Jump to content

омаслена турбина


ipv

Recommended Posts

колеги, днес реших да сваля маркуча откъм филтъра към турбото и да видя в какво е състояние е турбината. И забелязох, че долната част на входа на турбото, както и въздухопровода са леко омаслени. Дали това омасляване е сигнал за ремонт ? Опитах се да повъртя лопатките на турбината и първо не забелязах никакъв луфт, но при по-обстоен преглед се оказа, че има луфт. Не е голям, но...Какво ще рече тази комбинация - масло и луфт? Дали означава, че съм за ремонт или доколкото съм запознат от различни технически четива все пак е нормално за 12 годишна кола да има "безопасно" износване. Разчитам на сериозни мнения от хора засегнати от подобно явление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те плаша, но при мен е същата работа и колата гори масло. Щом имаш масло във въздушния филтър това не е "безопасно" :hilezh: А тия 2-3 годишни коли на колко километра са?

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те плаша, но при мен е същата работа и колата гори масло. Щом имаш масло във въздушния филтър това не е "безопасно" :rolleyes:

Не съм казал, че имам масло във въздушния филтър, а във въздухопровода откъм турбината и то е просто омаслено (в низката част).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 92000 км и въздухопровода от турбината е леко омаслен,което е нормално. 10 000 км не доливам никакво масло.Въздуха ,които постъпва в двигателя е винаги е леко омаслен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 92000 км и въздухопровода от турбината е леко омаслен,което е нормално. 10 000 км не доливам никакво масло.Въздуха ,които постъпва в двигателя е винаги е леко омаслен.

ех, вдъхна ми кураж :flipoff: и аз си мисля, че не е кой знае какво, но реших да пиша и чуя все пак мненията и на другите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ваобще не го мисли колега,това 4е имаш луфт е савсем нормално

тоя луфт из4езва, маслото го уплатнява ако няма хлабавини то тая турбина

няма как да се варти там няма лагери а втулки

сащо така намаш повод за притеснение и за маслото това са неща в рамките на нормалното

лошо е когато вземе да те4е :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма страшно колега и при мен е така омаслява но не доловам между смените на маслото,нищо ненормално.Това масло по скоро идва от отдушника на двигателя отколкото от турбината,карай и си свиркай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма страшно колега и при мен е така омаслява но не доловам между смените на маслото,нищо ненормално.Това масло по скоро идва от отдушника на двигателя отколкото от турбината,карай и си свиркай!

....докато качи повече масло в турбината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок, колеги благодаря ви за мненията и дано да имам още много безпроблемни километри с турбината. Иначе колата си върви добре и нямам никакви оплаквания от спъвания, падане на мощност или прекъсвания. Успех и на вас!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да дойде масло във въздушния филтър най-вероятно самият филтър е отдавна за смяна... Мой роднина така си унищожи двигателя на Мицубиши Паджеро, запушен въздушен филтър, турбината смуква маслото за секунди и го изхвърля през ауспуха, а мотора блокира...

Не говорим за нова кола все пак, където течовете в посочения файл са нормални, говорим за кола на 15год...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера отворих и моята да проверя и тя има малък луфт, и тръбата е омаслена леко . Но си мисля че като загрее този луфт трябва да го няма както при клапаните се оставя малък ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там ТРЯБВА да има луфт. Както писа един колега по-горе, турбината се върти във филм от масло, то така му е замисъла-с луфт. Така се избягва загряването на втулките. Но това не значи, че маслото, което виждаш долу е от там. Поне при мен точно там идва и маркуча за картерните газове и маслото е от там. Аз лично не съм виждал кола, на която там да е чисто. Карай си колата и не слушай глупости.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...