toti13 Публикувано 6 Март 2008 Доклад Share Публикувано 6 Март 2008 Здравейте,Скоро си купих колата и не съм и правил задължителното техническо обслужване.Въпроса ми е какви са цените на ремъци, ролки, какво масло е добре да се сложи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 6 Март 2008 Доклад Share Публикувано 6 Март 2008 Здравейте,Скоро си купих колата и не съм и правил задължителното техническо обслужване.Въпроса ми е какви са цените на ремъци, ролки, какво масло е добре да се сложи?Колега, честито за колицата , но по тоя въпрос има изписано с тонове тук, не си от вчера , попрочети и тогава питай.А и тук гадатели няма Няма да е лошо да споделиш и какъв е мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti13 Публикувано 7 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2008 Колега, честито за колицата , но по тоя въпрос има изписано с тонове тук, не си от вчера , попрочети и тогава питай.А и тук гадатели няма Няма да е лошо да споделиш и какъв е мотора Мотора е 2.0 16V ACE 136 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 7 Март 2008 Доклад Share Публикувано 7 Март 2008 (Редактирано) Карам същият двигател на Б4.Да знаеш,че е кръгло 140 к.с..Ако е 137,трябва да е стария 2.0 16V,с код 6А,но да го слагат на А6?!.Направо ти давам извадка от домашната ми сервизна книжка:-обтягащата ролка-”SKF” и ангренажния ремък-”Gates”-по около 40-45 лв.-ремъка на алтернатора,ремъка на хидравликата и ремъка на климатика-”Gates”-общо около 30 лв.-горивния филтър-”Hengst”-около 30-35 лв.-филтъра за купето-”Fiamm”–около 20 лв.-въздушния филтър-”Hengst”-16 лв.-масления филтър-”Hengst”-7.50 лв.Казвам около,защото почти всичко съм вземал с отстъпка и съм го сменял 2007 г..Иначе,за маслото-полусинтетика 10х40.Вече за марка-разтърси се за препоръчвани във форума.Не всички марки са сертифицирани от ВАГ,не че хората не си ги сипват и нямат проблеми.В переспектива,свещите NGK са по 10-на лв.,кабелите Beru-около 200 лв.. Редактирано 7 Март 2008 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti13 Публикувано 8 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2008 (Редактирано) Меррси колега, за изчерпателната информация! Редактирано 10 Март 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 8 Март 2008 Доклад Share Публикувано 8 Март 2008 За съжаление Емо е допуснал 2 грешки.Ролката ти струва около 125 лв, защото е друга при теб независимо, че мотора е същия.Маслен филтър Хенгст за Ауди на цена под 10 лв няма.Ако ще вършиш обслужване ми пиши и ще вземем нещата по цени на едро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 8 Март 2008 Доклад Share Публикувано 8 Март 2008 Мда така е.Ролката при теб е една специална ексцентрична и цената и е такава каквато и Коко каза.При по новите модивикации на ACE се слага имаенно такава ролка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 8 Март 2008 Доклад Share Публикувано 8 Март 2008 Мда така е.Ролката при теб е една специална ексцентрична и цената и е такава каквато и Коко каза.При по новите модивикации на ACE се слага имаенно такава ролкаТочно двойна е разликата. Вчера взимах киткомплекта на BADJO, но той имаше огромен късмет, че е със старата ролка. Най интересното е, че пишеше INA Slovakia, а ремъка беше Optibelt. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti13 Публикувано 9 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 За съжаление Емо е допуснал 2 грешки.Ролката ти струва около 125 лв, защото е друга при теб независимо, че мотора е същия.Маслен филтър Хенгст за Ауди на цена под 10 лв няма.Ако ще вършиш обслужване ми пиши и ще вземем нещата по цени на едро.Ами ще го правя обслужването, в понеделник съм в сервиза на един приятел да видим какво още има за смяна и след това мисля да купувам всичките части. Според мен има още за смяна гарнитура на картера и маркуч на хидравликата (този който е под налягане), ако знаете къде ги правят добре ми кажете. За сега ми казаха за един майстор, който е на ул. Житница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valers Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 (Редактирано) отскоро имам а6 2,5 тди 5 цилиндра 140 коне 1995 до 2100 нема почти ускорение с зор дига 180, за неколко километара, нормално ли е? Редактирано 11 Март 2008 от valers Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 11 Март 2008 Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 отскоро имам а6 2,5 тди 5 цилиндра 140 коне 1995 до 2100 нема почти ускорение с зор дига 180, за неколко километара, нормално ли е?Не никак не е нормално-виж катализатора,огледай интеркулера,въздушния и горивния филтри,сложи подходящо масло и прилично гориво-ако пак е така - дюзи помпа и така..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 11 Март 2008 Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 отскоро имам а6 2,5 тди 5 цилиндра 140 коне 1995 до 2100 нема почти ускорение с зор дига 180, за неколко километара, нормално ли е?Въобще не трябва да пишеш тук, защото темата е за обслужване на бензинов мотор, а по твоя въпрос доста е писано и отивай в подфорума за дизели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване