Jump to content

колко вдигате с НГ


niki76

Recommended Posts

А И ЗАБРАВИХ ДА СПОМЕНА ЧЕ ВАРВИ 150 С РИМАРКЕ С ДВИГАТИЛ В НЕГО БЕЗ ДА ТРЕПНЕ КВИ МИГАЧИ ИМ РАЗДАВАХ С РИМАРКЕТО САМО АМА Е МНОГО УСТОИЧИВА И СТАБИЛНА ДОРИ И В ЗАВОИТЕ СЕ ЕДНО НЯМАШЕ РИМАРКЕ

Срам ме е да си призная, че съм българин, след като видя по какъв ужасен начин сънародници потъпкват езика ни. Такава граматика нямат и учениците в 3 ти клас в с. Българене.

А иначе браво, любител съм на този мотор, похвално е, че сте могъл да го доведете до ръба на кончината му като такъв. Все пак между съществеването му и тленната вторична суровина са го деляли една - две мантинели ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мноого грубо поведение демонстрират някои колеги. Ще ви помоля да намалите сериозно простотиите, за да не се налага да минава санитарна сеч!! Разбирам, че темата е по-свободна, но това вече е прекалено. Вземете го под внимание моля!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно казва аудиодбора,тука тябва да има правила но чак някой да учат др.как се пише.....айде сега.по важно е мнението да има живец и да е интересно с някои маитап вътре.а не сухо и безвкусно с цитати от енциклопедията .професори много а ма да си седят в университета :hilezh:ето и моита душичка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

etoooooмойто

Пазарджик? Ясно! Нанай си светофари на кьоше хАсфалт

Мноо лачено ве Танасе?

Май май бронята обаче втори живот живее като гледам

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как па я позна че е втори живот ве

Май по първата снимка,отдясно(откъм шофера) е понатежала спрямо калнИка и се е разтворила по-голема фуга.От другата страна калнИка сптямо капака при фара се губи фугата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май по първата снимка,отдясно(откъм шофера) е понатежала спрямо калнИка и се е разтворила по-голема фуга.От другата страна калнИка сптямо капака при фара се губи фугата

:hilezh: точно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

brawo.taka e.един с някав опел ме зажули,нищо сериозно но нали не мога да трая я свалих сам и после на бояджия.след това за да спестя някои лев с един авер якачихме .но не стана как трябва.ще я оправям някои ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от другата седмица съм ша вземам помощи а вие ще бачкате да ми ги дават :)

Да ама ми дреме на к*ра! Първо бачкам сам за себе си, и

второ данъците които плащам не стигат и да си купуваш по една баничка на месец....

И така ще процедирам докато не се оправят някои неща в милата родина които ме дразнят адски....

Амм не ме питай кви, не ми се обяснява :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карал съм НГ, на дядо ми, ма после го смени със 7А, щот разправя че по-вървяло...

Та още първия път като седнах и ми се видя голема бегачка, изрезах го, газ по селския път после по междуградския и яко го напекохме до дупка..., по едно време спираме за по една лимонада а авера вика "абе колко е часа"?

"0 и 26, - викам"

-как бе нали е обяд?

-ми толко пише на часовника и му соча таблото..., а там даже кат' загледах пишеше 0 и 260... :)

-това ти е скоростомера бе, ти си счупил стрелката като е ударила 260, та да го подмине...

Та това според мен решава въпроса за тоя мотор, бая върви, при това без да съм вкарвал последната скорост 6-та или R(рали-режима)

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срам ме е да си призная, че съм българин, след като видя по какъв ужасен начин сънародници потъпкват езика ни. Такава граматика нямат и учениците в 3 ти клас в с. Българене.

А иначе браво, любител съм на този мотор, похвално е, че сте могъл да го доведете до ръба на кончината му като такъв. Все пак между съществеването му и тленната вторична суровина са го деляли една - две мантинели ...

Баткооо, какви неграмотници има в България не е истина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D е тва е мнение по въпроса и като майтап и като истина се върви.АБЕ НЕКА ДА Е ЛЯТОООО

:hilezh::hilezh::D

:bia: за 5300 оборота прави 200 аиде някои по къдърен да сметне предавателното число и до кожи на 6300 с колко ще е :D щото мойта салма 200 ги подържа в продължение на 48киломитра и най важното нали е камион и има монтирана пробката с магнит и там няма грам отлалагание от метални частици така че имам идин авир с едно бмв дето му завари мотора тогава и той караше с мойта скорост ама не издържа бмв то бише 318 ис тея с многото коне дето са повече от моите с цели 4 коня тоя мотор R-5 се е доказл на много рали шампионати но нe само там и на пистовия шампионат дори и в GTO шампионата така че viva-auditeam

Ае, колега, само да те питам?! При тази скорост, като настъпиш гаЗта, NG-то къса ли ти вратЪ? :bia:B)

Редактирано от johnny_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ви кажа честно,с моето купе вдигнах 210 но нещо много взе да се пъне и се стреснах,че намалих и чак тогава видях,че съм на втора....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ви кажа честно,с моето купе вдигнах 210 но нещо много взе да се пъне и се стреснах,че намалих и чак тогава видях,че съм на втора....

Вие колега да не сте от градовете, позиционирани в Тракийската низина? Само на тях е присъщ този себеизтъкващ се хумор.

Темата да се заключи! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата да се заключи! ;)

сакън...

това не е целия потенцял на НГ...,мисля че още има какво да се каже - май-вече относно скалата на километража която впрочем не отразява реалните им възможности..., за разлика от другите коли сравнено със GPS тамън НГ мотора показва по-малка скорост ;)

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уухаа че моята на 3000 вдига 120/125...ебаси ко значи,че на 6000 ще превъртя километража ли бре ? :hilezh: Ради б4 точно така...както винаги си прав.От Варната сме....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом с тея НГ-та със 5000 об правите 200 км/ч аз с моята 90-ка НМ правя на 6000 об/м 220 а изключвателя ми е на 7400 об/м (многократно изпробвано) колко трябва да направя ако си напълня оборотомера на 5-та господата математици да кажат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом с тея НГ-та със 5000 об правите 200 км/ч аз с моята 90-ка НМ правя на 6000 об/м 220 а изключвателя ми е на 7400 об/м (многократно изпробвано) колко трябва да направя ако си напълня оборотомера на 5-та господата математици да кажат

Аз не съм математик, ама да ти кажа недей напъва тая тараба повече, че да не вземе да се разглоби та да се затриеш без време :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая простотия(220-то км/ч) съм я правил един път и нямам намерение да я повтарям просто още като я взех имах път към софия и нямаше начин как да не я пробвам на магистралата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая простотия(220-то км/ч) съм я правил един път и нямам намерение да я повтарям просто още като я взех имах път към софия и нямаше начин как да не я пробвам на магистралата

Предполагам ти казваше за изключвателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...