Jump to content

арматурното табло цъфна в крайщата


leo

Recommended Posts

Колеги може би и някой друг има този проблем с подигналото се в двата края арматурно табло! Проблема е че и от тези жеги става по-лошо. Ето и няколко снимки да видите проблема и да дадете идеи как да го отстраня, или с др. думи да си седи слегнало в крайщата а не да "разперва криле". Ако някой е имал подобен проблем да каже как си го е решил. Приемам предложения защото е много дразнещо да го гледам как се е подигнало! Който може да помага! Мерси предваритерно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега аз имам 2 стари пердета и като спря някъде на слънце си покривам предното и задното стъкло - та в купето въобще не е грее слънце.

Иначе става така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам покривало за таблото, но не помага. Дори и да е плътно покрито вътре е достигала температурата до 60С и не вярвам да помогне. Имам идея да се подпъхне нещо в краищата или да се залепи, но за сега идеи само. Кажете и вие ако се сещате за някаква алтернатива. Колега EMBARIO и аз съм от ВД дай да се организираме и да оправим проблема.

Редактирано от leo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се това да помогне, дори и така да е вече е късно проблема е на лице. Сега ще мислим над отстраняването му.Колега Perdaha мислил съм за такъв вариант но незнам с какво да го заклиня. Предложения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че лепила от сорта на каноколит не са подходящи защото ще изгорят това покритие на таблото и то става твърдо и чупливо после и лошо. За този гел незнам как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мене около въздуховода за обдухване на предното стъкло ми се беше разлепило и го залепих с JIP gel. Това е моментно лепило, което е с гелообразна консистенция, за да не се разтича. Мажеш и натискаш за 5-10 сек и си готов. Трябва да подходя и към останалата част от таблото, но е много навряно, а ръцете ми са големи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариантите които съм мислил са:

1 - Лепене

2 - Подпъхване с въженце около него

3 - Подпъхване на някаква ламаринка там

4 - Притискане с някякви декоративни лайсни

Но от до тук казаните май лепенето ще е най-добре.

Редактирано от leo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

men пъ ме кефи така като е извито нагоре таблото има завършена форма спрямо колоните , а инак седи все едно не е за там!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моментно лепило - гел. Ако може да се сложи от долната страна и да се придържа 5-10 секунди и мисля, че ще стане? :(

Точно така го направих. Малко трудно се вмъква лепилото....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега q5bg Внеси малко яснота в това с какво и как си го направил. А ако качиш и някоя снимка да видиме да помогнеш ще е супер! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето си го направих с канаколит. Надигаш малко където е извитото, капваш няколко капки. Отдолу има метална основа, под това надигнатото, може тя да се намаже... И забравяш за проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола - това е поредното доказателство (заедно с тракащите пластмаси в салона и много други за които ни е срам да си признаем), които доказват че последните истински здрави и качествено направени Аудита са Ц4/Б4.

Поправете ме ако греша, ама това е смешно - кола на 10 години струваща над 60к нова да се разтраква вътре и да и цъфва таблото!

Лека вечер:(

П.С. Виждал съм смазани от карани Б4-ки на които вътре все още нищо не им беше разлепено и нищо не скъцаше и хлопаше по салона, това просто го споделям.

Ако изключим вървежа за който наистина евала на 1.8Т мога да кажа че определено Б5 не е това, което очаквах като кола - най-вече като качество на изпълнение на салона (който на пръв поглед уж изглежда адски масивен) и здравина на автомобила като цяло.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка кола може да се разтрака, много от колегите тук ще кажат, че не са им тракали колите, но след каране по БГ пътища, тракането е неизбежно. Никой не е тръгнал според мен да го крие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...