Jump to content

Оправдано ли е?


Todor Todorov

Recommended Posts

Само питам, че наистина не знам. :icon_biggrin:

То е написано отдолу под аватара: AAS, 5 zyl., 2370 ccm, 60 kW, 164 Nm макс. въртящ момент. Подръжката на този мотор е дори по-евтина от на карбураторен двигател. :hilezh::heul:

Наистина е остаряла концепция, но просто не се поврежда и не създава проблеми. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Смяна на блока на управление на нафтовата помпа - 1600 лв.

Чакай сега това пък защо?!?!?!

Доколкото знам смяна на ел управлението на ГНП-то струва с настройката 700 лв(в супер Дизел) ,а за 1600 трябва да са ти подменили всичко по нея(има си ремонтен комплект)-1г.гаранция,и пак е странно до такава манипулация се стига когато помпата ти тотално откаже,незнам ,някой да го е правил за профилактика.

Вкарал си се в ебати приключението. Един съвет от мен (валиден за всички собственици на извънгаранционни автомобили:Карай докато върви,като спре тогава му мисли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега - харчил много 2.5TDI мотора. То не може колата да лети, да стъпва тук па там и да харчи 10/100 градско.

Аз преди време си правих един тест, защото по документи на 2.5TDI му дават 5.5/100 извънградско и ми се струваше, че е голяма измислица. Та карах курса Пазарджик - София (кв. Белите брези) и обратно. По магистралата наистина карах бавно - може би средна скорост 100км/ч. Средният разход по бордови компютър беше 5.1/100. Иначе градско и моята показва 12-13/100, но не ме плаши - явно си е нормално. Така или иначе на тази кола никога не съм имал среден разход (проверен при пълнене на резервоара до горе) повече от 9.3/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление моята (А6) се сдоби с управляващ блок (2.5 TDI) защото стария заедно с някакъв датчик дадоха фира...1648 лв.(+1 година гаранция)

След манипулацията със смяната ми падна разхода. Преди градско ми даваше около 11-13 в зависимост от задръствания и настъпване(автоматик е) а извън градско с 130 км ми даваше 6.6

Сега градско трудно минавам 11,трябва наистина да си отвися по задръстванията а извън градско ми падна до 5.5.Също така преди да се взриви :rock: управлявашия блок ми държеше ~800 оборота а след смяната закова 680. Но пък има друго нещо,което се появи.При студено време (под 10 градуса) докато загрее ми "клати" оборотите.Имате ли идея това от какво може да бъде?

Относно превъртането моята е с предно и на сух асфалт започва да превърта след 2600 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, за много години. Виждам че доста се е изписало по темата и чак сега го прочитам. Отностно какво съм сменил по колата взех да си мисля че е оправдано донякъде защото виждам че и други колеги споменават за подобни цени и ремонти, естествено цената от 3000 лв. която платих за консумативи и не само за консумативи както сами се обеждавата от написаното по-горе е солена, но пък е с ДДС и сего като си го взема, защото имам възможност ще излезе че за всичко реално съм платил 2600лв. Чувам че такива пари са дали собственици на такъв автомобил само за смяна на косумативи, което ме навижда на мисълта, че цената платена от мен горе долу е реална, но според мен не е оправдано да сменяват всички части като в моя случай без да са ме предупредили за това и че цената ще е с 1000 лв. отгоре от първоначално уговорената, ами ако нямах парите да платя, какво щяхме да правим тогава, неприятна история. Искам да кажа че видиш ли щом караш а6-ца значи имаш кинти и ще плащаш като поп, ей за това ме хвана яд. На чуждия гръб и 100 тояги са малко :hilezh: . После като почна да им вися на главите почват да се оплакват абе той клиента ни тормози и ни гледа в ръцете и т.н. Помпата е сменена защото колата закъса и не искаше да пали, дебитомера го смених временно само за пробата и се разбрах за сега да не го плащам :) . Въреки всичко си мисля че колата не върви, защото е ръчка и не е куатро, а пък на сухо не мога д превъртя гуми с изключен аср и разхода ми в града при спокойно каране под 12 не пада. Дайте идея на какво може да се дъжи това? Благодаря ви предварително за отговорите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, за много години. Виждам че доста се е изписало по темата и чак сега го прочитам. Отностно какво съм сменил по колата взех да си мисля че е оправдано донякъде защото виждам че и други колеги споменават за подобни цени и ремонти, естествено цената от 3000 лв. която платих за консумативи и не само за консумативи както сами се обеждавата от написаното по-горе е солена, но пък е с ДДС и сего като си го взема, защото имам възможност ще излезе че за всичко реално съм платил 2600лв. Чувам че такива пари са дали собственици на такъв автомобил само за смяна на косумативи, което ме навижда на мисълта, че цената платена от мен горе долу е реална, но според мен не е оправдано да сменяват всички части като в моя случай без да са ме предупредили за това и че цената ще е с 1000 лв. отгоре от първоначално уговорената, ами ако нямах парите да платя, какво щяхме да правим тогава, неприятна история. Искам да кажа че видиш ли щом караш а6-ца значи имаш кинти и ще плащаш като поп, ей за това ме хвана яд. На чуждия гръб и 100 тояги са малко :hilezh: . После като почна да им вися на главите почват да се оплакват абе той клиента ни тормози и ни гледа в ръцете и т.н. Помпата е сменена защото колата закъса и не искаше да пали, дебитомера го смених временно само за пробата и се разбрах за сега да не го плащам :hilezh: . Въреки всичко си мисля че колата не върви, защото е ръчка и не е куатро, а пък на сухо не мога д превъртя гуми с изключен аср и разхода ми в града при спокойно каране под 12 не пада. Дайте идея на какво може да се дъжи това? Благодаря ви предварително за отговорите :hilezh:

Колега освен да ти е заминал съединитела, затова да не може да пили гуми, но пробвай друго, докато караш на първа и си зацепил съединитела дай газ до дупка да видиш дали няма поне малко да преплъзнат гумите(ама то сега на тоя сняг лесна работа, трябва и на асвалт да пили) моята през лятото на втора докатпо карам с 2500оборота като и бия газта оставя черти зад мене. Ако скоро имам път към тебе ще ти пиша ЛС да се видим и да покараш моята да прецениш

как върви. А разхода е нормален за зимния сезон през лятото до 10 може и да падне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моят скромен опит с 2.5TDi, това което веднага ми направи впечатление като покарах първото такова А6, беше че до 2000 оборота не върви, така както очаквах. Върви като 1.8Т, и то започва да дърпа от 1700 оборота, а се чувства от 2000.

За въртенето на гуми, незнам как е.

За разхода, според някои колеги трябва да прави 10 градско, според други прави 12-13. Моята бензинка прави 13, някой път може и 14 а е Quattro и харчи затова с 1 литър повече.

Като разходи по мотора: аз лично се съмнявам, че качествата и предимствата на дизеловия мотор компенсират тези разходи. Много солени цени се коментират тук.

Резервните части по 2.5TDI са доста скъпи в сравнение с 1.8T.

Извинявам се колеги че, малко оспамвам темата с баналния вече въпрос бензин или дизел. Не искам да се получават излишни спорове, просто ви споделям моята гледна точка и се опитвам да правя сравнения на разходите по един и същ модел автомобил с различен двигател. Повечето от вас знаят, че се бях насочил и аз към 2.5ТДИ, но ме разубедиха хора на които повярвах и с течение на времето разбирам, че не е било безпочвено тяхното мнение.

Днес си поговорих с Мишо, и той сподели, че кола докато не се развали не се пипа!

споделям това мнение, защото всяка смяна (уж превантивна и за добро) носи своя риск от грешна диагноза, лоша работа по смяна, което води до пари на вятъра и продължаващи или нови проблеми по колата и съответно още пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , от мерак си хвърлил доста пари , но на запад има една поговорка "Ако работи не ремонтирай " .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , от мерак си хвърлил доста пари , но на запад има една поговорка "Ако работи не ремонтирай " .

Извянявай колега,но с това не съм съгласен на 100% :hilezh: , защото в случая едната ми кобилица беше застанала напречно на нормалната си траектория и е се държеше на косъм за подложката и ако бях спестил 1200 лв. за компенсатори, подложки и кобилици сега или след един месец най-късно щях да правя основен ремонт на двигателя. Да поясня в резултата от падане на една кобилица при валовете ги чупи, къса ремъци и стават едни лай.а и помия, и примерно аз - давам 3000 лв. отгоре за ремонт и консумативи. Така че ако на някой му почукват хидрокомпенсаторите да не се чуди ами да отива да му ги видят и ако са за смяна да ги прави или ако не му се занимава да се оттърва от колата по възможно най-бързия начин.

Относно вървенето взех да се примирявам някакси, на разхода също взех да не обръщам внимание, но пък тоя концерт ще ме довърши тотално много ме дразни това че не мога да го усиля или намаля докато не загрее съпротивлението което му залепих с термопаста в/у чипа, 15 мин. чакане ми отнема и обикновено вече като се оправи трябва да слизам :) , чейнджъра пък прескача като за световно, на най-малкото придрусване и спира за няколко секунди, а при по-големи дупки дава ерор :wall: , еб.си чудото, другото нещо което ме дразни е размазването на дисплея на борда като загрее купето :box: , добре че сега е по-студено, че по-бавно маже, другото нещо-за навито няма диск с карта на България :o ебаси и държавата сме честно!!!

Абе изобщо какво да ви разправям??? От друга стран пък сигурността която чувствам в тази кола е огромна, 6-те еърбега,аср-а, теглото на автомобила, друго голямо удобство и може би причината заради която избрах 6-цата е че волана е с супер удобен и красив, седалките са ел и са с надуване и подгряване и са рекаро, задните врати и стъкла са с защита за деца а пък имам син на 3 месеца чиято безопасност е с голям приоритет за мен, обема на багажника също си каза тежката дума и т.н.!!! Като всяка кола има и плюсове и минуси, обаче като че ли минусите са повече и закупуването на подобен автомобил за напред за мен ще стане една немислима крачка :bia: , която вероятно няма да направя повече, освен ако не е по-нов и съм по-добре финансово обезпечен:bia:. Определено вече мога да кажа с чиста съвест, че следващата ми кола пак ще е ауди а6-ца, но с 1.9 тди п.д. мотора със 131к.с. Вече започна да ми се върти из главата един бартер за такава с доплащане от моя страна. :hilezh: . Май се поотплеснах малко :P да мечтая, но все пак дайте и вие мнение в правилна посока ли ми се движат мислите и не смятате ли че най-удачния вариянт за семейна кола е точно а6 авант 4х4 с 1.9 131к.с. :flehan:

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извянявай колега,но с това не съм съгласен на 100% :hilezh: , защото в случая едната ми кобилица беше застанала напречно на нормалната си траектория и е се държеше на косъм за подложката и ако бях спестил 1200 лв. за компенсатори, подложки и кобилици сега или след един месец най-късно щях да правя основен ремонт на двигателя. Да поясня в резултата от падане на една кобилица при валовете ги чупи, къса ремъци и стават едни лай.а и помия, и примерно аз - давам 3000 лв. отгоре за ремонт и консумативи. Така че ако на някой му почукват хидрокомпенсаторите да не се чуди ами да отива да му ги видят и ако са за смяна да ги прави или ако не му се занимава да се оттърва от колата по възможно най-бързия начин.

Относно вървенето взех да се примирявам някакси, на разхода също взех да не обръщам внимание, но пък тоя концерт ще ме довърши тотално много ме дразни това че не мога да го усиля или намаля докато не загрее съпротивлението което му залепих с термопаста в/у чипа, 15 мин. чакане ми отнема и обикновено вече като се оправи трябва да слизам :) , чейнджъра пък прескача като за световно, на най-малкото придрусване и спира за няколко секунди, а при по-големи дупки дава ерор :wall: , еб.си чудото, другото нещо което ме дразни е размазването на дисплея на борда като загрее купето :box: , добре че сега е по-студено, че по-бавно маже, другото нещо-за навито няма диск с карта на България :o ебаси и държавата сме честно!!!

Абе изобщо какво да ви разправям??? От друга стран пък сигурността която чувствам в тази кола е огромна, 6-те еърбега,аср-а, теглото на автомобила, друго голямо удобство и може би причината заради която избрах 6-цата е че волана е с супер удобен и красив, седалките са ел и са с надуване и подгряване и са рекаро, задните врати и стъкла са с защита за деца а пък имам син на 3 месеца чиято безопасност е с голям приоритет за мен, обема на багажника също си каза тежката дума и т.н.!!! Като всяка кола има и плюсове и минуси, обаче като че ли минусите са повече и закупуването на подобен автомобил за напред за мен ще стане една немислима крачка :bia: , която вероятно няма да направя повече, освен ако не е по-нов и съм по-добре финансово обезпечен:bia:. Определено вече мога да кажа с чиста съвест, че следващата ми кола пак ще е ауди а6-ца, но с 1.9 тди п.д. мотора със 131к.с. Вече започна да ми се върти из главата един бартер за такава с доплащане от моя страна. :hilezh: . Май се поотплеснах малко :P да мечтая, но все пак дайте и вие мнение в правилна посока ли ми се движат мислите и не смятате ли че най-удачния вариянт за семейна кола е точно а6 авант 4х4 с 1.9 131к.с. :flehan:

Абе с тия кончета 131 на това купе кои ще го буда по нанагорнището(и куатро съвсем умря)? много пари си хвърлил по колата не става вече. Покарай някуде същата ако идваш към софия някои ден или аз към СТ ще се чуем да да сменим колите. Може пък да имаш прекалено големи очаквания към колата.

П.С. на подписа си си написал кубатурите на колите ти в м3 а не в см3

Редактирано от viper-666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе с тия кончета 131 на това купе кои ще го буда по нанагорнището(и куатро съвсем умря)? много пари си хвърлил по колата не става вече. Покарай някуде същата ако идваш към софия някои ден или аз към СТ ще се чуем да да сменим колите. Може пък да имаш прекалено големи очаквания към колата.

П.С. на подписа си си написал кубатурите на колите ти в м3 а не в см3

Прав си колега ще се коригира :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...