Jump to content

Audi 80 B4 - кой е по-добрият двигател?Разход?


Recommended Posts

Здравейте,нов съм в този форум и ако темата ми не е за тук моля преместете я :rolleyes:

Та за питането ми - искам да си закупя Audi 80 B4 но незнам кой модел двигател да избера - спрял съм се на двулитровите бензиниви ABT ili ABK.Кой е по-надежден? Какъв е разходът на тези двигатели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Добре дошъл в нашия форум.

Радвам се,че си се спрял точно на Ауди :rolleyes:

Та значи аз имам Б4-ка с АБТ мотор,мотора си е супер,освен редовните консумативи друго не съм сменил до сега имам го вече 8 месеца,мотора е изключително здрав (даже най-здравия монтиран при Б4-ките),по-лесен е за газифициране от АБК,единствения му недостатък е,че е доста муден,но ако не си състезател това е твоят мотор,разхода-извън града ако караш на 5-та при 90-100 км/ч. на мен ми гори 6-6.5 литра бензин,по-лесен е за подръжка и има евтини части,които лесно се намират.

Надявам се,да съм ти бил полезен. :rolleyes:

Редактирано от audi2.0S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! :rolleyes: Но имам три въпроса-АБТ мотора инжекцион ли е,защото не намерих много инфо за него?

Разходът от 6 - 6.5 литра на 100км на бензин ли ти го прави или на газ?

И градско как е горе долу разхода? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като надеждност може би ABT като по-маломощен и с по-малко електроника да има лек превес. Иначе и двата са добри. АВК е пълен инжекцион, по-мощен при почти същия разход, но по-добре да се кара само с бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АВК е пълен инжекцион, по-мощен при почти същия разход, но по-добре да се кара само с бензин.

Toва е толкова вярно, колкото и за всеки един произволен бензинов двигател. Т.е- няма основания за подобно твърдение. Като си решил, колега да караш Б4 на газ, единственият правилен избор от тези двата двигатела, които си посочил, е 2,0Е 115к.с. Наистина дава същия, а дори и по-нисък разход от 2,0 моноинж 90к.с, а вървенето е балкан разлика. Нищо сложно и особено няма при поддръжката му, просто трябва да сложиш симулатор за работата на дюзите в режим на газ, което малко оскъпява, и нищо повече.

Ако имаш малко понятие от конструкция на двигателите, погледни данните на двата и ги сравни. Най-лесно е в AUTO-DATA.Ще видиш, че двата двигатела се отличават конструктивно единствено по степента на сгъстяване. АБК е със 10,3 , а АБТ с 9,5. Единствената причина да бъде създаден "скопеният" 90к.с. двигател, е била той да може да върви с нискооктанов бензин, тъй като той е бил по-евтин едно време. А сега такъв няма, освен това ако двигатела работи на газ, ниската степен на сгъстяване е една непреодолима предпоставка за ниска ефективност. Казано с прости думи- при еднаква износеност и състояние, АБК дава по-добър разход и по-висока мощност на газ от АБТ! Единствено първоначалните пари за АГУ са малко повече. Аз съм карал АБК 50-60 000 км на газ, повярвай ми- няма никакъв проблем, и разликата от АБТ, който също съм карал, е осезаема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш нисък разход вземи си 1Z (1.9 tdi 90 hp). Ако толкова те тресе разхода, този мотор харчи 7 градско и 5 извънградско, но нафта.

Този мотор първо не можеш го намери на тези години да не е издал вече курса, и зимата има да се чудиш що не пали. И после- 7 на 100 по 2,50 лв прави 15,50 лв на 100 км, което 2,0Е при каквото и да е каране, при цена 1,10 на газта, НИКОГА нема да достигне! А да не говорим за цени на масла филтри и консумативи за дизела, и да не говорим за цялостното усещане при шофиране и за вредните вибрации в купето....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! :bia: Но имам три въпроса-АБТ мотора инжекцион ли е,защото не намерих много инфо за него?

Разходът от 6 - 6.5 литра на 100км на бензин ли ти го прави или на газ?

И градско как е горе долу разхода? :motz:

Здравей,

АМи колегите са ти отговорили на въпроса,че АБТ е моноинжекция,6-6.5 бенз (нямам газово за сега),а иначе градско...зависи пак как караш,и на какви разстояние патуваш,но при нормално каране,и не много чакане по кръстовищата някъде към 11-12 литра отиват,но при мен не пада по 17-18,че и повече понякога,но аз не я щадя много за това. :D:unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за отговорите!

И аз се бях насочил към 2.0 115 к.с. ,но все пак трябваше да попитам и вас :blackey:

Нарочно нсесъм се насочил към дизел,защото както PROFESIONALISTA каза излиза по-скъпо,а в днешно време незнаеш утре колко ще е горивото,затова ме интересуваше разхода ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор първо не можеш го намери на тези години да не е издал вече курса, и зимата има да се чудиш що не пали. И после- 7 на 100 по 2,50 лв прави 15,50 лв на 100 км, което 2,0Е при каквото и да е каране, при цена 1,10 на газта, НИКОГА нема да достигне! А да не говорим за цени на масла филтри и консумативи за дизела, и да не говорим за цялостното усещане при шофиране и за вредните вибрации в купето....

Първо мога да споделя, че такива мотори читави ИМА! Мотора по принцип е супер здрав, от година го имам и нищо не се е обадило по него! А до колкото цената на нафтата...ако не иска да кара на газ? Има хора които ги е страх/гнус да карат на газ и си карат колите на горивото за което са създадени фабрично, така че ако избира между бензин и дизел и търси разход, то решението е 1Z. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо мога да споделя, че такива мотори читави ИМА! Мотора по принцип е супер здрав, от година го имам и нищо не се е обадило по него! А до колкото цената на нафтата...ако не иска да кара на газ? Има хора които ги е страх/гнус да карат на газ и си карат колите на горивото за което са създадени фабрично, така че ако избира между бензин и дизел и търси разход, то решението е 1Z. :respekt:

Aми може и да има наистина, но ако за първи път купуваш и се качваш на дизел, шанса да уцелиш не е много добър.

А колкото до това иска ли газ- няма никаква обективна техническа причина за това да не иска, всичко е суеверни и безпочвени вярвания у някой хора... Въпроса се свежда единствено в това, да се монтира, и след това да се поддържа КАДЪРНО И ЧИТАВО газовата уредба.

В днешно време си струва човек да кара дизел например ако е тираджия, или кара стар КРАЗ с неограничено количество аванта от него.... Иначе- всичко друго е заварено положение от миналото. Погледни по автокъщите и обявите- всички дизели се сринаха като цени тука в рамките на една година назад сравнено....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Aми може и да има наистина, но ако за първи път купуваш и се качваш на дизел, шанса да уцелиш не е много добър.

А колкото до това иска ли газ- няма никаква обективна техническа причина за това да не иска, всичко е суеверни и безпочвени вярвания у някой хора... Въпроса се свежда единствено в това, да се монтира, и след това да се поддържа КАДЪРНО И ЧИТАВО газовата уредба.

В днешно време си струва човек да кара дизел например ако е тираджия, или кара стар КРАЗ с неограничено количество аванта от него.... Иначе- всичко друго е заварено положение от миналото. Погледни по автокъщите и обявите- всички дизели се сринаха като цени тука в рамките на една година назад сравнено....

Мда......а и колкото и да ми говорят един дизел на 10+ години никога няма да работи спокойно и тихо като един бензинов мотор.

Отиде си далаверката да караш на дизел, безвъзвратно. Вече има нови коли с фабричен метан, има и афтърмаркет доста добри ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Toва е толкова вярно, колкото и за всеки един произволен бензинов двигател. Т.е- няма основания за подобно твърдение. Като си решил, колега да караш Б4 на газ, единственият правилен избор от тези двата двигатела, които си посочил, е 2,0Е 115к.с. Наистина дава същия, а дори и по-нисък разход от 2,0 моноинж 90к.с, а вървенето е балкан разлика. Нищо сложно и особено няма при поддръжката му, просто трябва да сложиш симулатор за работата на дюзите в режим на газ, което малко оскъпява, и нищо повече.

Ако имаш малко понятие от конструкция на двигателите, погледни данните на двата и ги сравни. Най-лесно е в AUTO-DATA.Ще видиш, че двата двигатела се отличават конструктивно единствено по степента на сгъстяване. АБК е със 10,3 , а АБТ с 9,5. Единствената причина да бъде създаден "скопеният" 90к.с. двигател, е била той да може да върви с нискооктанов бензин, тъй като той е бил по-евтин едно време. А сега такъв няма, освен това ако двигатела работи на газ, ниската степен на сгъстяване е една непреодолима предпоставка за ниска ефективност. Казано с прости думи- при еднаква износеност и състояние, АБК дава по-добър разход и по-висока мощност на газ от АБТ! Единствено първоначалните пари за АГУ са малко повече. Аз съм карал АБК 50-60 000 км на газ, повярвай ми- няма никакъв проблем, и разликата от АБТ, който също съм карал, е осезаема!

Мога да кажа че и скопения двигател както го наричаш ти 90к.с. никак не варви зле качвал сам се и в 115к.с. почти няма разлика,друго искам да вмакна че палния инжекцион много се ебава мога да ви кажа че audi 80 1.8S 90к.с. за мен си остава най-икономичния и най-добрия вариянт :(:bia:

Редактирано от martin8806
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята кола беше 2.0 АБТ моно 90коня. ;)

2.0 моно инжекция е най лошият двигател на Б4 !!!,

базов модел в германия, правен за бензин А-85 или А-92 .

в града не се забелязват минусите на АБТ,

но на магистралата колата просто е като в филм на ужасите.

Хем може да се движи бързо, 170км/ч не са проблем

Хем не може да изпреварва защото двигателя е нискофорсиран с фабрична компресия 9:1 направен за 85-92 бензин (като се посдуха става 8:1) по шума разбираш дали ускорява или не ! :)

другите двигатели са с по 10 или 11 към 1 компресия !и са направени за 95 бензин.

разхода е огромен защото двигателя винаги се мъчи ! 9-11/100 на дълго 12-15/100градско

качи 3ма приятели и изпревари един ЗИЛ който кара с 79 км/ч и няма да се чудиш повече ! B)

тъй като вече няма бензин А83 А85 или А91 А92 трябва да си луд да купиш АБТ! B)

или имаш машина на времето ? :rolleyes:

ПС: Има двигатели 1.9 ТДИ 90 коня, обаче между 90коня турбо дизел и 90 коня нискофорсиран А92 бензинов има ГОЛЯМА разлика ! особено при скорости над 70км/ч !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята кола беше 2.0 АБТ моно 90коня. ;)

Спомени спомени.....Ако НЕ можеш да изпревариш ЗИЛ, който се движи с 79 км с AUDI, няма смисъл да обвиняваш колата :rolleyes: Сега сигурно се Роди С Фято - изпреварваш на воля... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята кола беше 2.0 АБТ моно 90коня. :hilezh:

2.0 моно инжекция е най лошият двигател на Б4 !!!,

базов модел в германия, правен за бензин А-85 или А-92 .

в града не се забелязват минусите на АБТ,

но на магистралата колата просто е като в филм на ужасите.

Хем може да се движи бързо, 170км/ч не са проблем

Хем не може да изпреварва защото двигателя е нискофорсиран с фабрична компресия 9:1 направен за 85-92 бензин (като се посдуха става 8:1) по шума разбираш дали ускорява или не ! :blink:

другите двигатели са с по 10 или 11 към 1 компресия !и са направени за 95 бензин.

разхода е огромен защото двигателя винаги се мъчи ! 9-11/100 на дълго 12-15/100градско

качи 3ма приятели и изпревари един ЗИЛ който кара с 79 км/ч и няма да се чудиш повече ! :o

тъй като вече няма бензин А83 А85 или А91 А92 трябва да си луд да купиш АБТ! :o

или имаш машина на времето ? :lol:

ПС: Има двигатели 1.9 ТДИ 90 коня, обаче между 90коня турбо дизел и 90 коня нискофорсиран А92 бензинов има ГОЛЯМА разлика ! особено при скорости над 70км/ч !

:hilezh: Пълни глупости зиловете ги отминавам като пътни знаци а относно разхода мога да ти кажа че харчи 8.5 - 9 градско 7 - 7.5 извън градско а си карам с 100 - 110 - 120 км/ч :lol: колата сам я засичал за разхода на гориво!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Пълни глупости зиловете ги отминавам като пътни знаци а относно разхода мога да ти кажа че харчи 8.5 - 9 градско 7 - 7.5 извън градско а си карам с 100 - 110 - 120 км/ч :bia: колата сам я засичал за разхода на гориво!!!

изпреварваш ако се возиш сам и вече си набрал, а не с 3ма пасажера.

какъв 7/100 разход те гони :)

0-100: 14 сек

80-120: 13 сек. - отминаваш ги зиловете ама като са спрели да закусват нали ? :gut:

Аз с мойто абт минах 60 000 км... от който 50 000 зад разни тирове, камьони и москвичи ! :)

не ми трябва скорост над 100 км/ч..

Исках само да се дръпне от 80 до 100 .. ама не .. не иска и не иска , седя си в насрещното и чакам некой да ме блъсне ! cry.gifcry.gif

АБТ е лодка, мръсна бракма скапана и нещастна, бавна заспала и мързелива и немощна харчеща 10-15/100 кола! ranting2.gif

нема такъв кенеф като АБТ ! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АБТ е лодка, мръсна бракма скапана и нещастна, бавна заспала и мързелива и немощна харчеща 10-15/100 кола! ranting2.gif

нема такъв кенеф като АБТ ! :hilezh:

Пази се бре бавен :flehan: ,А с фята как е ,пориш ли атмосФерата :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пази се бре бавен :flehan: ,А с фята как е ,пориш ли атмосФерата :gut:

не, карам си с 90-100,

просто не дишам дизелови изгорели газове километри на ред зад разни тирове дето карат с 80 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, карам си с 90-100,

просто не дишам дизелови изгорели газове километри на ред зад разни тирове дето карат с 80 :flehan:

Бързо забравяш бе рацЕр....НО мисля, че няма човек в този форум, който да не разбра "+" на ФЯТО......Даже пусни една тема да четем за Този НЕвероятен Хафтомобил... :hilezh:

Редактирано от viessman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...