ipv Публикувано 28 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2008 колеги, днес реших да сваля маркуча откъм филтъра към турбото и да видя в какво е състояние е турбината. И забелязох, че долната част на входа на турбото, както и въздухопровода са леко омаслени. Дали това омасляване е сигнал за ремонт ? Опитах се да повъртя лопатките на турбината и първо не забелязах никакъв луфт, но при по-обстоен преглед се оказа, че има луфт. Не е голям, но...Какво ще рече тази комбинация - масло и луфт? Дали означава, че съм за ремонт или доколкото съм запознат от различни технически четива все пак е нормално за 12 годишна кола да има "безопасно" износване. Разчитам на сериозни мнения от хора засегнати от подобно явление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho_d8 Публикувано 28 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2008 Според мен няма за какво да се притесняваш.Това омасляване го има и на 2-3 годишна кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 28 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2008 (Редактирано) Не искам да те плаша, но при мен е същата работа и колата гори масло. Щом имаш масло във въздушния филтър това не е "безопасно" А тия 2-3 годишни коли на колко километра са? Редактирано 28 Февруари 2008 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 28 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2008 Не искам да те плаша, но при мен е същата работа и колата гори масло. Щом имаш масло във въздушния филтър това не е "безопасно" Не съм казал, че имам масло във въздушния филтър, а във въздухопровода откъм турбината и то е просто омаслено (в низката част). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho_d8 Публикувано 29 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2008 Моята е на 92000 км и въздухопровода от турбината е леко омаслен,което е нормално. 10 000 км не доливам никакво масло.Въздуха ,които постъпва в двигателя е винаги е леко омаслен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 29 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2008 Моята е на 92000 км и въздухопровода от турбината е леко омаслен,което е нормално. 10 000 км не доливам никакво масло.Въздуха ,които постъпва в двигателя е винаги е леко омаслен.ех, вдъхна ми кураж и аз си мисля, че не е кой знае какво, но реших да пиша и чуя все пак мненията и на другите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 29 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2008 ваобще не го мисли колега,това 4е имаш луфт е савсем нормалнотоя луфт из4езва, маслото го уплатнява ако няма хлабавини то тая турбинаняма как да се варти там няма лагери а втулкисащо така намаш повод за притеснение и за маслото това са неща в рамките на нормалнотолошо е когато вземе да те4е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Warrer Публикувано 29 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2008 Няма страшно колега и при мен е така омаслява но не доловам между смените на маслото,нищо ненормално.Това масло по скоро идва от отдушника на двигателя отколкото от турбината,карай и си свиркай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 29 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2008 Няма страшно колега и при мен е така омаслява но не доловам между смените на маслото,нищо ненормално.Това масло по скоро идва от отдушника на двигателя отколкото от турбината,карай и си свиркай!....докато качи повече масло в турбината... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 1 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2008 ок, колеги благодаря ви за мненията и дано да имам още много безпроблемни километри с турбината. Иначе колата си върви добре и нямам никакви оплаквания от спъвания, падане на мощност или прекъсвания. Успех и на вас! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 3 Март 2008 Доклад Share Публикувано 3 Март 2008 Малко инфо в прикачения файл , относно омасляването на турбото.7.3L_20Turbo_20Guide.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 4 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2008 Малко инфо в прикачения файл , относно омасляването на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 4 Март 2008 Доклад Share Публикувано 4 Март 2008 За да дойде масло във въздушния филтър най-вероятно самият филтър е отдавна за смяна... Мой роднина така си унищожи двигателя на Мицубиши Паджеро, запушен въздушен филтър, турбината смуква маслото за секунди и го изхвърля през ауспуха, а мотора блокира...Не говорим за нова кола все пак, където течовете в посочения файл са нормални, говорим за кола на 15год... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dymbo Публикувано 5 Март 2008 Доклад Share Публикувано 5 Март 2008 Вчера отворих и моята да проверя и тя има малък луфт, и тръбата е омаслена леко . Но си мисля че като загрее този луфт трябва да го няма както при клапаните се оставя малък ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 5 Март 2008 Доклад Share Публикувано 5 Март 2008 (Редактирано) Там ТРЯБВА да има луфт. Както писа един колега по-горе, турбината се върти във филм от масло, то така му е замисъла-с луфт. Така се избягва загряването на втулките. Но това не значи, че маслото, което виждаш долу е от там. Поне при мен точно там идва и маркуча за картерните газове и маслото е от там. Аз лично не съм виждал кола, на която там да е чисто. Карай си колата и не слушай глупости. Редактирано 5 Март 2008 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване