Jump to content

Проблеми с китайски Xenon


Pampi

Recommended Posts

Здравейте всички,

Купих си китайски Xenon за мойта AUDI A3 и всичко беше наред докато ги монтирам. Проблемите ми идват от там, че про палене на фаровете се случват супер странни работи, като например - нулира ми се дневния, километраж, друг път пък ми угасва цялото табло и т.н. до един момент в който не можах да запаля. Оказа се че е изгорял имобилайзера. Казаха ми различни мнения - че връщало напрежение и компютъра на колата се побърквал или пък че китайските ксенонови фарове вкарвали смущения в цялата система на колата и компютъра пак се побарквал до като не изгори... Днес всичко ми светна в колата и докато не махнах клемата на акумолатора не се оправи.

Чувам мнения, че трябвало да се сложи кондензатор, който да убира тези смущения и диод който да не позволява връщане на напрежение (малко ме съмява че има такова)

Някой то вас сблъсквал ли се е с такъв проблем? Дайте съвет...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диодите по принцип пропускат тока само в едната посока. Според мен е най-добре да си сложиш релета на фаровете, които да захранват ксенона директно от акумулатора. А пък чрез ключа в купето да включваш само релетата.

Кой ти монтира ксенона? Може нещо да са объркали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диодите по принцип пропускат тока само в едната посока. Според мен е най-добре да си сложиш релета на фаровете, които да захранват ксенона директно от акумулатора. А пък чрез ключа в купето да включваш само релетата.

Кой ти монтира ксенона? Може нещо да са объркали.

Аз сам си ги монтирах, но то няма голяма философия в това. Има ли смисъл от релета при положение че те харчат доста по-малко от нормалните крушки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, понеже много съм се навил да си купя КСЕНОН за АУДИ-то ми , та да ви питам за такъв ли ксенон става въпрос че прави проблеми: КСЕНОН

И също така се чудя между КСЕНОН или ANGEL EYES , ви какво бихте ме посъветвали???

Редактирано от dzatara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pampi в моя ксенон комлект имаше едно реле с разни кабели които се вързват директно за акумулатора и за баластите , аз него сложих защото ми казаха че си го има фабрично това реле за фаровете, ако и ти го има6 в ксенон кита защо непробваш с него или неходиш при някой електречар да ти върже реле? трябва да стане с него. Ако нестане, недей си трови колицата с тоя китаец!

dzatara батка,ксенона и "angel eyes"-a са две различни по функции неща :hilezh: ако искаш да светиш по силно си сложи ксенон, ако те кефят светещи рингове или искаш да си правиш колата на БМВ, си сложи angel eyes фарове. А съм с angel eyes + xenon и засега светят добре ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте всички,

Купих си китайски Xenon за мойта AUDI A3 и всичко беше наред докато ги монтирам. Проблемите ми идват от там, че про палене на фаровете се случват супер странни работи, като например - нулира ми се дневния, километраж, друг път пък ми угасва цялото табло и т.н. до един момент в който не можах да запаля. Оказа се че е изгорял имобилайзера. Казаха ми различни мнения - че връщало напрежение и компютъра на колата се побърквал или пък че китайските ксенонови фарове вкарвали смущения в цялата система на колата и компютъра пак се побарквал до като не изгори... Днес всичко ми светна в колата и докато не махнах клемата на акумолатора не се оправи.

Чувам мнения, че трябвало да се сложи кондензатор, който да убира тези смущения и диод който да не позволява връщане на напрежение (малко ме съмява че има такова)

Някой то вас сблъсквал ли се е с такъв проблем? Дайте съвет...

Приятел аз имам идентичен проблем с едни ксенони на мойта 3'ка не знам какви са сигурно и моите са китайски(зех 200лв преди 3 месеца) всички неща и при мен са се случили ако намериш решение кажи.Засега при мен не е имало някакъв по серизозен проблем кат имобилайзера но всеки ден се чудя дали нещо няма да се преебе.

Редактирано от Chovek bez rabota
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа, че пробвахме всички варианти - то не слагахме кондензатори, то не слагахме релета на всеки фар с директно захранване от акумолатора, то не изолирах жсеки проводник поотделно за да неби да прехвърля искра, но БЕЗ УСПЕХ :hilezh:

Направо се изчерпах. Остана една последна възможност с LC филтър на входа на xenona, но се съмнйвам, че ще стане... :steinigung:

Както се казва ще пробвам и ако не стане ги свалям и това е... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Приятел аз имам идентичен проблем с едни ксенони на мойта 3'ка не знам какви са сигурно и моите са китайски(зех 200лв преди 3 месеца) всички неща и при мен са се случили ако намериш решение кажи.Засега при мен не е имало някакъв по серизозен проблем кат имобилайзера но всеки ден се чудя дали нещо няма да се преебе.

Ако все още те интересува мога да ти помогна. Имах същия проблем, но от два дни вече всичко е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако все още те интересува мога да ти помогна. Имах същия проблем, но от два дни вече всичко е ок.

Казвай че вече мисля да го махам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сам си ги монтирах гешка номер едно, но то няма голяма философия в това. За това си прав Има ли смисъл от релета при положение че те харчат доста по-малко от нормалните крушки? Вярвай ми има и то много

:rolleyes:

Редактирано от SUMISTA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в това, че при включване на фаровете се връща високо напрежение към таблото.Осветлението на копчетата идва от таблото с уредите, а не от ключа за фаровете.Това обратно напрежение минава през реостата за регулиране на височината на фаровете и крушките, които го осветяват. На ключа за фаровете има две букси.На малката букса трябва да се прекъсне сивия кабел със синя лента и да се залепи диод, така че да пропуска напрежение от таблото към крушките за осветяване на реостатите за височина на фаровете и силата на осветяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в това, че при включване на фаровете се връща високо напрежение към таблото.Осветлението на копчетата идва от таблото с уредите, а не от ключа за фаровете.Това обратно напрежение минава през реостата за регулиране на височината на фаровете и крушките, които го осветяват. На ключа за фаровете има две букси.На малката букса трябва да се прекъсне сивия кабел със синя лента и да се залепи диод, така че да пропуска напрежение от таблото към крушките за осветяване на реостатите за височина на фаровете и силата на осветяване.

Това е ценно ... :hilezh:

Остана само да се определи посоката на диода.

Погледнах схемата в аутодатата - този кабел захранва крушките за подсветка в ключа с +, маса си взимат от кафявият. Същата тази маса е закачена и за единият край на въпросният реостат.

Според мен катода (той е отбелязан на копуса на диода) трябва да е към то буксата за ключа а идващият от някъде си кабел да се свърже към то анода. Ако греша някои да ме поправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ценно ... :unsure:

Остана само да се определи посоката на диода.

Погледнах схемата в аутодатата - този кабел захранва крушките за подсветка в ключа с +, маса си взимат от кафявият. Същата тази маса е закачена и за единият край на въпросният реостат.

Според мен катода (той е отбелязан на копуса на диода) трябва да е към то буксата за ключа а идващият от някъде си кабел да се свърже към то анода. Ако греша някои да ме поправи.

Точно така е. Не грешиш. Чертичката на диода трябва да е към буксата на реостата. Иначе няма да работи подсветката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

абе колеги пробвах, го това нещо, евала че сте го измислили, ама прии мен не се получава, да не би да трябва още някъде да лепна един диод че аман от тез проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта (феислифт) и сложих 55ватов ксенон на касите и 35ватов на далгите.Вързвал сам ги директно към фара така както си беше показано на инструкцията.Не съм слагал релета нито директно към акумолатора нито тем подобни.Всичко работи перфектно!!!!

Само забелязах че от както ги сложих не ми работят машинките за сваляне/повдигане на фаровете,а може и преди да не са работели за това не сам много сигурен.Някой с фейслифта забелязвал ли е нещо подобно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта (феислифт) и сложих 55ватов ксенон на касите и 35ватов на далгите.Вързвал сам ги директно към фара така както си беше показано на инструкцията.Не съм слагал релета нито директно към акумолатора нито тем подобни.Всичко работи перфектно!!!!

Само забелязах че от както ги сложих не ми работят машинките за сваляне/повдигане на фаровете,а може и преди да не са работели за това не сам много сигурен.Някой с фейслифта забелязвал ли е нещо подобно

И аз сам с феислифта и моите не работят ама не сам слагал ксенон :hilezh::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...