ludiq Публикувано 18 Март 2008 Доклад Share Публикувано 18 Март 2008 Здавеите фенове на АУДИ благодаря ви много че сте ми писали когато имам някакъв проблем, днес се зблъсках с един нов ))) та тъи де проблема ми е следния при АУДИ А4 1.8 125 коня 20 вентила ADR двигател 1996 година.Пробл;емът е следния при начално стартиране на двигателя когато е на смукач няма проблеми но след като изключи смукача при форсирване няма проблеми ноп като паднат оборотите за празен ход оборотите падат на 500 исе вдигат до 900 това се повтаря 3 или 4 пъти след което няма никакви проблеми оборотите стоят стабилно на 900, след като я форсирам отново се повтаря същата смяна на оборотите, ходех на елкон и казах че нямам запаметени грешки и не можаха да я оправят,ще съм ви много благодарен ако някои се опита да ми помогне ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 18 Март 2008 Доклад Share Публикувано 18 Март 2008 Почистване на дроселова клапа. Ама как и къде не мога да посъветвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludiq Публикувано 18 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2008 Почистване на дроселова клапа. Ама как и къде не мога да посъветвам.Благодаря много още утре сутрин ще опитам с бензин или нещо друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3x Публикувано 18 Март 2008 Доклад Share Публикувано 18 Март 2008 дросел клапата няма нищо общо с оборотите - единствено ако е зазапана може палеца да не се връща нормално при което да подава повече гориво - бегай на диагностика...ако си сложиш в профила от кой град си да ти помогнем по лесно с майстори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 18 Март 2008 Доклад Share Публикувано 18 Март 2008 (Редактирано) дросел клапата няма нищо общо с оборотите - единствено ако е зазапана може палеца да не се връща нормално при което да подава повече гориво - бегай на диагностика...ако си сложиш в профила от кой град си да ти помогнем по лесно с майсториБаш дросела си е 99% мръсен - почистване + адаптация и е готов.Аз го правих в Мотоман на Данаил Николаев - добре се справиха, сега като имам VAG-COM ще си го правя сам. Редактирано 18 Март 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3x Публикувано 18 Март 2008 Доклад Share Публикувано 18 Март 2008 адаптация на ламда сондата ...или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 18 Март 2008 Доклад Share Публикувано 18 Март 2008 Баш дросела си е 99% мръсен - почистване + адаптация и е готов.Аз го правих в Мотоман на Данаил Николаев - добре се справиха, сега като имам VAG-COM ще си го правя сам.30 лева е операцията.Човека знае какво прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludiq Публикувано 18 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2008 благодаря ви много аз съм от добричския краи и ми препоръчаха един майстор от Тервел ще отида да видим какво ша направи )а и забравих да допълня преди нямаше проблеми но някакъв оптегач беше се счупел и пресколчил ремака няколко зъба и ми накриви 20 клапана след като го заториха двигатела теи започна да прави но когото и да питам всеки казва дросел дано да е така ша видими Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 18 Март 2008 Доклад Share Публикувано 18 Март 2008 Като се откачи акомулатора на автомобила дросела си забравя настройките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badjoblagoev Публикувано 18 Март 2008 Доклад Share Публикувано 18 Март 2008 Мойта кола правише същият проблем.Откачих маркуча преди дросел клапата.Имаше много мърсотия около клапата и явно това ми правеше проблем.Купих един спрей за карборатори, напръсках обилно с него докато се изчисти мърсотията по дросел клапата.След това запалих колата и всичко вече си работеше прекрасно.Не съм правил никаква адаптация защото нямаше нужда от нея вече 3 месеца си перкам с колата без такива проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 18 Март 2008 Доклад Share Публикувано 18 Март 2008 проблема 100 процента е от дроселовата клапа и при мен бе6е такапроблема 100 процента е от дроселовата клапа и при мен бе6е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 19 Март 2008 Доклад Share Публикувано 19 Март 2008 Мойта кола правише същият проблем.Откачих маркуча преди дросел клапата.Имаше много мърсотия около клапата и явно това ми правеше проблем.Купих един спрей за карборатори, напръсках обилно с него докато се изчисти мърсотията по дросел клапата.След това запалих колата и всичко вече си работеше прекрасно.Не съм правил никаква адаптация защото нямаше нужда от нея вече 3 месеца си перкам с колата без такива проблеми.Ако я откачиш от акумулатора адаптация си трябва, пише си го във всички инструкции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 19 Март 2008 Доклад Share Публикувано 19 Март 2008 Ако я откачиш от акумулатора адаптация си трябва, пише си го във всички инструкции.Мисля че за по-новите модели дроселова клапа с EPC т.е. без жило от педала на газта не е необходима адаптация -при мен беше така -играеха оборотите при включване на консуматор и след почистване и слагане всичко заспа без допълнителни настройки за 30мин.и 25лв. за процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 19 Март 2008 Доклад Share Публикувано 19 Март 2008 Колеги възможно ли е от тази клапа да има и следния проблем при рязко подаване на газ за около 2 3 секунди глъхне и после зацепва и се изтрелва. Смених си горивния филтър и е пак тъка та и това с мененето на оборотите дето колегата е казал и при мен го има. При форсиране падат до 900 задържа се малко на 900 и за секунди пада до към 300 след което зе връща на 900 и не мърдат. Иначе колата си върви нормално. Колата е А4 96 ADR 1.8 Нямям грешки в компа нито в диагностичния канал на климата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 19 Март 2008 Доклад Share Публикувано 19 Март 2008 (Редактирано) Колеги възможно ли е от тази клапа да има и следния проблем при рязко подаване на газ за около 2 3 секунди глъхне и после зацепва и се изтрелва. Смених си горивния филтър и е пак тъка та и това с мененето на оборотите дето колегата е казал и при мен го има. При форсиране падат до 900 задържа се малко на 900 и за секунди пада до към 300 след което зе връща на 900 и не мърдат. Иначе колата си върви нормално. Колата е А4 96 ADR 1.8 Нямям грешки в компа нито в диагностичния канал на климата.Относно оборотите ти казвам че 90% е от замърсен дросел.За замислянето при рязко подаване на газ - Малко вероятно да е от него, по-скоро мързелива ламбда сонда или "тръгнал" дебитомер.И двете еку-то не ги засича като грешки.... Също си виж и кабели и свещи как са. Редактирано 19 Март 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludiq Публикувано 19 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2008 Благодаря ви много днес почистех дросела беше голяма мизерия сега няма никакви проблеми колата си работи супер )Относно оборотите ти казвам че 90% е от замърсен дросел.За замислянето при рязко подаване на газ - Малко вероятно да е от него, по-скоро мързелива ламбда сонда или "тръгнал" дебитомер.И двете еку-то не ги засича като грешки.... Също си виж и кабели и свещи как са.Аз имам един приятел който се занимава с даигностики ими nameri чупена ламбда сонда неможе да се засече като грешка,но като се влезе в някакви си актуални стойности може да се разбере когато е на контакт протича някакъв ток а когато я запалиш пада на 0 mv.когато е развалена а ако си бачка като я запалиш продължава да тече ток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milcho_I Публикувано 19 Март 2008 Доклад Share Публикувано 19 Март 2008 (Редактирано) Колеги възможно ли е от тази клапа да има и следния проблем при рязко подаване на газ за около 2 3 секунди глъхне и после зацепва и се изтрелва. Смених си горивния филтър и е пак тъка та и това с мененето на оборотите дето колегата е казал и при мен го има. При форсиране падат до 900 задържа се малко на 900 и за секунди пада до към 300 след което зе връща на 900 и не мърдат. Иначе колата си върви нормално. Колата е А4 96 ADR 1.8 Нямям грешки в компа нито в диагностичния канал на климата.Аз имам идентичните симптоми по моя двигател. Смениха ми толинен датчик и ми почистиха дроселовата клапа, но проблема остана. При студен двигател като запаля, първата една минута немога да тръгна защото колата се дави зверски. Понякога колата ускорява бавно и изведнъж като че ли се отпушва, абе като цяло усещам, че губи мощност, но на високи обороти двг работи добре. На диагностиката ламда сондата и стойностите на дебитомера са в норма и вече започвам да се чудя какво може да е. Майстора, който ми прави колата ми каза да си карам така и да не ми пука, но мен започва много да ме дразни това "невървене". Кажете добър диагностик и майстор на двигателите във Варна. Мерси Редактирано 19 Март 2008 от Milcho_I Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Март 2008 Доклад Share Публикувано 19 Март 2008 аз съм откачал акумулатора и след това не съм настройвал нищо и всичко за сега си е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 19 Март 2008 Доклад Share Публикувано 19 Март 2008 Аз имам идентичните симптоми по моя двигател. Смениха ми толинен датчик и ми почистиха дроселовата клапа, но проблема остана. При студен двигател като запаля, първата една минута немога да тръгна защото колата се дави зверски. Понякога колата ускорява бавно и изведнъж като че ли се отпушва, абе като цяло усещам, че губи мощност, но на високи обороти двг работи добре. На диагностиката ламда сондата и стойностите на дебитомера са в норма и вече започвам да се чудя какво може да е. Майстора, който ми прави колата ми каза да си карам така и да не ми пука, но мен започва много да ме дразни това "невървене". Кажете добър диагностик и майстор на двигателите във Варна. МерсиВържете ком-а и следете ламбада сондата и дебиломера в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mytko Публикувано 20 Март 2008 Доклад Share Публикувано 20 Март 2008 Аз имам идентичните симптоми по моя двигател. Смениха ми толинен датчик и ми почистиха дроселовата клапа, но проблема остана. При студен двигател като запаля, първата една минута немога да тръгна защото колата се дави зверски. Понякога колата ускорява бавно и изведнъж като че ли се отпушва, абе като цяло усещам, че губи мощност, но на високи обороти двг работи добре. На диагностиката ламда сондата и стойностите на дебитомера са в норма и вече започвам да се чудя какво може да е. Майстора, който ми прави колата ми каза да си карам така и да не ми пука, но мен започва много да ме дразни това "невървене". Кажете добър диагностик и майстор на двигателите във Варна. МерсиКолега, Пробвай при Мерсинков (кв. Възраждане) или САС инженеринг (под КАТ), но искам да те предупредя, че ако имаш газова уредба Мерсинков едва ли ще се навие да ги погледне колата.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts