Jump to content

Не пали на бензин в студеното


Радо

Recommended Posts

Здравейте!

Яви ми се следния проблем:

Позахладня времето и започна да пали трудно на бензин, а откакто застудя - хептен. Колата е от 8000 км на газ. Питах разни хора и казаха, че сигурно са се задръстили дюзите. Вероятно решение - добавка за почистване на дюзи и 300-400 км. на бензин. Пробвах го - никакъв ефект (освен чистата работа на двигателя на ниските обороти). Следващ съвет - да изчистя петата дюза (за студеното палене). Направих и това - без ефект. Последно пробвах и датчика на температурата - работи.

Някаква идея на къде да поема от тук нататък? Ако е към чистене на дюзи - къде чистят, но не с ултразвук, защото чух, че не било добре за дюзите?

А някаква идея за читав сервиз на приемливи цени?

Благодаря за съдействието предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзи не се запушват толкова бързо...

А акумулатора как е?

Виж пак 2-та датчика на фланеца, пробвай да откачиш синия и виж дали ще запали без него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина дюзите не могат да се запушат толкова бързо. Не се занимавай да ги чистиш, а по-скоро отиди на диагностика. Поискай да ти замерят и налягането на бензиновата помпа. Свещи и кабели - как са? Смени бензиностанцията! Такъв ефект се получава и от предозиране с добавки за почистване на горивната система ! На първо време пробвай с по-леките неща и ако не помага- диагностика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзи не се запушват толкова бързо...

А акумулатора как е?

Виж пак 2-та датчика на фланеца, пробвай да откачиш синия и виж дали ще запали без него...

Акумулатора е супер. Може ли да обясниш малко по-лаишки, на кой фланец са тези 2 датчика? :rock:

Иначе и аз си мисля, че дюзите не би трябвало да се запушат толкова бързо. Имайте предвид, че колата е нов внос, а проблемите с паленето на бензин започнаха на около 6000 км. след слагането на газта (всъщност веднага щом се застуди).

slav4o, кабелите и свещите не съм ги проверявал, но последния път, след доста въртене на бензин (и непалене), запали без проблем на студено, на газ. За това си мисля, че са ОК.

На мен също ми се ще да я закарам на някаква диагностика, но да си разбират хората от работата. Да не ми вземат само парите и да кажат - ами щом имаш газова уредба, от това е. Някакви предложения за такъв сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за включването!!!

Като пробвам предложенията (по всяка вероятност почивните дни), ще пиша какъв е резултата. :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж мойта тема!!! Погледни кабелите на стартовата дюза под гумения маншон да не са прекъснати.УСПЕХ.

имено кабелите се късат

аз изпатих тека

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!

Значи днес приложих на практика съветите ви и ... БИНГО!

И аз вече почнах сериозно да си мисля за скъсани кабели на стартовата дюза, обаче като махнах маншона - нищо. Проверих и кабелите на другия жак (дето е на една връзка с този на стартовата дюза, но влиза във въздушния филтър) и там всичко ок. Тъкмо се отчаях, но реших да пробвам съвета на Lube и, о чудо, запали от раз!!! ;) (Тук едно мерси и на ksi1 за схемата).

Та, явно от там е проблема. Сега моля знаещите и можещите да ме светнат защо така става и какво да правя нататък (да не вдигам всеки път капака и да откачам синята букса).

Отново ГОЛЯМО благодарско на всички за помощта! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,синята букса е закачена за температурния датчик,от който компа на колата взима инфомация за температурата и регулира времето за отваряне на дюзите и работата на стартовата дюза.Та ако той не е наред и дава грешна информация се обърква всичко и затова не палиш.Като го откачиш,компа възприема това,като сигнал от датчика за много ниска температура/все едно датчика е отчел съпротивление равно на безкрайност/ и отваря и стартовата дюза и палиш лесно.В противен случай,ако датчика лъже примерно,че тремпературата е 20 градуса,то стартовата дюза изобщо не се отваря и паленето е много трудно.Има из форума таблица със стойностите на съпротивлението на този датчик при различни температури,може да го провериш с омметър как се държи при теб.Най-елементарната проверка можеш да направиш,като на студено дадеш на контакт при закачен син датчик и ще трябва да чуеш как стартова дюза отваря/едно характерно "чукане" се получава/,ако не се отваря,то значи си за нов.Имай в предвид,че точно на тези датчици има много ментета/цвета им е тъмно син и не отговаря на цвета на буксата/.Потърси си оригинален или работещ втора употреба. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

jordanik, благодаря за изчерпателния отговор!

И за финал на темата - някой може ли да ми каже от къде да го купя този датчик и колко може да струва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че никъде няма да намериш тъмно син, за съжаление...

Макар да пише навсякъде dark blue че Е, в магазините ти дават ссветло син, това е положението.

Иначе Юнитрейд и Порше със сигурност ще имат, нещо около 60лв. ми се мотае в главата.

Аз си взех светло син за 20-тина лв. и да ти кажа нямам ядове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че никъде няма да намериш тъмно син, за съжаление...

Макар да пише навсякъде dark blue че Е, в магазините ти дават ссветло син, това е положението.

Иначе Юнитрейд и Порше със сигурност ще имат, нещо около 60лв. ми се мотае в главата.

Аз си взех светло син за 20-тина лв. и да ти кажа нямам ядове!

От къде да го купя? От магазините по Симеон или от Интеркар 3000? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...