да търся тогава материали. беше миналата година края на октомври. половин час преди да приключа с всичко и заваля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ROBERT- Публикувано 16 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 Дотук не ми стана ясно кое от 3-те неща да направя: - да сваля барчето при скоростния лост и оттам да регулирам клапите, ако не работят - да сваля жабката и оттам на извадя въздухопровода заедно със вентилатора или - да сваля цялото табло и тогава вече да огледам всичко и заменя и поправя това което не работи. Доста съмнително е да се повредил целия радиатор или пък дунапрена от клапите да е паднал защото ако е така не би трябвало да излиза топъл въздух както от страничните отвори, така и от тоя който е за подгряване на предното стъкло, а оттам духа топло. Според мен се разкачила някоя връзка която е свързана със 3-те средни "духалки", но не знам точно къде и как би могло да се оправи. Ако някой знае ще му бъда много благодарен да ми обясни как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 (Редактирано) Aми колега, като начало махаш жабката. Махаш вентилатора и гледаш какво става с клапата като въртиш врътките. Ако затваря нормално значи жилата са наред (и вероятно нищо им няма) По-вероятното е да ти се е разскапал уплътнителния дунапрен, тогава вече действаш по сменянето му.При мене обаче има някакъв ДРУГ ПРОБЛЕМ.Като карах тия дни по студовете забелязах, че при висока скорост парното ми спира да работи, въпреки, че колата държи 90 градуса. Много странно ми се струва това.Някой има ли си идея за какво иде реч? А като карам градско в колата става АФРИКА Редактирано 16 Декември 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamen martinov Публикувано 17 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2007 Aми колега, като начало махаш жабката. Махаш вентилатора и гледаш какво става с клапата като въртиш врътките. Ако затваря нормално значи жилата са наред (и вероятно нищо им няма) По-вероятното е да ти се е разскапал уплътнителния дунапрен, тогава вече действаш по сменянето му.При мене обаче има някакъв ДРУГ ПРОБЛЕМ.Като карах тия дни по студовете забелязах, че при висока скорост парното ми спира да работи, въпреки, че колата държи 90 градуса. Много странно ми се струва това.Някой има ли си идея за какво иде реч? А като карам градско в колата става АФРИКАаз сьм кажи речи сьс сьщия проблеп ако има някой отговор нека сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 Аз предполагам че е от скапания дунапрен по клапите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi_60 Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 Аз предполагам че е от скапания дунапрен по клапитеМного си прав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamen martinov Публикувано 19 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2007 а сега кажете защо на извьнградско парното изстива а на градско е жега при положение че температурата е една и сьща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 20 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2007 Вероятно на градско духа само ветилатора а на извън градско има и доста силна струя входящ въздух+ вентилатора и не успява да се затопли. Може и да греша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 (Редактирано) Това е моята кутия с въздуховодите преди да я отремонтирам.Всичките тези отвори бяха с накъсан дунапрен.Сега са с естествена кожа и алуминево фолио.Свалях цялото табло.Успех!!!Колега би ли ми обяснил кое за къде отива, че нешо не чаткам вход, изход, филтъра от коя страна е? Редактирано 21 Декември 2007 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen 22 Публикувано 23 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2007 (Редактирано) Опитах се да коригирам снимката но трябва да си я поувеличиш.Сори!!! В кутията с клапите нямам филтър.Някои модели имат филтър/поленов/ но той се намира под стъклото в отсега с двигателя/ отдругата страна на моторчето за чистачките/ Редактирано 23 Декември 2007 от Svilen 22 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 23 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2007 Мерси колега, що годе схванах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 24 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2007 Колеги, а възможно ли е долните отвори на парното дето са в краката при клапа пусната само на тях да обдухват по-хладен въздух в сравнение с предните или си въобразявам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване