Jump to content

Покупка на нова кола купе


покупка на нов автомобил  

455 гласа

  1. 1. ??? ????? ? ????? ????? ??????? 30-50 ???.??

    • Audi ?3
      251
    • Opel Astra GTC/OPC
      95
    • Peugeot 308 Feline
      19
    • VW Golf GT Sport
      51
    • ????
      56


Recommended Posts

Влади сега се сещам за една марка от нашата група казва се Шкода пък и като се замислиш Фабия РС /като цена мисля е около 33000лв/ според мен мн добър вариант 1.9 ТДИ-ПД 131кс + допълнителен чип и какво се случва, но първо провери за повечко инфо и внимаваи с лизинга в Еура-тек чети внимателно !!!!!

Редактирано от dd81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Красавец е голям голфарника. Каръл съм го и ГТИ.Бях се влюбил в 2.5 Р5 170 к.с. Звук,возия,външе вид,интериор....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и с 2 бе

Volkswagen-GTI-2006-006.jpg

Да, прав си, не бях обърнал внимание. Но определено с 4-те врати си е по-кола... Освен това, ако не се бъркам, дизайна на sportback-а е по-нов...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и с 2 бе

GTI 2.0TFSI и GT 2.5 R5 съм карал..не се доразбрахме... Гледам чисто нов Голф Комфортлайн 1.4 ТСИ (140к.с.) 38к лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тези, които си изброил, гласувах за Астра-та. Най-много се доближава до това, което търсиш. Визията и е най-близко до "спортно купе", има достатъчно яки мотори. Това, че е тясна отзад, е нормално за това купе. Няма как да изглежда така и да имаш простор като на Мултипла. Дизайнът и практичността винаги вървят в противоположни посоки. Всяко едно спортно купе ще е тясно отзад и ще вози като лагерна количка. Иначе търсиш А3, но за доста повече пари и с уговорка, че не е точно спортно купе. Пежото е супер грозно отвън и ще се обезцени адски бързо, Голфа е супер безличен ... Всъщност идеална кола няма, все някъде ще правиш компромис, трябва да решиш кое е по-важно за теб :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата по-горе Пежото бързо ще се обезцени. Даже наскоро някой беше пуснал тема точно за обратно изкупуване на 2-3 годишно Пежо, сумата май нямаше и половината от първоначалната. Аз гласувах за Астрата, от никой друг производител няма да получиш толкова за тия пари. Казваш търсиш спортна кола - не бива да очакваш просторен салон и място за трима възрастни отзад :nixweiss: Прецени си сам, примерно ако си семеен и имаш деца струва ми се колата, която караш сега е по-добрата за теб. Ако пък не си, се меткай на ОРС-то... И непременно направи тест драйв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би тази авто къща да се намира в студенстски град защото все се каня да мина от тама харесал съм си един леон самоче от предишния модел който си продал. Мисля че беше 180 к.с

В Дружба съм.Да,180к.с. 4Х4 беше Леона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че е малко в друг клас но защо не погледнеш - 2.0 i-VTEC Sport MT 44 600 лв

Мисля че като интериор е много много добра, поне от впечатленията ми от салона, двигател бензин - Хонда (no comment)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли и за БМВ Е46 - купе, от 2004-5-6 г.

Нещо от сорта на 323,328,330 имат и дизели. Страхотен автомобил. Качествен, с добра визия, много екстри, спортен и същевременно комфортен и не на последно място престижен.

Мисля че ако искаш да сменяш "пенсионерското" А6 с нещо по-спортно, но също толкова добро това ще е страхотен избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакво развитие днес? :hilezh:

Ума и още как :rolleyes:

Днес беше ползотворен ден, с тест драйв......

Та сутринта се метнахме с едно приятелче за консултант, дето има половин автокъща и отидохме първо в Пежо, после в Булвария при Опела и накрая в Порше БГ,

Пежото (308) е страхотен автомобил! много ме радва, гладах го на второ четене и доста детайлно. Дизайна също започва да ми харесва. Колата в шоурума е средно ниво "Premium"- и си има всичко! Много исках да видя изпълнение "Feline" ама нямат налична, само на снимка в каталога. Там задната броня в специална, салона е кожен, джантите са 17" и 18". Мотора сигурно е супер. 1.6 Турбо 150 коня, 240Нм . Дават му 8.8с. до 100км/ч и разход малко над 9 литра в града и 5,6 извън. Скоростите също са на БМВ, усещат се по превключването!

За мой голям късмет утре ще доставят едно такова на клиент и ще мога да го видя. Ще питам за тест, ама надали, щом е купено.

Лошото е , че за Пежо се чака 3 месеца.

В Булвария, разгледах освен GTC-то и петвратата версия на Астра и една Вектра.

5-вратка не искам, Вектра още повече - въобще не ми хареса, а беше с най-високото оборудване!

Салона на Купето на Астрата, колкото повече го гледам, толкова повече не го харесвам, а там ще си прекарвам повчето време - зад волана.

Много кофти пластмаса на таблото, като минеш с нокът и оставя следи. Бутони, ръкохватки, всичко е евтино. Няма датчик за следене на температурата на двигателя.

Седалките също ме разочароваха на второ четене, а са втори ниво, т.е. спортни. Не са удобни. Климатроника не е двузонов!

В този модел Астра се предлагат три CD плеъра и две навигации, като аудио озвучаване. Топ версията с 150 вата и 7 говорителя със субуфер се казва "Опера" и струва към 1800лв.

Дилърчето ми я пусна да я послушам в топ Вектрата. Извод - BOSE-то в ауди и чувствително по добро!!!!

няма достатъчно бас (иначе има графичен еквалайзер, настройки ала бала) високите тонове са дразнещи и по-скоро те карат да ги намалиш. Разбирам вече защо в А3 искат за Bose 2800лв.

Другия кофти момент е с борд дисплея на Астра. Тук пак има избор от четири вида, три са монохромни в оранжево и един е цветен. Хубаво де, ама ако искаш цветен дисплей и Опера за касетофон, не става, защото цветния дисплей върви само с навигация, а тя е по нисък клас озвочителна система от Операта. Във вектра обаче може да се комбинира.

Все пак искам да покарам такава кола, за да реша! Засега няма как. Доставка за GTC- 3 месеца, за ОРС - 4.

Следваща спирка - Порше БГ.

Колкото и да е странно, там нещата бяха по приятни.

Помолих да ми направят оферта и се оказа, че имат доста А3-ки налични и тестови.

Оферираха ми два варианта: бензинов и дизелов.

Става въпрос за А3 купе, едната с 1.4TFSI Attraction (125 коня, 200 Нм), а другата 1.9TDI Ambition (105 коня, 250Нм) съответно на 44000лв и на 46000лв.

Оборудването беше следното: ABS, ASR, 4xAirbag, джанти 16" , двузонов климатроник, Сервотроник, FIS, четирилъчев волан с кожа, стерео Concert, Подлакътник, фарове за мъгла, ел.стъкла и огледала, декоративни елементи Глац,регулиране по височина на шофьорската седалка, стелки за задните места, аптечка, триъгълник, спестяващо място резервно колело :hilezh:

Предложиха ми и тестдрав и на двата варианта :hilezh:

На въпроса кое искам първо да покарам, отговорих дизела.

Качвам се заедно с едно приятелче и дилъра отзад и тръгвам към Калотина. Запалвам, чу се специфичния звук на помпа-дюзата, но после утихна. Излизам бавно от комплекса. Направи ми впечатление, че много ниско му отделя съединителя.

Излизам на широкия път и му давам газ - Стана страшно, РЕВЕ, ШУМИ и БУЧИ (заглуши касетофона). Не мога да повярвам, че това е нова кола. Ужасно бучи и вибрира.

и ако си мислите, че този мотор върви сте в жестока грешка - ПЪЛЕН МЪРТВЕЦ!!!!!

не съм очаквал да е толкова зле. Казвам го съвсем откровено.

Вярно е, че му дават 6.5 литра градско, ама май само това е причината да си го купи човек. Пробвах го и на доускорение, все тая.

....а бях готов и на 1.6 102 коня :hilezh:

Прибрах я в комплекса и чаках с нетърпение да подкарам, това чудо на техниката 1.4TSI, оборудвано и с компресор и с турбо.

Мятам се на колицата, паля и тишина......

не можеш да разбереш, че работи. Съединителя отделя нормално. Тръгвам по същия маршрут и давам газ.

Честно казано очаквах много повече и от този мотор, тази кола върви точно колото моята А6-ца, а тежи едва 1225кг, къде е логиката.

По данни й дават 9,6 ускорение до 100, ама мисля са повече. Дилъра каза, че не била се разработила още и било типично за бензинов двигател.

Хубавото, или по-точно различното от 1.8Т е, че по цялата скала на оборотомера, двигателя ускорява еднакво, няма дупки и приливи на мощ.

Но в тази си версия от 125 коня не е грам за спорт. А6-цата ми лепи по седалката ,а това А3 не. Но като загледам скоростомера, добре набира.

Тази версия също ме разочарова.

Друго което вече ми направи впечатление, е качеството на материалите. Вярно, че е по-ново поколение от моята кола, но материалите са на по-ниско ниво и в това А3.

Предполагам, ако имах пари да го оборудвам по богато, ще стане добре, но в тази почти постна версия, не е за предпочитане.

Хубавото в Порше БГ, е че имат доста налични коли, доста капацитет в сервиза, и има добавена гаранция до 5 години. Лизинга също е доста добър. Каското им е към Лев инс и мисля към 3,5%.

Ако трябва да съм честен, предпочитам наточено Пежо, пред постно А3.

Хубавото на 308 е, че е на пазара от 6 месеца, а аудито е от 2003, Опела от 2004 и са пред смяна с новите модели.

Прочетох какво мислите за Пежото, ще го имам предвид. Ще се опитам да си издействам един тест драйв с 1.6 Турбо и ще споделя пак.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам е по-хубаво да се вземе кола към края на модела.Защото е изчистен от детските болести...

Голф гледа ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво да ти кажа, от А6 на квато и сапунерка да се качиш, в началото винаги ще ти е дискомфортно ... Ще тестваш, докато усетиш твоята си кола, каталози и данни бла-бла са само за Темата у спамилнята :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм гледал още Голфа.

забравих да спомена един факт, който ме удиви.

Значи Астра OPC е 2.0 240 коня и с неверятния въртящ момент за бензинов мотор от 320НМ.

Тази цялата мощ е качена на мисля няма и 1300кг. Ускорение до 100 за 6,4 сек.

В Шоурума на Ауди загледах новия Allroad с 3.0TDI моторище. Незнам колко тежи, но най малко 1700кг и е 4x4.

Също е 240 коня, ама с 500НМ и ускорението е 5,9 сек :flipoff:

Явно това е дизела :hilezh:

Само тест-драйв му е майката!

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво да ти кажа, от А6 на квато и сапунерка да се качиш, в началото винаги ще ти е дискомфортно ... Ще тестваш, докато усетиш твоята си кола, каталози и данни бла-бла са само за Темата у спамилнята ;)

Все едно аз го казах :flipoff::D:D:hilezh::hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте, май на тия пари, няма с какво да заменя достойно 6-цата.

Ще е игра на компромиси, нещо за сметка на друго.

На А3-ката единственото, което ме впечатли е Сервотроника и директното управление.

Като съм по-свободен, ще разгледам Голф и новата Хонда Сивик

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Шоурума на Ауди загледах новия Allroad с 3.0TDI моторище. Незнам колко тежи, но най малко 1700кг и е 4x4.

Също е 240 коня, ама с 500НМ и ускорението е 5,9 сек :flipoff:

Колега, в некво заблуждение си относно тези х-ки. 3,0тди на А5 прави 100 за 5,9 по каталог. Не ми се вярва Олроуд да върви по същия начин. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте, май на тия пари, няма с какво да заменя достойно 6-цата.

Ще е игра на компромиси, нещо за сметка на друго.

На А3-ката единственото, което ме впечатли е Сервотроника и директното управление.

Като съм по-свободен, ще разгледам Голф и новата Хонда Сивик

Колега, бе ти сигурен ли си, че този клас автомобил те устройва. Защо не се огледаш за нещо поне клас А4? Още не мога да си представя, че от А6 ще слезеш на Опел Астра, честно ти казвам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'RhINoX^, това в подписа е новия Сивик нали, 140 коня.

Сподели как е тази луда кола

Новия е,но е малко по-различен от европеиския вариант.Моита не е хетчбек,а е купе.Върви повече от прилично за 140 коня мотор.Благодарение на i-VTEC-а се кара доста приятно и набира от 2200-300 об.Кога крепя пускам 5 с 60 и си набира и не се товари.Пика на въртящия момент е към 4к оборота.Харчи ми 1,5-2(градско) по малко от А4-ката с 1.8Т и имам чувството,че върви повече,или поне толко добре.

Материалите използвани в интериора не са лоши,по-дори са от на мазда 3,нисан тийда и т.н. Но на мен лично Голфа по ми допада и като визия и качество на изработката.

Ако те интересува още нещо питаи.Хондата не е лоша,аз я взех защото беше по-евтина от голфа с 5-6к$.В Бг цените маи са почти идентични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, бе ти сигурен ли си, че този клас автомобил те устройва. Защо не се огледаш за нещо поне клас А4? Още не мога да си представя, че от А6 ще слезеш на Опел Астра, честно ти казвам...

Ами не съм сигурен!

"А3" съм сигурен, че не ме устройва, не и в тези варианти.

Астрата мисля отпадна като вариант, заради салона си.

Чуденката ми е пред Пежото.

Мотора мисля ме устройва, материалите и качетсвото на изработка също.

Много ме кефи панорамния покрив и многото дисплеи.

Взоията също очаквам да е добра.

Най-големия плюс е, че е нова и мисля, че няма да ми се налага да я поправям.

Това в А6-цата ми е най-големия проблем, че нямам време да я поправям, ама никакво.

Взимам си отпуска за всеки ремонт.

Първо беше дебитомера, смених го...

после се развали разтоварващия клапан на турбото, днес го купих, ама кога ще го сменям незнам

цепна ми се и меката връзка на ауспуха, трябва да вися и в Крафт за ремонт

Работата ми ме натоварва достатъчно и немога да се занимавам с колата, а по сервизи тип, "остави я, и ела утре да си я вземеш" няма да се разбереме.

Колата я правя основно при Мишо (по двигател) и в Хеед (ходова част), но само в Събота.

през седмицата с един ден отпуск :flipoff:

ами писва ми.....

затова се замислих за нова кола.........

но това не значи, че на всяка цена ще се откажа от Аудито. Няма да го продам, докато не се убедя, че ще го заместя с нещо подобаващо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...