Jump to content

Менене на обороти


ludiq

Recommended Posts

Здавеите фенове на АУДИ благодаря ви много че сте ми писали когато имам някакъв проблем, днес се зблъсках с един нов :bia:))) та тъи де проблема ми е следния при АУДИ А4 1.8 125 коня 20 вентила ADR двигател 1996 година.Пробл;емът е следния при начално стартиране на двигателя когато е на смукач няма проблеми но след като изключи смукача при форсирване няма проблеми ноп като паднат оборотите за празен ход оборотите падат на 500 исе вдигат до 900 това се повтаря 3 или 4 пъти след което няма никакви проблеми оборотите стоят стабилно на 900, след като я форсирам отново се повтаря същата смяна на оборотите, ходех на елкон и казах че нямам запаметени грешки и не можаха да я оправят,ще съм ви много благодарен ако някои се опита да ми помогне <_<).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистване на дроселова клапа. Ама как и къде не мога да посъветвам.

Благодаря много още утре сутрин ще опитам с бензин или нещо друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дросел клапата няма нищо общо с оборотите - единствено ако е зазапана може палеца да не се връща нормално при което да подава повече гориво - бегай на диагностика...ако си сложиш в профила от кой град си да ти помогнем по лесно с майстори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дросел клапата няма нищо общо с оборотите - единствено ако е зазапана може палеца да не се връща нормално при което да подава повече гориво - бегай на диагностика...ако си сложиш в профила от кой град си да ти помогнем по лесно с майстори

Баш дросела си е 99% мръсен - почистване + адаптация и е готов.

Аз го правих в Мотоман на Данаил Николаев - добре се справиха, сега като имам VAG-COM ще си го правя сам.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш дросела си е 99% мръсен - почистване + адаптация и е готов.

Аз го правих в Мотоман на Данаил Николаев - добре се справиха, сега като имам VAG-COM ще си го правя сам.

30 лева е операцията.Човека знае какво прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви много аз съм от добричския краи и ми препоръчаха един майстор от Тервел ще отида да видим какво ша направи :bia:)а и забравих да допълня преди нямаше проблеми но някакъв оптегач беше се счупел и пресколчил ремака няколко зъба и ми накриви 20 клапана след като го заториха двигатела теи започна да прави но когото и да питам всеки казва дросел дано да е така ша видими

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта кола правише същият проблем.Откачих маркуча преди дросел клапата.Имаше много мърсотия около клапата и явно това ми правеше проблем.Купих един спрей за карборатори, напръсках обилно с него докато се изчисти мърсотията по дросел клапата.След това запалих колата и всичко вече си работеше прекрасно.Не съм правил никаква адаптация защото нямаше нужда от нея вече 3 месеца си перкам с колата без такива проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема 100 процента е от дроселовата клапа и при мен бе6е такапроблема 100 процента е от дроселовата клапа и при мен бе6е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта кола правише същият проблем.Откачих маркуча преди дросел клапата.Имаше много мърсотия около клапата и явно това ми правеше проблем.Купих един спрей за карборатори, напръсках обилно с него докато се изчисти мърсотията по дросел клапата.След това запалих колата и всичко вече си работеше прекрасно.Не съм правил никаква адаптация защото нямаше нужда от нея вече 3 месеца си перкам с колата без такива проблеми.

Ако я откачиш от акумулатора адаптация си трябва, пише си го във всички инструкции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я откачиш от акумулатора адаптация си трябва, пише си го във всички инструкции.

Мисля че за по-новите модели дроселова клапа с EPC т.е. без жило от педала на газта не е необходима адаптация -при мен беше така -играеха оборотите при включване на консуматор и след почистване и слагане всичко заспа без допълнителни настройки за 30мин.и 25лв. за процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги възможно ли е от тази клапа да има и следния проблем при рязко подаване на газ за около 2 3 секунди глъхне и после зацепва и се изтрелва. Смених си горивния филтър и е пак тъка та и това с мененето на оборотите дето колегата е казал и при мен го има. При форсиране падат до 900 задържа се малко на 900 и за секунди пада до към 300 след което зе връща на 900 и не мърдат. Иначе колата си върви нормално. Колата е А4 96 ADR 1.8 Нямям грешки в компа нито в диагностичния канал на климата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги възможно ли е от тази клапа да има и следния проблем при рязко подаване на газ за около 2 3 секунди глъхне и после зацепва и се изтрелва. Смених си горивния филтър и е пак тъка та и това с мененето на оборотите дето колегата е казал и при мен го има. При форсиране падат до 900 задържа се малко на 900 и за секунди пада до към 300 след което зе връща на 900 и не мърдат. Иначе колата си върви нормално. Колата е А4 96 ADR 1.8 Нямям грешки в компа нито в диагностичния канал на климата.

Относно оборотите ти казвам че 90% е от замърсен дросел.

За замислянето при рязко подаване на газ - Малко вероятно да е от него, по-скоро мързелива ламбда сонда или "тръгнал" дебитомер.

И двете еку-то не ги засича като грешки.... :bia:

Също си виж и кабели и свещи как са.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много днес почистех дросела беше голяма мизерия сега няма никакви проблеми колата си работи супер :birthday:)

Относно оборотите ти казвам че 90% е от замърсен дросел.За замислянето при рязко подаване на газ - Малко вероятно да е от него, по-скоро мързелива ламбда сонда или "тръгнал" дебитомер.И двете еку-то не ги засича като грешки.... :hilezh: Също си виж и кабели и свещи как са.
Аз имам един приятел който се занимава с даигностики ими nameri чупена ламбда сонда неможе да се засече като грешка,но като се влезе в някакви си актуални стойности може да се разбере когато е на контакт протича някакъв ток а когато я запалиш пада на 0 mv.когато е развалена а ако си бачка като я запалиш продължава да тече ток
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги възможно ли е от тази клапа да има и следния проблем при рязко подаване на газ за около 2 3 секунди глъхне и после зацепва и се изтрелва. Смених си горивния филтър и е пак тъка та и това с мененето на оборотите дето колегата е казал и при мен го има. При форсиране падат до 900 задържа се малко на 900 и за секунди пада до към 300 след което зе връща на 900 и не мърдат. Иначе колата си върви нормално. Колата е А4 96 ADR 1.8 Нямям грешки в компа нито в диагностичния канал на климата.

Аз имам идентичните симптоми по моя двигател. Смениха ми толинен датчик и ми почистиха дроселовата клапа, но проблема остана. При студен двигател като запаля, първата една минута немога да тръгна защото колата се дави зверски. Понякога колата ускорява бавно и изведнъж като че ли се отпушва, абе като цяло усещам, че губи мощност, но на високи обороти двг работи добре. На диагностиката ламда сондата и стойностите на дебитомера са в норма и вече започвам да се чудя какво може да е. Майстора, който ми прави колата ми каза да си карам така и да не ми пука, но мен започва много да ме дразни това "невървене".

Кажете добър диагностик и майстор на двигателите във Варна. Мерси

Редактирано от Milcho_I
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам идентичните симптоми по моя двигател. Смениха ми толинен датчик и ми почистиха дроселовата клапа, но проблема остана. При студен двигател като запаля, първата една минута немога да тръгна защото колата се дави зверски. Понякога колата ускорява бавно и изведнъж като че ли се отпушва, абе като цяло усещам, че губи мощност, но на високи обороти двг работи добре. На диагностиката ламда сондата и стойностите на дебитомера са в норма и вече започвам да се чудя какво може да е. Майстора, който ми прави колата ми каза да си карам така и да не ми пука, но мен започва много да ме дразни това "невървене".

Кажете добър диагностик и майстор на двигателите във Варна. Мерси

Вържете ком-а и следете ламбада сондата и дебиломера в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам идентичните симптоми по моя двигател. Смениха ми толинен датчик и ми почистиха дроселовата клапа, но проблема остана. При студен двигател като запаля, първата една минута немога да тръгна защото колата се дави зверски. Понякога колата ускорява бавно и изведнъж като че ли се отпушва, абе като цяло усещам, че губи мощност, но на високи обороти двг работи добре. На диагностиката ламда сондата и стойностите на дебитомера са в норма и вече започвам да се чудя какво може да е. Майстора, който ми прави колата ми каза да си карам така и да не ми пука, но мен започва много да ме дразни това "невървене".

Кажете добър диагностик и майстор на двигателите във Варна. Мерси

Колега,

Пробвай при Мерсинков (кв. Възраждане) или САС инженеринг (под КАТ), но искам да те предупредя, че ако имаш газова уредба Мерсинков едва ли ще се навие да ги погледне колата.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...