Jump to content

Пак гори масло!!!


plambata

Recommended Posts

Не е ли 1 литър разликата?

Ми меря маслото винаги сутрин,като е стояла цяла нощ-маслото ми е точно на min. ,доливам 0,5л и на другата сутрин пак меря-маслото много малко под max.,по това предценям че е около 600гр,освен щеката да ми е дефектана нещо(права си е,няма видими кривини и някакви такива).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи мойто ABK може нищо да не изгори, ако се кара както трябва. Но аз си го настъпвам. Преди много се беше вдигнал разхода на масло, смених гумички и сложих 5W-50 МОБИЛ1. Първите 4000 км. не мръдна, но и аз не го настъпвах. Сега като го напувам си дърпа по малко.

Но при мене ми капе леко от към скоростната кутия, ще сменям семеринг някой ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да сменя маслото,с някое по качествено-Kastrol ili Total напримерно и тогава да видя ко ща стане.

Ами добре е да сложиш гарантирано масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избърсах аспуха до лъсакво отвътре,минах 300км. ела да видиш сега къв е,чер та черен,нема кво да го мисля,ще доливам докато спестя някой лев и бам в сервиза да сменят сегменти и там каквото трябва,това е то,мерси на всички за мненията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Ни газ ни маз помага,гори масло та се не понася,писна ми на дядовия вече,ремонтче.....ремонтче ше да иска..

Редактирано от plambata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички козметични методи са временни и не се отразяват добре на двигателя. След като колата гори по половин или един литър на 1000, това не е нормално и е необходимо да се отвори двигателя, да се сменят уплътненията на клапаните, които се спичат от високата температура и дългата употреба, да се проверят и ако е необходимо да се сменят клапанните втулки, сегментите, добре е да се подменят и лагерите на мотовилките и основните (на коляновия вал). Разбира се, това е добре да стане, ако смяташ да ползваш колата по-дълго време и да знаеш, че там повече няма да пипаш и ако е необходимо, разбира се. Може да се подменят и семерините на коляновия вал за да се предотвратят изтичания на масло. Блокът на бензиновите двигатели е много здрав и шлайфане се налага само ако двигателят е прегрявал и съответно някое бутало е задрало. Добре е при този ремонт да се почисти магистралата за картерните газове, а също да се провери гарнитурата на масления охладител. Ако е втвърдена, при студен двигател от там изтича масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е идентичен с този на колегата/колата е същата/, но в сервиза ми казаха че един основен ремонт (клапани, сегменти, бутала) ще ми излезе около 1000 лв, което не си заслужава да се налива в подобна кола, освен ако не смяташ да си остава вечно твоя. Тук като чета и си правя груба сметка, по вашето описание на разходите, ми идва около половината на обявените ми на мен пари. Поправете ме ако греша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от майстора,ако се смени само това което е необходимо,може и 200лв да ти излезне.Бутала,клапани няма да сменяш ако са си наред.Аз чакам да намеря доверен майстор и да направя това което трябва,без излишни отклонения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от майстора,ако се смени само това което е необходимо,може и 200лв да ти излезне.Бутала,клапани няма да сменяш ако са си наред.Аз чакам да намеря доверен майстор и да направя това което трябва,без излишни отклонения.

Пламба, точно така направи....изчакай, намери си доверен майстор и започвай...но първо почнете от главата виж там кво е положението как са клапаните и най-вече водачите и гумичките на клапаните , ако там има явен проблем тва ще да е , ако по главата е всичко наред тогава сменяй сегменти...казвам ти го от опит щот и на мен ми гореше по 600-800гр. на 1000км./мотор 1,6 тд/ и диагнозите бяха турбина и сегменти...взех друго турбо пак същата работа и се бях нагласил за смяна на сегменти тва лято, ама оня ден кат сменях ангр.ремък накарах майстора да свали разпр.вал и да ми види водачите на 2-ри цилиндър, че отдолу под смукателите образуваше капка масло и много пушеше кълбета бял дим при запалване на мотора и при форсиране на 1,2 и 3-та предавка, като загрееше пушек не се виждаше толкова....така майстора установи , че единия водач е хлабав и излезе без никъв зор , след което го смени и сега"спи града по тончо русев..."....да чукна на дърво всичко е окей....иначе от много диагнози имам турбина в повече и аз правех експерименти като газ през цилиндрите, отделяне на картерните газове с друг маркуч зад скоростната кутия и резултат никакъв и бях се решил да сменям сегменти щот бях полудял кат тебе....и накрая доверен майстор, който да не те баламосва и лъже, парички в джоба за да може да реагираш за части и започвай първо от главата , ако там има явна причина няма смисъл да слизаш надолу щот и масрафа скача много....аре успех и да пишеш кво се е оказало при теб, че я следя с интерес твоята тема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я форсирах на място да видя какво излиза от аспуха-чернилка да си е....е мамата,същински дизелак(това е на газ)а доколкото знам като гори маслото трябва да е син-сивкав,тая чернилка е на много зле май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи какво качество са гумичките и как са монтирани ,т.е. дали са използвани пластмасовите протектори ,които влизат в ремонтния комплект.Ако монтажа е извършенпо правилата и пак гори масло ,тогава причините са износени водачи на клапаните и /или/сегменти.
Мое мнение е,че щом се е стигнало до смяна на гумичките са заминали и водачите....това смяната само на гумички не е работа
не е този,а я кажете(за колегите от Пловдив) някой майстор найстина изпитан да знам,че прави като хората,поне като си давам парите да знам за какво,щото тоя май нещо поседно време претупва май нещата
Колега единствено на себе си може да имаш доверие,отдавна спрях да вкарвам каляската си по разните сервизи,след като на няколко пъти си препатих от "МАЙСТОРИ"
Ами преди смяната на гумичките на 4000об. като пуснех газта,се виждаше сив оттенък,сега не съм я гледал,от щеката на маслото не духа като подам газ,от капачката на маслото духа,майстора каза че всички духат,вярно ли е,абе воъбще кви са признаците на износени сегменти и с някаква диагностика ше се установи ли какво трябва да му сменя,и да го направя щото ми омръзна вече,само си вкарвам разни филми в главата,дали не съм се набутал с тая италянка!
ха ха ха,колега всички сме набутани с тези коли над 10 години,извини ме за сарказма
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я форсирах на място да видя какво излиза от аспуха-чернилка да си е....е мамата,същински дизелак(това е на газ)а доколкото знам като гори маслото трябва да е син-сивкав,тая чернилка е на много зле май.

Ами вероятно си за сегменти, това може да се установи като премериш компресията.

Другото което може да направиш е да развиеш свещите и да ги огледаш. Трябва да са с керемиден цвят електродите. При такова горене на масло ще са чернички.

Иначе моята видях че има теч на задния семеринг, за това и имам лек разход предполагам. Ауспухът ми също е черен, но не е омазнен.. все пак нямам катализатор :hilezh:

Ако имаш заминал маслен сегмент, тогава пушекът е черен ;)

колега я прочети това ;)http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showtopic=44864

Tова съм го пробвал на първото ми БМВ 1.6. Действа, но не и при износени сегменти ;)

Само при спекани.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вероятно си за сегменти, това може да се установи като премериш компресията.

Другото което може да направиш е да развиеш свещите и да ги огледаш. Трябва да са с керемиден цвят електродите. При такова горене на масло ще са чернички.

Иначе моята видях че има теч на задния семеринг, за това и имам лек разход предполагам. Ауспухът ми също е черен, но не е омазнен.. все пак нямам катализатор :hilezh:

Ако имаш заминал маслен сегмент, тогава пушекът е черен ;)

Tова съм го пробвал на първото ми БМВ 1.6. Действа, но не и при износени сегменти ;)

Само при спекани.

Колега, ако реши да мери компресията и проблема е в маслените сегменти няма да излезе нищо.....ако компресионните му са здрави тя ще даде компресия и нещата няма да се изяснят....та затова:

1.Гумички и водачи

2.Клапани и ако там е окей слизане на долу

3.блока и сегменти- може някой цилиндър да има овал знае ли се..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

АБК си гори по малко масло. Това си му е нормално. А смениха ли ти семеринга на коляновия вал от към скоростната кутия? Моята за 8000 км. гори около литър, но се проявява след като я покарам в червеното

ПС.Обаче ми се струва че маслото ти е боклук. Не може за 300 км. да издуха 200 грама!!!

[/qu

Значи,масло ми се губи от тоз\ж я семеринг,отдолу всичко е олято с масло (до скор.кутия чак)и на кората има така-доволно петно.Та,дали е възможно от там да губи толкова масло(все пак 0,5л на 1000км.-доливам)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,масло ми се губи от тоз\ж я семеринг,отдолу всичко е олято с масло (до скор.кутия чак)и на кората има така-доволно петно.Та,дали е възможно от там да губи толкова масло.(все пак 0,5л на 1000км.-доливам)

Напълно е възможно.

Само че смяната на този семеринг си е голямо приключение - демонтаж на кутията , сваляне на маховика

и воала. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе истината е че се почва с гумички след това ако не се промени сегменти масло със сигурност 15w40 за да гори по-трудно и след това се отива на всичко друго лошото е че е хубаво всичко на куп че всяко отваряне на главата си е смяна на гарнитура и яко кинти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе истината е че се почва с гумички след това ако не се промени сегменти масло със сигурност 15w40 за да гори по-трудно и след това се отива на всичко друго лошото е че е хубаво всичко на куп че всяко отваряне на главата си е смяна на гарнитура и яко кинти

Ако текне задния семеринг на коляновия вал ,както описва по горе колегата , не те спасяват никакви гумички ,

сегменти и ако щеш и нова глава да сложиш - все тая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз съм се вкарал във филма ревизиране на глава с всичките му екстри. Клапани, водачи, гумички, маслообирачи, и т.н. Не мога все още да кажа цена на всичко но ще е около 550 лв с труд. А отворих мотора защото имаше теч на масло при 3 и 4 цилиндър. Не ми гореше маслото до 9000 км. След това изгаряше разликата на щеката от макс до мин за 1000 км. Не знам колко е това но май е около литър

Редактирано от Slav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи теча е в долния край на ангренажния ремък,там има някакъв семеринг(киче,така ми го обясни моя човек)имало го при AUDI и WV,понякога.Имало врътня при смяната,дано да е от това,ще го сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи теча е в долния край на ангренажния ремък,там има някакъв семеринг(киче,така ми го обясни моя човек)имало го при AUDI и WV,понякога.Имало врътня при смяната,дано да е от това,ще го сменям.

Здрасти колега аз ги сменях тези неща - семерингите теса 3 на брой - в Ауто + ги има по 7 лв всеки семеринг. Аз ги смених, като ми взеха 40лв - също си смених ремъка и ролката щото бях минал около 40 000 км.

Ето темата ми http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3853...%F0%E5%EC%FA%EA

тука как го правят руснаците http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=72244

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...