PA_0339_AP Публикувано 11 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 Здравейте,нов съм в този форум и ако темата ми не е за тук моля преместете я Та за питането ми - искам да си закупя Audi 80 B4 но незнам кой модел двигател да избера - спрял съм се на двулитровите бензиниви ABT ili ABK.Кой е по-надежден? Какъв е разходът на тези двигатели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi2.0S Публикувано 11 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 (Редактирано) Здравей колега,Добре дошъл в нашия форум.Радвам се,че си се спрял точно на Ауди Та значи аз имам Б4-ка с АБТ мотор,мотора си е супер,освен редовните консумативи друго не съм сменил до сега имам го вече 8 месеца,мотора е изключително здрав (даже най-здравия монтиран при Б4-ките),по-лесен е за газифициране от АБК,единствения му недостатък е,че е доста муден,но ако не си състезател това е твоят мотор,разхода-извън града ако караш на 5-та при 90-100 км/ч. на мен ми гори 6-6.5 литра бензин,по-лесен е за подръжка и има евтини части,които лесно се намират.Надявам се,да съм ти бил полезен. Редактирано 11 Юни 2008 от audi2.0S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PA_0339_AP Публикувано 11 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 Благодаря! Но имам три въпроса-АБТ мотора инжекцион ли е,защото не намерих много инфо за него?Разходът от 6 - 6.5 литра на 100км на бензин ли ти го прави или на газ? И градско как е горе долу разхода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 11 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 Моноинжекцион е и колегата ти е писал , че разхода е на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 11 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 Като надеждност може би ABT като по-маломощен и с по-малко електроника да има лек превес. Иначе и двата са добри. АВК е пълен инжекцион, по-мощен при почти същия разход, но по-добре да се кара само с бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 12 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 АВК е пълен инжекцион, по-мощен при почти същия разход, но по-добре да се кара само с бензин. Toва е толкова вярно, колкото и за всеки един произволен бензинов двигател. Т.е- няма основания за подобно твърдение. Като си решил, колега да караш Б4 на газ, единственият правилен избор от тези двата двигатела, които си посочил, е 2,0Е 115к.с. Наистина дава същия, а дори и по-нисък разход от 2,0 моноинж 90к.с, а вървенето е балкан разлика. Нищо сложно и особено няма при поддръжката му, просто трябва да сложиш симулатор за работата на дюзите в режим на газ, което малко оскъпява, и нищо повече.Ако имаш малко понятие от конструкция на двигателите, погледни данните на двата и ги сравни. Най-лесно е в AUTO-DATA.Ще видиш, че двата двигатела се отличават конструктивно единствено по степента на сгъстяване. АБК е със 10,3 , а АБТ с 9,5. Единствената причина да бъде създаден "скопеният" 90к.с. двигател, е била той да може да върви с нискооктанов бензин, тъй като той е бил по-евтин едно време. А сега такъв няма, освен това ако двигатела работи на газ, ниската степен на сгъстяване е една непреодолима предпоставка за ниска ефективност. Казано с прости думи- при еднаква износеност и състояние, АБК дава по-добър разход и по-висока мощност на газ от АБТ! Единствено първоначалните пари за АГУ са малко повече. Аз съм карал АБК 50-60 000 км на газ, повярвай ми- няма никакъв проблем, и разликата от АБТ, който също съм карал, е осезаема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 12 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Ако искаш нисък разход вземи си 1Z (1.9 tdi 90 hp). Ако толкова те тресе разхода, този мотор харчи 7 градско и 5 извънградско, но нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 12 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Ако искаш нисък разход вземи си 1Z (1.9 tdi 90 hp). Ако толкова те тресе разхода, този мотор харчи 7 градско и 5 извънградско, но нафта.Този мотор първо не можеш го намери на тези години да не е издал вече курса, и зимата има да се чудиш що не пали. И после- 7 на 100 по 2,50 лв прави 15,50 лв на 100 км, което 2,0Е при каквото и да е каране, при цена 1,10 на газта, НИКОГА нема да достигне! А да не говорим за цени на масла филтри и консумативи за дизела, и да не говорим за цялостното усещане при шофиране и за вредните вибрации в купето.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi2.0S Публикувано 12 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Благодаря! Но имам три въпроса-АБТ мотора инжекцион ли е,защото не намерих много инфо за него?Разходът от 6 - 6.5 литра на 100км на бензин ли ти го прави или на газ? И градско как е горе долу разхода? Здравей,АМи колегите са ти отговорили на въпроса,че АБТ е моноинжекция,6-6.5 бенз (нямам газово за сега),а иначе градско...зависи пак как караш,и на какви разстояние патуваш,но при нормално каране,и не много чакане по кръстовищата някъде към 11-12 литра отиват,но при мен не пада по 17-18,че и повече понякога,но аз не я щадя много за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PA_0339_AP Публикувано 13 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2008 Благодаря ви много за отговорите!И аз се бях насочил към 2.0 115 к.с. ,но все пак трябваше да попитам и вас Нарочно нсесъм се насочил към дизел,защото както PROFESIONALISTA каза излиза по-скъпо,а в днешно време незнаеш утре колко ще е горивото,затова ме интересуваше разхода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 13 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2008 Този мотор първо не можеш го намери на тези години да не е издал вече курса, и зимата има да се чудиш що не пали. И после- 7 на 100 по 2,50 лв прави 15,50 лв на 100 км, което 2,0Е при каквото и да е каране, при цена 1,10 на газта, НИКОГА нема да достигне! А да не говорим за цени на масла филтри и консумативи за дизела, и да не говорим за цялостното усещане при шофиране и за вредните вибрации в купето....Първо мога да споделя, че такива мотори читави ИМА! Мотора по принцип е супер здрав, от година го имам и нищо не се е обадило по него! А до колкото цената на нафтата...ако не иска да кара на газ? Има хора които ги е страх/гнус да карат на газ и си карат колите на горивото за което са създадени фабрично, така че ако избира между бензин и дизел и търси разход, то решението е 1Z. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 Първо мога да споделя, че такива мотори читави ИМА! Мотора по принцип е супер здрав, от година го имам и нищо не се е обадило по него! А до колкото цената на нафтата...ако не иска да кара на газ? Има хора които ги е страх/гнус да карат на газ и си карат колите на горивото за което са създадени фабрично, така че ако избира между бензин и дизел и търси разход, то решението е 1Z. Aми може и да има наистина, но ако за първи път купуваш и се качваш на дизел, шанса да уцелиш не е много добър.А колкото до това иска ли газ- няма никаква обективна техническа причина за това да не иска, всичко е суеверни и безпочвени вярвания у някой хора... Въпроса се свежда единствено в това, да се монтира, и след това да се поддържа КАДЪРНО И ЧИТАВО газовата уредба. В днешно време си струва човек да кара дизел например ако е тираджия, или кара стар КРАЗ с неограничено количество аванта от него.... Иначе- всичко друго е заварено положение от миналото. Погледни по автокъщите и обявите- всички дизели се сринаха като цени тука в рамките на една година назад сравнено.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 23 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2008 Aми може и да има наистина, но ако за първи път купуваш и се качваш на дизел, шанса да уцелиш не е много добър.А колкото до това иска ли газ- няма никаква обективна техническа причина за това да не иска, всичко е суеверни и безпочвени вярвания у някой хора... Въпроса се свежда единствено в това, да се монтира, и след това да се поддържа КАДЪРНО И ЧИТАВО газовата уредба. В днешно време си струва човек да кара дизел например ако е тираджия, или кара стар КРАЗ с неограничено количество аванта от него.... Иначе- всичко друго е заварено положение от миналото. Погледни по автокъщите и обявите- всички дизели се сринаха като цени тука в рамките на една година назад сравнено....Мда......а и колкото и да ми говорят един дизел на 10+ години никога няма да работи спокойно и тихо като един бензинов мотор. Отиде си далаверката да караш на дизел, безвъзвратно. Вече има нови коли с фабричен метан, има и афтърмаркет доста добри ГИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 23 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2008 За да направя изборът ти още по-труден, ще ти спомена, че 2,8 V6 е също чудесен двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 23 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2008 Айде, моля, някой да каже нещо и за ABC! Конкретно за поддръжка, консумативи и разход. В сравнение с ABK? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin8806 Публикувано 26 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2008 (Редактирано) Toва е толкова вярно, колкото и за всеки един произволен бензинов двигател. Т.е- няма основания за подобно твърдение. Като си решил, колега да караш Б4 на газ, единственият правилен избор от тези двата двигатела, които си посочил, е 2,0Е 115к.с. Наистина дава същия, а дори и по-нисък разход от 2,0 моноинж 90к.с, а вървенето е балкан разлика. Нищо сложно и особено няма при поддръжката му, просто трябва да сложиш симулатор за работата на дюзите в режим на газ, което малко оскъпява, и нищо повече.Ако имаш малко понятие от конструкция на двигателите, погледни данните на двата и ги сравни. Най-лесно е в AUTO-DATA.Ще видиш, че двата двигатела се отличават конструктивно единствено по степента на сгъстяване. АБК е със 10,3 , а АБТ с 9,5. Единствената причина да бъде създаден "скопеният" 90к.с. двигател, е била той да може да върви с нискооктанов бензин, тъй като той е бил по-евтин едно време. А сега такъв няма, освен това ако двигатела работи на газ, ниската степен на сгъстяване е една непреодолима предпоставка за ниска ефективност. Казано с прости думи- при еднаква износеност и състояние, АБК дава по-добър разход и по-висока мощност на газ от АБТ! Единствено първоначалните пари за АГУ са малко повече. Аз съм карал АБК 50-60 000 км на газ, повярвай ми- няма никакъв проблем, и разликата от АБТ, който също съм карал, е осезаема!Мога да кажа че и скопения двигател както го наричаш ти 90к.с. никак не варви зле качвал сам се и в 115к.с. почти няма разлика,друго искам да вмакна че палния инжекцион много се ебава мога да ви кажа че audi 80 1.8S 90к.с. за мен си остава най-икономичния и най-добрия вариянт Редактирано 26 Юли 2008 от martin8806 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 26 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2008 моята кола беше 2.0 АБТ моно 90коня. 2.0 моно инжекция е най лошият двигател на Б4 !!!, базов модел в германия, правен за бензин А-85 или А-92 .в града не се забелязват минусите на АБТ, но на магистралата колата просто е като в филм на ужасите. Хем може да се движи бързо, 170км/ч не са проблемХем не може да изпреварва защото двигателя е нискофорсиран с фабрична компресия 9:1 направен за 85-92 бензин (като се посдуха става 8:1) по шума разбираш дали ускорява или не ! другите двигатели са с по 10 или 11 към 1 компресия !и са направени за 95 бензин.разхода е огромен защото двигателя винаги се мъчи ! 9-11/100 на дълго 12-15/100градскокачи 3ма приятели и изпревари един ЗИЛ който кара с 79 км/ч и няма да се чудиш повече ! тъй като вече няма бензин А83 А85 или А91 А92 трябва да си луд да купиш АБТ! или имаш машина на времето ? ПС: Има двигатели 1.9 ТДИ 90 коня, обаче между 90коня турбо дизел и 90 коня нискофорсиран А92 бензинов има ГОЛЯМА разлика ! особено при скорости над 70км/ч ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 26 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2008 моята кола беше 2.0 АБТ моно 90коня. Спомени спомени.....Ако НЕ можеш да изпревариш ЗИЛ, който се движи с 79 км с AUDI, няма смисъл да обвиняваш колата Сега сигурно се Роди С Фято - изпреварваш на воля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin8806 Публикувано 26 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2008 моята кола беше 2.0 АБТ моно 90коня. 2.0 моно инжекция е най лошият двигател на Б4 !!!, базов модел в германия, правен за бензин А-85 или А-92 .в града не се забелязват минусите на АБТ, но на магистралата колата просто е като в филм на ужасите. Хем може да се движи бързо, 170км/ч не са проблемХем не може да изпреварва защото двигателя е нискофорсиран с фабрична компресия 9:1 направен за 85-92 бензин (като се посдуха става 8:1) по шума разбираш дали ускорява или не ! другите двигатели са с по 10 или 11 към 1 компресия !и са направени за 95 бензин.разхода е огромен защото двигателя винаги се мъчи ! 9-11/100 на дълго 12-15/100градскокачи 3ма приятели и изпревари един ЗИЛ който кара с 79 км/ч и няма да се чудиш повече ! тъй като вече няма бензин А83 А85 или А91 А92 трябва да си луд да купиш АБТ! или имаш машина на времето ? ПС: Има двигатели 1.9 ТДИ 90 коня, обаче между 90коня турбо дизел и 90 коня нискофорсиран А92 бензинов има ГОЛЯМА разлика ! особено при скорости над 70км/ч ! Пълни глупости зиловете ги отминавам като пътни знаци а относно разхода мога да ти кажа че харчи 8.5 - 9 градско 7 - 7.5 извън градско а си карам с 100 - 110 - 120 км/ч колата сам я засичал за разхода на гориво!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 27 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2008 Пълни глупости зиловете ги отминавам като пътни знаци а относно разхода мога да ти кажа че харчи 8.5 - 9 градско 7 - 7.5 извън градско а си карам с 100 - 110 - 120 км/ч колата сам я засичал за разхода на гориво!!!изпреварваш ако се возиш сам и вече си набрал, а не с 3ма пасажера. какъв 7/100 разход те гони 0-100: 14 сек80-120: 13 сек. - отминаваш ги зиловете ама като са спрели да закусват нали ? Аз с мойто абт минах 60 000 км... от който 50 000 зад разни тирове, камьони и москвичи ! не ми трябва скорост над 100 км/ч.. Исках само да се дръпне от 80 до 100 .. ама не .. не иска и не иска , седя си в насрещното и чакам некой да ме блъсне ! АБТ е лодка, мръсна бракма скапана и нещастна, бавна заспала и мързелива и немощна харчеща 10-15/100 кола! нема такъв кенеф като АБТ ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 27 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2008 АБТ е лодка, мръсна бракма скапана и нещастна, бавна заспала и мързелива и немощна харчеща 10-15/100 кола! нема такъв кенеф като АБТ ! Пази се бре бавен ,А с фята как е ,пориш ли атмосФерата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 27 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2008 Пази се бре бавен ,А с фята как е ,пориш ли атмосФерата не, карам си с 90-100, просто не дишам дизелови изгорели газове километри на ред зад разни тирове дето карат с 80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 27 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2008 (Редактирано) не, карам си с 90-100, просто не дишам дизелови изгорели газове километри на ред зад разни тирове дето карат с 80 Бързо забравяш бе рацЕр....НО мисля, че няма човек в този форум, който да не разбра "+" на ФЯТО......Даже пусни една тема да четем за Този НЕвероятен Хафтомобил... Редактирано 27 Юли 2008 от viessman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 27 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2008 Lancia Libra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 27 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2008 Lancia Libra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts