Jump to content

A6 2.6 quattro 1995г. 5 скорости


mitsubishi galant

Recommended Posts

Здравейте, мисля тези дни да ходя да гледам една такава машина и ме интересува дали ще е добра придобивка? Има ли такива с 6 скорости, а дали могат да се сложат? А двигателя надежден ли е ? За куатрото и за здравината на окачването съм наясно, понеже това са и главните причини след двигателя тази кола да ме заинтересува.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

за кво са ти тея 6 скорости? В града е малко дървено. А щом не са и сложили, значи не и трябва.

Ами аз в града почти не карам. За магистрала и извънградско е доста добре да имаш шеста скорост. А защо пък на 2.5 ТДИ са сложили ? А относно двигателя рових,рових и продължавам да ровя да намеря малко инфо из форума, но освен спам и офтопици рядко откривам нещо конкретно. А и там мненията са крайно противоречиви.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-надежден двигател на Ауди от 2.6 общо взето няма. Не знам кви противоречиви мнения си чел по въпроса, всъщност сещам се - най-вероятно на най-активнтите спамери, които никога не са експлоатирали и поддържали такъв. Гледай да е била добре поддържана колата и двигателя, ако са му сменяни редовно консумативите и си работи добре няма какви проблеми да очакваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е за мен колата,която бих притежавал вместо А8-ца.За мен 2.6 е уникален мотор.А с куаттро на тази кола е просто убиец.В твоя случай колега ще ти върши идеална работа.Това е кола за пътуване на дълго.Можеш и да му праснеш една газова спринцовка и си пей сърце :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно такава е идеята! Дори това мисля да е нещо като опитно зайче. Ако се получи както трябва и няма проблеми, наесен може да пробвам с по-голям двигател и да се върна отново към А6 С5 разбира се пак куатро . Вече ще съм минал около 50 000км на тази и ще имам поглед върху нещата. Дано само въпросния екземпляр да е в добро състояние и да си заслужава покупката. Ако имам късмет, от там насетне почва да се мисли за качествена газова система и добър специалист, който да я монтира защото 99% от това зависи наличието или липсата на бъдещи проблеми. Ако някой може да даде някакви отзиви или съвет , ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава колица може да си докараш от Германия и ще е на много добра пара и голяма хубавица :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще пътуваш повече извънградско си се насочил към правилния автомобил с точния двигател. Не четеш много за него защото няма какво да се каже! Общо взето всички 2,6 имат леки течове на масло от гарнитурки / 1л. в повече от нормалното на 10 000км./, чувствителни са към качеството на бензина и похарчват повече гориво от 1,8Т например. До тук с проблемите.!!!

За близо 2 год. съм прочел само един пост за отваряне на смукателните колектори! На моята за 30 000км. съм ремонтирал стартера, сменил съм бензинова помпа и датчик на радиатора / но тези неща не са проблем на самия двигател/. Даже докато открия че е дефектен датчика / първата скорост на вентилатора/ 3 пъти ми изхвърля водата през капачката на разширителния съд без никакви поражения по ДВГ-то. Самия двигател е много тих, има достатъчно мощ в целия диапазон на оборотите и като цяло е невероятно приятен за каране / някои го предпочитат пред 1,8Т/. Газов инжекцион пасва идеално, но сложен в сериозен и качествен сервиз.

Аз бих ти препоръчал да се замислиш и за А4 1,8Т! Усещането е по-спортно и разхода на гориво е по-малък. Газовия инжекцион също му приляга и е доста по -евтин от този на шестака! Като слабости бих посочил по-слабото окачване и малко по-тесния интериор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с такава и съм напълно съгласен с поста на колегата slav4o :hilezh: На моята само масло и ремъци съм сменял :flehan: Много железен двигател :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сам с а4 1996 1.8 Т, с ГИ - извунградско дава 10 - макс 11 газ, а и доста си върви ма6ината - 180 се дигат без да се замисля колата, доволен сам засега, ако си вземе6 такава, ниама да съжелявя6, колата дава много спортно усе6тане, само 6те ти кайа 4е на 3 се изпъва до 130 без проблем и яко тегли. 3 и 5 тата скорост са много добре напаснати, хубав си е автомобила, пък и подръжката на 4 вместу 6 цилиндара е по добре, а и гражданската на 1,8 е по малка от на 2,6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственния пункт по който 1,8Т отстъпва на 2,6 е че имаш и турбинка за която трябва да мислиш, но затова пък ако добавиш едно чипче...... :) !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственния пункт по който 1,8Т отстъпва на 2,6 е че имаш и турбинка за която трябва да мислиш, но затова пък ако добавиш едно чипче...... :hilezh: !!!

Има и още един фактор...максимална скорост!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен от куртоазия, фактора максимална скорост не би трябвало да те вълнува! Аз не искам да си изпробвам колата по този показател и никога не съм го правил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен от куртоазия, фактора максимална скорост не би трябвало да те вълнува! Аз не искам да си изпробвам колата по този показател и никога не съм го правил!

Абсолютно, така е ! Но по-голямата максимална скорост предполага, че постояно поддържане на висока скорост, например 180-200км/ч е в един нормален работен диапазон за двигателя. Явно и затова тези мотори(2.6) са по-надеждни и издържливи, защото са изчислени да работят до по-големи натоварвания.

А при 1.8Т няма ли проблем с бобините? Не е ли доста по капризен от 2.6? Карал съм А3 1.8Т и усещането е наистина доста добро. Но на купе като А6 ми се струва че далеч няма да е същото, а и разхода въобще не е малък, ако пожелаеш да си доставиш по-спортни емоции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото по книжката на колата за А4 на 1.8Т мотора дават и по-голямо ускорение, по-голяма макс. скорост, доста по-малък разход.

Само отбялзвам фактите. Ама пък и 6-така си има своите готини страни, всичко е въпрос на предпочитание, личен вкус и състояние на конкретния автомобил.

Който и от двата двигателя да вземеш няма да сбъркаш:hilezh:

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото по книжката на колата за А4 на 1.8Т мотора дават и по-голямо ускорение, по-голяма макс. скорост, доста по-малък разход.

Само отбялзвам фактите. Ама пък и 6-така си има своите готини страни, всичко е въпрос на предпочитание, личен вкус и състояние на конкретния автомобил.

Който и от двата двигателя да вземеш няма да сбъркаш:dance:

Абсолютно съгласен! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече взех да се обърквам. Постояно изникват дилеми. Но искам да е здраво и да понася газ без проблем. А 1.8Т има ли 180к.с. или е само 150к.с.? Гледам тук едно, но са писали 180к.с., не знам защо. Твърдо си търся А6 бензин и то куатро. А тази А6 която съм си харесал 1995г. и която е причина за темата, ми направи впечатление, че няма допълнителните уреди на таблото и ринговете на километража. Това някаква зависимост от годинита на производство ли е или е като екстра?

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички имат рингове на таблото,а мисля,че и уредите.Тая ако няма или е 100-ца правена на А6 или е сменяно таблото :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз за това се замислих, да не е 100тица. Защото собственика ме убеждава че е А6 и това си пише отзад. Странна работа.Ето как е отвътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много добре си се насочил към 2.6. Това е най-добрият двигател на AUDI, въпросът е колата да е добре потдържана. От снимката виждам че скоростния лост е много износен, на колко хиляди ти казаха че е? На А6 блокажите са електронни а на 100 има бутон за задния диференциал.

Редактирано от Кабелджията
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много добре си се насочил към 2.6. Това е най-добрият двигател на AUDI, въпросът е колата да е добре потдържана. От снимката виждам че скоростния лост е много износен, на колко хиляди ти казаха че е? На А6 блокажите са електронни а на 100 има бутон за задния диференциал.

За скоростния лост мисля, че просто си е в оригиналното състояние. Явно тази изкуствена кожа прегаря от времето или слънцето, напуква се и придобива този си вид. И аз имах същите съмнения, но след като прегледах няколко десетки А6 в мобиле.де , ми направи впечатление, че при доста от колите го имаше това ,а километрите им бяха около 200 000. А на колко хиляди ми казаха че е колата, ами то в България има ли автомобили, които да не са са малко над 100 000 км. Особено тези на десет години и нагоре. :blackey:

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...