Jump to content

Оптимално разположение на изпарителя при Б3


vilik

Recommended Posts

Здравейте колеги,

искам да Ви помоля, всеки от вас, който има време и желание, да качи по една снимка на двигателя си, като на снимката държа да се вижда ясно изпарителя и разстоянието му до плочката.

Наскоро си взех Б3 с уредба монтирана в Италия и все си мисля, че не е най-краткия път (изпарител-плочка). Та нека заедно обсъдим оптималния монтаж. При мен двигателя е 1.8 (64кв Кайхин)

Поздрави :)

П.С. Досега се рових из търсачката, но такава тема не успях да намеря, ако греша моля за линк :bia: , също имах известни колебания дали темата да е тук или в газови уредби ... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и защо реши че късия път е по-добър или по-лош от по-дългия. При мен може да се види на едни мои снимки разстоянието между щуцерите и изпарителя е около 1м. и нямам проблеми с динамика или нещо друго, но пък изпарителя ми е на удобно място (става въпрос за Б2) в кухината отдясно на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

искам да Ви помоля, всеки от вас, който има време и желание, да качи по една снимка на двигателя си, като на снимката държа да се вижда ясно изпарителя и разстоянието му до плочката.

Наскоро си взех Б3 с уредба монтирана в Италия и все си мисля, че не е най-краткия път (изпарител-плочка). Та нека заедно обсъдим оптималния монтаж. При мен двигателя е 1.8 (64кв Кайхин)

Поздрави :bia:

П.С. Досега се рових из търсачката, но такава тема не успях да намеря, ако греша моля за линк :hilezh: , също имах известни колебания дали темата да е тук или в газови уредби ... ;)

При карб. най къси маркучи за газта до плочката е когато изпарителя е монтиран в нишата зад десния фар .

При мен е така ,маркучите са ми към 30 см.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=2163...mp;#entry244271

Това са снимки на моята кола.

Не са правени специално за изпарителя, но все пак се вицда къде е монтиран.

При мен маркуча от изпарителя до теройника е 10см и от тройника до плочката 2бр. по 20 см

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с RU мотор и това е разположението при мен!Трудно пали сутрин!САМ СИ ПРЕЦЕНИ!Аз обмислям преместване от другата срана!Сега захранващия маруч за карборатора е над мерър!Разхода на газ е пазкошен ,но това с трудното палене ме дразни!

post-9659-1217799248_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с RU мотор и това е разположението при мен!Трудно пали сутрин!САМ СИ ПРЕЦЕНИ!Аз обмислям преместване от другата срана!Сега захранващия маруч за карборатора е над мерър!Разхода на газ е пазкошен ,но това с трудното палене ме дразни!

Така е колега, доста дълга е тръбата, докато се напълни с газ пък и да засмуче към карба, стартера сигурно прави много обороти, при мен е нещо подобно, сега през лятото е приемливо паленето, но да видим зимата.

Да не забравяме, че късото разстояние изпарител-плочка е предпоставка за още по-добра динамика и мигновена реакция при подаване на газ.

post-17944-1217799657_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах нямам проблеми с палене и динамика. Изпарителя е монтиран под казанчето за чистачките

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3716...mp;#entry468472

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е монтиран изпаритела до десния фар и съм много доволен двигатела ми е RU.а относно дълъг или къс маркуч късия е наи добрия вариант,понеже гаста стигаики до плочката трябва да има ламинарно течение,а при по дългия се получава турболентно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах нямам проблеми с палене и динамика. Изпарителя е монтиран под казанчето за чистачките

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3716...mp;#entry468472

За мен лично единственото предимство на изпарител монтиран под казанчето е ,че се обслужва по лесно .

Всичко останало е в минус. Даже в букварите за газови уредби пише - възможно най близо до карба.

При мен е монтиран точно както при колегата ЛИНО и нямам никакви грижи с паленето сутрин ,без значение

лято или зима. На горещ мотор пали буквално на 2 зъба :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е монтиран точно както при колегата ЛИНО и нямам никакви грижи с паленето сутрин ,без значение

лято или зима. На горещ мотор пали буквално на 2 зъба :hilezh: .

А откъде точно се взима топла вода при това монтиране? Една детайлна снимка ще свърши много добра работа :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А откъде точно се взима топла вода при това монтиране? Една детайлна снимка ще свърши много добра работа :hilezh:

Разгледай ТУК.

Маркучите за подгряване минават под акумулаторната ниша и след лека чупка се връзват паралелно на парното

с 2 тетки. При мен е така.

Линка нещо не отваря . Разгледай снимките на колегата LINO KKК, там се вижда накъде тръгват.

Редактирано от и.николов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е монтиран изпаритела до десния фар и съм много доволен двигатела ми е RU.а относно дълъг или къс маркуч късия е наи добрия вариант,понеже гаста стигаики до плочката трябва да има ламинарно течение,а при по дългия се получава турболентно

За ламинарното движение не си прав, и давам пример всички разходомери за течности имат изискване да се монтират на прави участаци с минимална дължина няколоко пъти радиуса на тръбата но максимална дължина не се дава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Мда и при мен е до казанчето на чистачките (мотор PM).

Засега нямам проблем с паленето или динамиката.

Разхода е доволен, но тепърва че се разбира зимата как ще е.

Макар да не виждам проблем при положение че паля винаги на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мене е там разположен, само, че малко-по надолу към гредата.

пътя към плочката е най-къс от тази страна на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За двигатели с карбуратори положението на изпарителя е подходящо, но за инжекциони мястото на изпарителя е от лявата страна под казанчето за антифриза.Или поне при мен е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...