netizen Публикувано 29 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2008 Здравейте колеги, имам слендият проблем за който с търсачката открих само подобен случай с Audi80. При даване на контакт тръгва вентилатора на климатика и работи постоянно. Охлаждащата перка на моя двигател е с вискосъединител , така че предполагам нямам датчик на радиатора... Къде да търся управлението на този вентилатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 29 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2008 Здравейте колеги, имам слендият проблем за който с търсачката открих само подобен случай с Audi80. При даване на контакт тръгва вентилатора на климатика и работи постоянно. Охлаждащата перка на моя двигател е с вискосъединител , така че предполагам нямам датчик на радиатора... Къде да търся управлението на този вентилатор?При мен това се получава само като загрее колата.Обаче след като я изгася работи още около 2,3мин.Аз пък си мислех, че виското е за климатика и се чудех защо маркуча от двигателя с топлата течност остива там.Ама тая перка с виското при мен е супер смешна какво ще хлади не знам.Сега възниква и въпросът защо при студен мотор перката не се включва и тази ел. перка само за климатика ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 29 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2008 Виското си е отделно. За ел вентилатора си има датчик на радиатора, ако ти е постоянно включен (на контакт и при запален двигател) или в буксата е влезнала вода и е укъсило, или датчика ти е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 29 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2008 датчика ти е за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antonio_G Публикувано 2 Март 2008 Доклад Share Публикувано 2 Март 2008 здравеи колега ,моето също е 2.3 но не куатро предполагам че са еднакви моторите.имам същия проблем ,при мен е от датчика.намира се отдолу малко зад радиаторите ,на гадно място е но с повече усилия и търпение и отгоре можеш да стигнеш до него.още не сам го сменил карам само със силиконовата перка,ако намериш някъде пиши от къде си го купил.чао и успех.антонио.При мен това се получава само като загрее колата.Обаче след като я изгася работи още около 2,3мин.Аз пък си мислех, че виското е за климатика и се чудех защо маркуча от двигателя с топлата течност остива там.Ама тая перка с виското при мен е супер смешна какво ще хлади не знам.Сега възниква и въпросът защо при студен мотор перката не се включва и тази ел. перка само за климатика ли е? ел.перката мисля че е само за климатика,при мен силиконовата перка за сега смогва и е доста по голяма от ел.перката при теб как е колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 2 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2008 Явно и при мен е датчика, но е направо невъзможно да се стигне отгоре - така че ще трябва на канал да махна кората и да стигна до него. А този вентилатор на климатика се включва само в извънредни ситуации , двигателя се охлажда от виско-перката и то напълно нормално - стига разбира се вискосъединителя да е работещ На загряла кола около 90гр. при изгасен двигател не трябва да може да се върти на ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 2 Март 2008 Доклад Share Публикувано 2 Март 2008 Явно и при мен е датчика, но е направо невъзможно да се стигне отгоре - така че ще трябва на канал да махна кората и да стигна до него. А този вентилатор на климатика се включва само в извънредни ситуации , двигателя се охлажда от виско-перката и то напълно нормално - стига разбира се вискосъединителя да е работещ На загряла кола около 90гр. при изгасен двигател не трябва да може да се върти на ръка.Тогава нормално ли е да работи по 5 мин след като загася.Прави го само когато е загряла.Моля някой да снима виско перката си защото имам чувството, че моята не е оригинална както казах по горе супер смешна е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antonio_G Публикувано 2 Март 2008 Доклад Share Публикувано 2 Март 2008 (Редактирано) колега утре ще я снимам моята и ще я видиш.и моята ел перка се вкл.като загася мотора та дори и поняколко пъти ,за лятото говоря .иначе сега само с виското си охлажда добре. Редактирано 2 Март 2008 от Antonio_G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 5 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2008 смених датчика днес - 20лв. е и вентилатора замлъкна ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 7 Март 2008 Доклад Share Публикувано 7 Март 2008 смених датчика днес - 20лв. е и вентилатора замлъкна ... Колеги така се върти перката с виско съидинител при 90 градуса нормално ли е?http://vid.data.bg/l10rywlk#vid Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antonio_G Публикувано 8 Март 2008 Доклад Share Публикувано 8 Март 2008 смених датчика днес - 20лв. е и вентилатора замлъкна ... колега от къде го купи да го сменя и аз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 8 Март 2008 Доклад Share Публикувано 8 Март 2008 В Ауто плюс може да се намери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 8 Март 2008 Доклад Share Публикувано 8 Март 2008 Никой ли не знае дали виското е нормално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 (Редактирано) Според мен не. При 90С трябва да се върти доста трудно на ръка. Би трябвало като угасиш двигателя перката на вискосъединителя да следва движението на шайбата - т.е. да спира от раз. Сменял съм такъв вискосъединител, но не на Ауди. Преди смяната се въртеше почти свободно при 90С загрял двигател - след смяната много по-трудно и перката спираше веднага, без да прави допълнителни обороти при изключване на двигателя. Редактирано 9 Март 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 (Редактирано) Според мен не. При 90С трябва да се върти доста трудно на ръка. Би трябвало като угасиш двигателя перката на вискосъединителя да следва движението на шайбата - т.е. да спира от раз. Сменял съм такъв вискосъединител, но не на Ауди. Преди смяната се въртеше почти свободно при 90С загрял двигател - след смяната много по-трудно и перката спираше веднага, без да прави допълнителни обороти при изключване на двигателя.Мерси колега Никак не добра новина при това аз смених виското само преди 2 месеца защото старото имаше луфт.ОПАКолега а може ли да се избие лагера и да се смени само той без самия съединител?Че май са ме метнали в сервиза. Редактирано 9 Март 2008 от bobsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Честно казано не знам . Слагал съм на БМВ - там се сменя цялата глава с вискосъединителя, а на нея се закача само перката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 12 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2008 Сменя се само виско-съединителя , перката се захваща на него. Датчика го купих от "Косер".за 2.3 специално се "чува" доста добре когато работи виското звука е като на 5.0 мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване