Jump to content

Постоянно работещ вентилатор на климатика


netizen

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам слендият проблем за който с търсачката открих само подобен случай с Audi80. При даване на контакт тръгва вентилатора на климатика и работи постоянно. Охлаждащата перка на моя двигател е с вискосъединител , така че предполагам нямам датчик на радиатора... Къде да търся управлението на този вентилатор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам слендият проблем за който с търсачката открих само подобен случай с Audi80. При даване на контакт тръгва вентилатора на климатика и работи постоянно. Охлаждащата перка на моя двигател е с вискосъединител , така че предполагам нямам датчик на радиатора... Къде да търся управлението на този вентилатор?

При мен това се получава само като загрее колата.Обаче след като я изгася работи още около 2,3мин.Аз пък си мислех, че виското е за климатика и се чудех :flipoff: защо маркуча от двигателя с топлата течност остива там.Ама тая перка с виското при мен е супер смешна какво ще хлади не знам.

Сега възниква и въпросът защо при студен мотор перката не се включва и тази ел. перка само за климатика ли е? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виското си е отделно. За ел вентилатора си има датчик на радиатора, ако ти е постоянно включен (на контакт и при запален двигател) или в буксата е влезнала вода и е укъсило, или датчика ти е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи колега ,моето също е 2.3 но не куатро предполагам че са еднакви моторите.имам същия проблем ,при мен е от датчика.намира се отдолу малко зад радиаторите ,на гадно място е но с повече усилия и търпение и отгоре можеш да стигнеш до него.още не сам го сменил карам само със силиконовата перка,ако намериш някъде пиши от къде си го купил.чао и успех.антонио.

При мен това се получава само като загрее колата.Обаче след като я изгася работи още около 2,3мин.Аз пък си мислех, че виското е за климатика и се чудех :) защо маркуча от двигателя с топлата течност остива там.Ама тая перка с виското при мен е супер смешна какво ще хлади не знам.Сега възниква и въпросът защо при студен мотор перката не се включва и тази ел. перка само за климатика ли е? :)
ел.перката мисля че е само за климатика,при мен силиконовата перка за сега смогва и е доста по голяма от ел.перката при теб как е колега?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и при мен е датчика, но е направо невъзможно да се стигне отгоре - така че ще трябва на канал да махна кората и да стигна до него. А този вентилатор на климатика се включва само в извънредни ситуации , двигателя се охлажда от виско-перката и то напълно нормално - стига разбира се вискосъединителя да е работещ :) На загряла кола около 90гр. при изгасен двигател не трябва да може да се върти на ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и при мен е датчика, но е направо невъзможно да се стигне отгоре - така че ще трябва на канал да махна кората и да стигна до него. А този вентилатор на климатика се включва само в извънредни ситуации , двигателя се охлажда от виско-перката и то напълно нормално - стига разбира се вискосъединителя да е работещ :bia: На загряла кола около 90гр. при изгасен двигател не трябва да може да се върти на ръка.

Тогава нормално ли е да работи по 5 мин след като загася.Прави го само когато е загряла.

Моля някой да снима виско перката си защото имам чувството, че моята не е оригинална както казах по горе супер смешна е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега утре ще я снимам моята и ще я видиш.и моята ел перка се вкл.като загася мотора та дори и поняколко пъти ,за лятото говоря .иначе сега само с виското си охлажда добре.

Редактирано от Antonio_G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених датчика днес - 20лв. е и вентилатора замлъкна ... :flipoff:

Колеги така се върти перката с виско съидинител при 90 градуса нормално ли е?

http://vid.data.bg/l10rywlk#vid

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не. При 90С трябва да се върти доста трудно на ръка. Би трябвало като угасиш двигателя перката на вискосъединителя да следва движението на шайбата - т.е. да спира от раз. Сменял съм такъв вискосъединител, но не на Ауди. Преди смяната се въртеше почти свободно при 90С загрял двигател - след смяната много по-трудно и перката спираше веднага, без да прави допълнителни обороти при изключване на двигателя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не. При 90С трябва да се върти доста трудно на ръка. Би трябвало като угасиш двигателя перката на вискосъединителя да следва движението на шайбата - т.е. да спира от раз. Сменял съм такъв вискосъединител, но не на Ауди. Преди смяната се въртеше почти свободно при 90С загрял двигател - след смяната много по-трудно и перката спираше веднага, без да прави допълнителни обороти при изключване на двигателя.

Мерси колега :bia:

Никак не добра новина при това аз смених виското само преди 2 месеца защото старото имаше луфт.ОПА

Колега а може ли да се избие лагера и да се смени само той без самия съединител?

Че май са ме метнали в сервиза.

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не знам :steinigung: . Слагал съм на БМВ - там се сменя цялата глава с вискосъединителя, а на нея се закача само перката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се само виско-съединителя , перката се захваща на него. Датчика го купих от "Косер".

за 2.3 специално се "чува" доста добре когато работи виското :hilezh: звука е като на 5.0 мотор B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...